Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

"Paksa Buat Seks Lepas Ceroboh Rumah" - Lelaki Tak Mengaku Rogol Pengantin Baharu

23-7-2019 12:40 PM Komen: 37
Akibat bertindak merogol seorang pengantin baharu tahun lalu, seorang lelaki dihadapkan ke Mahkamah Sesyen Kuala Terengganu semalam. 

Memetik laporan Astro Awani, tertuduh Muhammad Yusof Othman, 28 dari Dungun mengaku tidak bersalah selepas pertuduhan dibacakan di hadapan Hakim Wan Azimah Yaacob. 

Difahamkan, tertuduh melakukan persetubuhan tanpa rela dengan mangsa, 30 ketika menceroboh masuk ke rumah sewanya di Paka, Dungun pada 5 Oktober lalu. 

Dia didakwa melakukan kesalahan mengikut Seksyen 376 (2)(b) Kanun Keseksaan yang memperuntukkan penjara tidak kurang 10 tahun, dan maksium 30 tahun. 

Kredit foto: Awani

Selain itu, mahkamah menetapkan 19 Ogos depan sebagai tarikh sebutan semula kes dan tertuduh tidak ditawarkan sebarang jaminan. 

Terdahulu, media melaporkan seorang pengantin baharu dirogol lelaki bertopeng yang menceroboh ke dalam rumah sewanya. 

Suspek ketika itu hanya berseluar dalam mengajak mangsa melakukan seks dan mengugut mangsa dengan menggunakan gunting. 

Usai merogol, suspek turut mengugut mangsa untuk menyerahkan wang tunai dan barang berharga.- CARI 

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
3
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 37
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote raxief 25-7-2019 12:15 PM
bunuh je org macam ni.. sial sangat

Lain-lain Komen

Quote AnggurHitam 23-7-2019 01:02 PM
Bagus,,, jangan Lupa bagi sebatan skli,
Quote supernaturalee 23-7-2019 01:10 PM
polis sblh kiri tu menjeling, seraya berkata di dlm hati,..."x padan dgn kecik..."





Quote supernaturalee 23-7-2019 01:11 PM
polis sblh kiri tu menjeling, seraya berkata di dlm hati,..."x padan dgn kecik..."





Quote justchu 23-7-2019 01:15 PM
Aduii apala nasib ppuan tu, baru kawen plak tu haishhh
Quote buapakperut 23-7-2019 01:20 PM
ini warga tranung ke warga shire. gigih ko bertopeng segala
Quote 23-7-2019 01:23 PM
Gila sex kepala
Quote Betara_Indera 23-7-2019 01:29 PM
hukuman sebatan jangan kurang... kalau boleh bagi lebih lagi
Quote Kurex 23-7-2019 01:33 PM
Polis yg kiri tu agak enak..
Quote Xim 23-7-2019 01:56 PM
x padan dgn ketot . rase nk ketuk je dgn cota dgn kepala tu bg jejak smpai kaki
Quote awanysss 23-7-2019 01:58 PM
mcm pendadih je gayanya..
Quote natrahn 23-7-2019 02:37 PM
kuang asam
Quote MissLana 23-7-2019 02:50 PM
risau kalau terpancut dlm. jijikssssss
Quote Boomibulat 23-7-2019 03:13 PM
Kurex replied at 23-7-2019 01:33 PM
Polis yg kiri tu agak enak..

Yg tgh...?
Quote kaklong32 23-7-2019 03:22 PM
biar meringkuk lama sket kat dlm tu
Quote manehnya 23-7-2019 03:25 PM
tak mengaku pasai apa?

nak kata suka sama suka? phuiiii!
Quote renko 23-7-2019 03:37 PM
jangan sebat bontot
sebat kote dia bagi hancur terus
badigol camni xlayak hidup
Quote Kurex 23-7-2019 03:45 PM
Boomibulat replied at 23-7-2019 03:13 PM
Yg tgh...?

Yg tengah tu kau ambik.
Sebab yg 1st aku tengok dalam gambar tu, abg polis belah kiri.. Ooo abg, semoga dapat bermain gari-gari dgn abg
Quote xoic726 23-7-2019 03:46 PM
harap beratkan lagi hukuman...gila betul..kesian pengantin baru tersebut...macamana lah penerimaan suami dan keluarganya...semoga dia bertabah sentiasa...
Quote Sham143 23-7-2019 04:24 PM
Cis..Bedebah lu awang kenit..

Lihat semua komen(37)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.273622s Gzip On
To Top