Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Hampir Bercerai, Tauke Jambu Serik Kongsi Masalah Di Media Sosial

2-8-2019 03:03 PM|Oleh: Saiful| Komen: 71

Ingat lagi tak kes gaduh besar antara Tauke Jambu dengan isterinya, Nadia? Hampir nak bercerai masa tu, tapi nasib baik berjaya diselamatkan.

Tauke kata, dia bersyukur dapat menempuhi dugaan dalam perkahwinannya itu.



"Alhamdulillah saya kini berada di fasa bahagia dan hubungan kami bertambah rapat. Saya akui kisah hitam yang berlaku awal tahun ini adalah satu ujian besar untuk kami.

"Ketika itu, saya menempuhi dua perkara pada waktu yang sama iaitu terbabit dengan program Maharaja Lawak Mega dan menghadapi masalah rumah tangga," katanya kepada Harian Metro.



Tip nak pujuk isteri adalah dengan mengajaknya berbincang dengan baik.

"Kadangkala, wanita ini apabila marah dia akan bercakap tanpa berfikir panjang tapi jauh di sudut hatinya masih ada rasa sayang.

"Begitu juga dengan lelaki yang hanya berani cakap di mulut tapi hakikatnya dia menyayangi isterinya," ujarnya.



Pesannya kalau lepas ni ada masalah rumah tangga jangan sesekali kongsi di media sosial.

"Sebelum ini, isteri pernah berkongsi masalah di laman Instagram dan saya juga begitu. Malah kalau ada perkara yang tak puas hati, saya akan berkongsi perkara terbabit tetapi dalam cara sindiran.

"Bagaimanapun pengalaman lalu banyak mengajar saya iaitu jangan membawa masalah ke media sosial. Suami isteri seharusnya menyelesaikan dengan cara yang berhemah," katanya.


Foto: IG

Harap Tauke dan isteri berbahagia hingga ke syurga ya. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
4
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 71
Komen

Previous : Zizi Kirana Mahu Kahwin Lelaki Kelakar, Tidak Kira Tua Muda

Next       : Keluarga Tak Ada Kena-Mengena, Jenama Baru Neelofa Uruskan Sendiri

Komen Terbaru

Quote misz_sanggul 9-8-2019 02:17 PM
berakit2kehulu replied at 9-8-2019 02:17 PM
Diorang mengaku anak. Tak tau la bila beranaknya yg tu.. tgk igs melatis tu td duk meroyankan si t ...

ok pepaham je la ye heheh

Lain-lain Komen

Quote tulanglampai 2-8-2019 03:12 PM
bini lawa, apa rahsia memikat bini yg lawa sedangkan muka nan hadoo
Quote buapakperut 2-8-2019 03:15 PM
tulanglampai: bini lawa, apa rahsia memikat bini yg lawa sedangkan muka nan hadoo

chuols tak tengok bininya tanpa mekap huhuhu tak kalah muka suami
Quote minahmanja 2-8-2019 03:19 PM
buapakperut replied at 2-8-2019 03:15 PM
chuols tak tengok bininya tanpa mekap huhuhu tak kalah muka suami

hahahhaa.. siott je..
Quote miminn 2-8-2019 03:20 PM
buapakperut replied at 2-8-2019 03:15 PM
chuols tak tengok bininya tanpa mekap huhuhu tak kalah muka suami

kejamnyaa
Quote chicozinn 2-8-2019 03:24 PM
alhamdulillah, kuat jodoh si tikus bendang ni ngan melati zero..hiihihi
Quote Boomibulat 2-8-2019 03:27 PM
Semoga dapat baring sambil mengusap dada gebu tauke..
#kurex
Quote awanysss 2-8-2019 03:56 PM
buapakperut replied at 2-8-2019 03:15 PM
chuols tak tengok bininya tanpa mekap huhuhu tak kalah muka suami

hahahahha kelakarnyee
Quote awanysss 2-8-2019 03:57 PM
Boomibulat replied at 2-8-2019 03:27 PM
Semoga dapat baring sambil mengusap dada gebu tauke..
#kurex

kau ni ade hati kat kurex ke cane hahahha
Quote izzah_ok 2-8-2019 04:07 PM
bini dia suka upload video tiktok
Quote gideoncross 2-8-2019 04:08 PM
Muka lawa mmg xnak lepas lah.
Quote mieymiey 2-8-2019 04:19 PM
Bini si bendang nampak makin tak terurus. Stress kot berlakikan si bendang
Quote Xim 2-8-2019 04:20 PM
nk kutuk tp kurniaan tuhan . tp tu la , sbb kan perangai buruk , muke plak sepesen dgn perangai . mmg ngam sgt la tu
Quote MadameOnion 2-8-2019 04:26 PM
mati2 aku ingat mokkay PA sajat masa dia pakai baju putih tu
Quote Mrperfect2 2-8-2019 04:33 PM
quen control.....perasan lawa
Quote jijilaaa 2-8-2019 04:34 PM
sejak2 tokay buat hal aritu, ak tgk makin lama makin seksi bini dia
Quote Adeakukesah11 2-8-2019 04:35 PM
Muka bini dia ade rupa salah sorg adik bradik zero tu
Yg kurus kering tu
Quote miminn 2-8-2019 04:36 PM
Adeakukesah11 replied at 2-8-2019 04:35 PM
Muka bini dia ade rupa salah sorg adik bradik zero tu
Yg kurus kering tu

melatii hehe seperti yang telah disebutkan di atas
Quote Meiizu 2-8-2019 05:19 PM
haaa  baguslah kalau ko dah serik share personal prob ko tu... semak aihhhh, kitorang nak yg hensem2 je lalu kat ig kitorang ..paham
Quote SherryZass 2-8-2019 05:21 PM
Semoga terus berbahagia dengan melati

Lihat semua komen(71)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.123802s Gzip On
To Top