Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Zalim! Polis Buru Lelaki Baham Kucing Hidup-hidup

29-7-2019 03:25 PM Komen: 45
Polis memburu seorang lelaki yang memakan seekor kucing hidup-hidup selepas tular sebuah video di laman sosial, baru-baru ini.


Foto: YouTube Boyat tv

Menurut media tempatan seperti dipetik Astro AWANI, kejadian itu dipercayai berlaku di sebuah pasar utama di Jakarta, Indonesia.

Menerusi video tular itu, kelihatan lelaki terbabit memegang haiwan malang berkenaan sebelum menggigit bahagian badan sehingga terburai isi perutnya. Malah, suspek mengaku berada dalam keadaan sedar ketika melakukan aksi melampau itu.



Media tempatan melaporkan, polis masih menyiasat rakaman video itu, manakala suspek masih gagal dijejaki.

Polis Metro Kemayoran dalam satu kenyataan berkata, pihaknya masih belum dapat mengenal pasti motif lelaki terbabit melakukan perbuatan kejam itu. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
3
Terkejut
1
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 45
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote bbbebeh 7-8-2019 04:43 PM
whuttt???Ape kebodohan yang hendak ditunjukkan???like seyesli

Lain-lain Komen

Quote VirusDetected 29-7-2019 03:29 PM
kejam + gila
Quote Mina2215 29-7-2019 03:51 PM
Ni memang ada saka ke kenapa camni skali. Haihhh
Quote seller6183 29-7-2019 03:56 PM
Quote ainashiqa 29-7-2019 04:08 PM
Gila! Xde perasaan kesian ke kt kucing tu.. Bodoh
Quote merrissa 29-7-2019 04:10 PM
kesiannya kucing tu
Quote Bedah.Cun 29-7-2019 04:11 PM
Pengotohnye hendon @runaha
Quote Nenolen 29-7-2019 04:31 PM
Bodoh fan bangang ababi
Quote EvieWanKenobi 29-7-2019 04:35 PM
yucks! manusia apa ni?
Quote berakit2kehulu 29-7-2019 04:36 PM
Uih menuntut ilmu ape dia ni sampai makan kucing
Quote dani-rox 29-7-2019 04:39 PM
Eeewwww!! Wadefaaarrkk?!

Quote nuryakmal 29-7-2019 04:40 PM
you can never outdo indon.

indon: please claim your brutality and stupidity. this person is heartless and inhumane

i hope you rot in hell
Quote Kurex 29-7-2019 04:47 PM
Indon kannnn biasa lah
Quote awanysss 29-7-2019 04:52 PM
kesiannye kucing tu cetann
Quote Foxey 29-7-2019 05:09 PM
Macamana boleh makan kucen tu mentah begitu? Is this person mentally ill?
Quote misc 29-7-2019 05:37 PM
Harap 7 keturunan babi pembunuh kucing ni dilahirkan dlm fizikal kucing.
Quote meisapoya 29-7-2019 06:52 PM
Nampak macam berduit tapi nape makan kucing?

Harap2 kucing tu pembawa virus & pakcik tu terkena virus tu. Biar padan muka
Quote mistified 29-7-2019 07:01 PM
Gila...yg ni tak nak puak indon tak nak claim ke?
Quote hitam_manis 29-7-2019 07:03 PM
Indon sial.
Quote runuha 29-7-2019 07:04 PM
nuryakmal replied at 29-7-2019 04:40 PM
you can never outdo indon.

indon: please claim your brutality and stupidity. this person is hear ...

tak nak sebelum malon klaim mensemburit budaye asli korang dulu

Lihat semua komen(45)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.235165s Gzip On
To Top