Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

"Geng Jahat Pun Tak Boleh Terima"- Lelaki Rogol Anak Dibelasah Dalam Penjara

Oleh: HakirRahman|5-8-2019 10:46 AM Komen: 46
Jenayah paling terkutuk sebenarnya adalah rogol darah daging sendiri, penjenayah sebegini memang patut dihuman dalam penjara! 

Tetapi, apa akan berlaku jika "geng jahat" pun tak boleh terima tindakan rogol anak sendiri ini? Memang bila masuk penjara kena belasah kan! 

Sugeng ditahan. Foto: Facebook

Dilaporkan Cocounut.Indonesia kisah seorang lelaki yang berbini 5 tapi masih sanggup merogol anaknya sendiri. 

Dikatakan, lelaki itu yang bernama Sugeng Slamet sudah merogol anak perempuannya sendiri sejak mangsa berusia 16 tahun. Dia melakukan perbuatan terkutuk itu sebanyak sekurang-kurangnya 50 kali. 

Dalam penjara kena belasah. Foto: Facebook

Mangsa hanya membuat laporan polis selepas berusia 20 tahun, takut agaknya. 

Bila polis dapat laporan, Sugeng ditangkap. Dia ditahan reman sementara menunggu perbicaraan. 

Malangnya, dalam tahanan reman bila tahanan lain dapat tahu dia rogol anak sendiri, dia dibelasah walaupun dalam penjara itu pun orang jahat juga. 

Terpaksa dipindahkan dari penjara. Foto: Facebook

Sampai polis terpaksa memindahkan Sugeng ke bilik tahanan persendirian supaya dia selamat tak mati kena belasah. 

Padan la muka tu. "Geng jahat" pun tak boleh terima jenayah rogol anak sendiri ini. - CARI 


Apa Reaksi Anda...

Bagus
6
Marah
1
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 45
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote yeos 16-10-2019 08:22 AM
padan muka... i tak salahkan banduan lain tu, tu kesalahan dia sendiri

Lain-lain Komen

Quote Pink_Purple 5-8-2019 10:55 AM
  tamaknya sampai berbini..pas2 anak dibuat gundek...

kenapa dipindahkan..biarla geng jahat tu pukul sampai mampos...

tau minta polis selmatkan..yang dia rogol annk tu..anak kena tunggu bertahun baru boleh minta diselamatkan..
Quote NBM 5-8-2019 11:08 AM
patutnya belasah & rogol sekali
Quote deenos 5-8-2019 11:24 AM
patut kena sunat lagi sekali nie
Quote awanearisu 5-8-2019 11:36 AM
Rasakan. Biar je di penjara lama-lama.
Quote Artemesiaa 5-8-2019 11:39 AM
Mendapat sudah
Quote kucingitam 5-8-2019 11:51 AM
padan muka..bini 5 lak tu..
Quote gularempah 5-8-2019 12:01 PM
Rasain lohh

Kat penjara msia nan permai camni tak chuols
Quote RatuDunia94 5-8-2019 12:13 PM
Kurex x nak baring kat celah kelengkang jantan ni ke?

Ke nak baring kat dada bapak polisi tu yg quite tasty gak?
Quote abangadek 5-8-2019 12:32 PM
jahat2 manusia tu lagi jahat yang merogol anak sendiri ngertikkk!
Quote awanysss 5-8-2019 12:50 PM
nafsu ape ni bini smpai 5 siap rogol anak lg..

kpd yg tibai cetan ni dlm lokap, thankyou
Quote namieamuro 5-8-2019 01:03 PM
hrp perogol kt msia ni yg masok penjara alami nasib yg same.
Quote zuuu 5-8-2019 01:07 PM
Dh ada 5 org isteri kut,apa lagi yg ko nk setan?????tgamak musnahkn masa dpan anak sndri...
Quote uori 5-8-2019 01:09 PM
muka polis tu pun nampak hanginnn je tengok dia
Quote matamata 5-8-2019 01:39 PM
Kat penjara Mexico ka Brazil ka...mmg dah putus kepala mamat ni
Quote stormcloud 5-8-2019 02:40 PM
Rape is a special kind of evil.
Yang berminat sila google.
Quote highcastle 5-8-2019 02:54 PM
Memang mendapatlah..... Dah lah bini 5, tak puas lagi rogol anak sendiri...........
Quote shernazz 5-8-2019 02:59 PM
Havang polis belah kanan tu hangin je dengan mamat neh..
Mcmana ek warden penjara mesia berdepan dgn penjenayah  sumbang mahram sebegini?
Ada tak luku kepala.dia? Eeee...geram.btol...
Quote Mfzg89 5-8-2019 03:25 PM
rogol anak sendiri & pedo mmg jangan harap la leh selamat dok dalam penjara...
Quote Sham143 5-8-2019 03:51 PM
Edited by Sham143 at 5-8-2019 03:55 PM

Menunjukkan orang jahat pun ada maruah dan kehormatan.. Walau pun jahat anak tetap di lindungi dn di sayangi.. Binatang pun sayangkan anak..Dia ni jahat tahap iblis ni..

Lihat semua komen(46)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.315292s Gzip On
To Top