Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Ning Baizura Minta Tolong Abang Bomba Tanggal Cincin

29-7-2019 12:26 PM|Oleh: LilRose| Komen: 50

Penyanyi, Ning Baizura Sheikh Hamzah dengan penuh sebak mengucapkan terima kasih kepada anggota bomba yang telah membantunya dalam satu insiden agak mencemaskan, baru-baru ini.


Kredit foto: IG

Menerusi perkongsian di Instagram, Ning menjelaskan dia terpaksa meminta bantuan bomba di Balai Bomba Jalan Pantai untuk menanggalkan cincin yang tersekat di jarinya selepas melakukan persembahan pada Jumaat.

Menurut Ning, seharian cincin berkenaan tersekat di jari tengahnya kerana gagal ditanggalkan akibat terlalu ketat.


Kredit foto: IG

Pelbagai cara sudah dilakukannya termasuk menggunakan sabun dan minyak, namun usahanya tetap gagal sehingga dia ke klinik.

Doktor bagaimanapun menasihatkan Ning supaya berjumpa pihak bomba untuk mendapatkan bantuan.



Walaupun dilihat sebagai perkara kecil, Ning akui trauma dengan insiden itu dan mengucapkan terima kasih atas bantuan semua abang bomba.


Kredit foto: IG

Aduhai Ning, kenapalah dipaksa cincin itu tersarung ke jari kalau dah tahu ketat. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
1
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
1
Komen: 50
Komen

Previous : Samseng Pernah Diupah Cacatkan Muka Allahyarham Tan Sri P.Ramlee

Next       : "Sampah Ni Mesej Perempuan Lain Masa Baby Shower" - Isteri Ammar Alfian Mengamuk

Komen Terbaru

Quote teddykuning86 5-8-2019 03:06 PM

Saya tergelak baca komen akak ni. haha.

Lain-lain Komen

Quote Cpkay 29-7-2019 12:37 PM
femes kejap abang bomba kat IG kak ning..
Quote Nurul8001 29-7-2019 12:52 PM
Patutlah trauma. Kalo lambat boleh hilang jari tu sbb dah bengkak.

Terbaikla abg bomba. Ingatkan ada alatan khas. Rupanya pakai barang kedai hardware je. Kepakaran tu yg takde kat tempat lain.
Quote awanysss 29-7-2019 12:54 PM
terbaikk..
Quote Kurex 29-7-2019 12:57 PM
Kalau jantan, cincin zakar yg jadi masalah
Quote ketambangkang 29-7-2019 12:59 PM
nsb baik cpt
Quote annadonna 29-7-2019 01:00 PM
tak heran dah sekarang ni semua abang bomba yang buat
Quote munchkin 29-7-2019 01:38 PM
Ada kaedah benang. Lagi ko force lagi tu dia bengkak. Ice it. Lepas tu try kaedah benang.

Jari kanan lagi besar dari jari kiri. Sebab kita buat kerja guna tangan kanan. Bagi yg bukan kidal.

Jari tengah lagi besar dari jari manis. Kenapa sumbat jari tengah ?
Quote kualibesi 29-7-2019 01:38 PM
hahha abg bomba da out of scope dh tu
Quote damian_lee 29-7-2019 01:41 PM
kalau "cincin" shuben dia ... call me jer ninghahaha
Quote nanies 29-7-2019 02:07 PM
awat la pakai jari tengah.. pakai jari manis ler.
Quote seller6183 29-7-2019 02:16 PM
Quote jijilaaa 29-7-2019 02:18 PM
kalau ak mesti panik sementara nak otw ke bomba
Quote VirusDetected 29-7-2019 02:20 PM
bomba
Quote lasagna 29-7-2019 02:21 PM
cian kakak ning ya.. jari gemot tetiba kot, tu xleh nk bkk.
agaknya guna sabun dah tak lepas, guna minyak dh tak lepas. bomba kan sajork.
Quote Themilo 29-7-2019 02:23 PM
meols sampai sekarang tak nak pakai cincin, sebab takut sangat tak boleh bukak.. kalau kita tengah panik, memang lagi stuck cincin tu kan?
Quote sarah82 29-7-2019 02:24 PM
Abg bomba multitasking
Quote putehkundor 29-7-2019 02:44 PM
meols suka pakai cockring
Quote Foxey 29-7-2019 02:50 PM
Dah tau ketat, lagi nak pakai kat jari tu. Tak pasal abam bomba lak kena mai tolong tanggalkan cincin tu
Quote siq 29-7-2019 02:51 PM
jap, cincin tu bentuk ikan emas demok kah? rasa macam funneh bila nampak rendam dalam ayor gituh.. dipakai lak di jari yg sudah demok jua

sorey ning, get well soon!

Lihat semua komen(50)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.125654s Gzip On
To Top