Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Boyfriend Rogol Dalam Kereta, Kawan Ambil Gambar Bogel

24-7-2019 12:34 PM Komen: 25
Sudahlah dirogol oleh teman lelaki sendiri, kemudian mangsa dipaksa berbogel dan dirakam bergilir-gilir oleh dua rakan suspek.

Memetik laporan Harian Metro, pada malam itu mangsa keluar bersama suspek di Pantai Batu Buruk sebelum meminta dihantar pulang beberapa jam kemudian. 

Namun, suspek memberi alasan lewat malam sebelum membawa mangsa yang berusia 14 tahun itu ke satu lokasi lain bersama dua kawannya.

Kredit foto: Sinar 
Sebaik tiba di lokasi mangsa dipaksa masuk ke sebuah kereta yang diparkir di tepi jalan namun dia enggan sebelum ditolak masuk, katanya.

Ketika berada di dalam kereta, lelaki itu memaksa mangsa membuka pakaiannya dengan salah seorang daripadanya memegang tangan mangsa," menurut sumber.

Selain itu, mangsa diugut videonya akan disebarkan menyebabkan dia mendiamkan diri sebelum akhirnya membuat aduan polis. - CARI 

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
2
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
2
Bosan
1
Komen: 25
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote diss69 4-8-2019 09:24 AM
Atau mngkin tipu ibubapa, ckp nk ke lain, peginya ke lain.. Tp kalau betul,memang patut mak ayhnya dipertanggungjawapkan... Umur 14 dh mlm dibiar jumpa kwn lelaki..

Lain-lain Komen

Quote seller6183 24-7-2019 01:04 PM
ape benda la yang gersang sampai mcm tu sekali
Quote Kurex 24-7-2019 01:09 PM
Cerita ni dah ada semalam
Quote prettyuglybabe 24-7-2019 01:10 PM
sportingnya mak bapak anak 14 tahun dah bagi gi dating sampai malam..
Quote MsKoreanfanatic 24-7-2019 01:53 PM
kasik potong bird tu
Quote sitiselangor 24-7-2019 02:17 PM
makwe kena rogol dgn pakwe

amah indon kena rogol dgn majikan

ada org kena semburit dlm hotel

macam macam





Quote chinta89 24-7-2019 02:26 PM
tolonglah adik2 perempuan, jgn ikut lelaki even pakwe sekalipun. awka umur 14 tahun, buat ape keluar mlm? tgu umur dah dewasa, kerja, pegi la nk dating pun mse tu dh blh fikir buruk baik sedikit sebanyak kan? ni x menyabar2 nk jd dewasa, ikut jantan nk dating bagai pegi tepi pantai.
Quote kroit92 24-7-2019 02:53 PM
umo 14 tahun, keluar dating, sampai tengah malam

ni nama serah badan dik, sendiri cari nahas

bagus dah report polis, harap tangkap jantan2 tak guna itu, dan potong bebird terus. nanti anak orang lain pulak diorang tebuk
Quote EvieWanKenobi 24-7-2019 03:00 PM
senangnya mak bapak sekarang
beri kepercayaan kepada anak2..

Quote Dewa19XKangen 24-7-2019 03:11 PM
sendiri salah la bang.. zaman dulu anak dara p mengaji masa magrib..
Quote belilies 24-7-2019 03:20 PM
EvieWanKenobi: senangnya mak bapak sekarangberi kepercayaan kepada anak2..


Ironi nya makbapak kurang nak bagi kepercayaan kat cikgu. Tonggang terbalik dah dunia.
Quote epuepy 24-7-2019 03:21 PM
jilaka punye jantan. mau trauma pempuan tu.  argh~ spesis jantan mcm ni sila mandulkn diri
Quote Modngengade 24-7-2019 03:35 PM
dah gatal sgt pookey ikut jtn keluar mlm2..mendapatlah
Quote kaklong32 24-7-2019 03:35 PM
mak ayah ko bagi pulak anak2 dara keluar malam2 ye
Quote Chairman 24-7-2019 04:11 PM
14 tahun??? adoi pmr pn x lepas lg dik oii
Quote ifanonline 24-7-2019 04:14 PM
budak2 sekarang mudah benor dpt smartphone...ini semua gara2 FB, IG, wechat, whatsapp
Quote nono86 24-7-2019 04:44 PM
Beraninya adik, kuar ngan jantan malam
Quote Ms.HH 24-7-2019 05:35 PM
Selemat meringkuk dalam penjara lah wahai perogol.
Quote giyomi 24-7-2019 06:19 PM
tak tau dah nak slhkan siapa...baru 14thn kuar berjalan dgn pakwe dah kenapa
Quote cmf_shalom 25-7-2019 09:08 AM
Acah2 pelik kenapa budak2 umur 14 boleh kuar mlm...

Tgk la kt uptown etc.. Mcd.. 12am pun mak apak heret anak msh kecik lg utk blajar mrempan..

Lihat semua komen(25)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.230414s Gzip On
To Top