Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

'Kenapa Degil? Kan Dah Kena Potong!'

23-7-2019 12:22 PM Komen: 19
Bagai tidak berkesudahan, kemalangan melibatkan eskalator masih terus berlaku di China.

Terbaru, seorang wanita kehilangan kakinya selepas tersepit di eskalator di sebuah pusat beli belah di Heilongjiang.

Shanghaiist melaporkan, keluarga mangsa mendakwa wanita itu mengunjungi pusat beli belah berkenaan bersama adik perempuannya pada hujung minggu lalu sebelum sebuah eskalator yang digunakannya dikatakan tiba-tiba mengalami kerosakan menyebabkan kedua-dua kakinya tersepit.


Kredit foto: Shanghaiist

Bagaimanapun, beberapa saksi di lokasi kejadian mendakwa sebaliknya yang berlaku.

Kata mereka kepada wartawan tempatan, ketika kejadian eskalator berkenaan dalam proses penyelenggaraan apabila wanita terbabit tidak mengendahkan amaran dan berdegil menggunakannya.


Kredit foto: Shanghaiist

Difahamkan, kaki wanita itu terpaksa dipotong selepas kemalangan terbabit dan pihak berkuasa sedang melakukan siasatan menyeluruh bagi mengenal pasti punca sebenar kejadian.



Sejak beberapa tahun kebelakangan ini, sejumlah besar kemalangan melibatkan eskalator dilaporkan berlaku di China hingga menyebabkan kecederaan parah dan kematian.

Awal bulan lalu, seorang kanak-kanak nyaris parah di pusat beli belah di Hunan  apabila tangannya tersepit pada eskalator, namun sempat diselamatkan staf yang bergegas menekan butang kecemasan untuk memberhentikan eskalator berkenaan. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
1
Lawak
0
Bosan
1
Komen: 19
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote diss69 25-7-2019 12:29 PM
Kesiannya...

Lain-lain Komen

Quote Kurex 23-7-2019 12:38 PM
Pec ni kan memang leluhur yg degil
Quote hussaini4675 23-7-2019 12:39 PM
Sakit gila tu
Quote Baphomet 23-7-2019 01:15 PM

Kain mak aku pernah tersangkut..

Quote Pink_Purple 23-7-2019 01:23 PM
berhati2 la menggunakan barang eletrik ni
Quote Modngengade 23-7-2019 01:52 PM
bangsa paling degil di dunia....banga paling pengotor di dunia...saper lagi jika bukan jinjang laknatullah
Quote Xim 23-7-2019 01:58 PM
sempat x wat video tiktok sblm berlaku tu ? kan diorg gile tiktok wat vdeo bodoh2
Quote Guccibamboo 23-7-2019 02:10 PM
Pandai tt buat tajuk thread...warga jinjang sepatutnye jgn degil
Quote kaklong32 23-7-2019 03:32 PM
adoi tak pasal2
Quote CatMiow 23-7-2019 03:54 PM
Scarynya,  tu la degil lagi.
Kalau tak insaf tak tahu la
Quote chinta89 23-7-2019 04:20 PM
ummah degil  x lain x bukan...
Quote VirusDetected 23-7-2019 04:37 PM
elok sgt la tu kn kat puak2 ni...
Quote nononcrux 23-7-2019 04:51 PM
Modngengade replied at 23-7-2019 01:52 PM
bangsa paling degil di dunia....banga paling pengotor di dunia...saper lagi jika bukan jinjang lakna ...

nape jinjang? leher jinjang ke
Quote zorrro_03 23-7-2019 04:59 PM
Modngengade replied at 23-7-2019 01:52 PM
bangsa paling degil di dunia....banga paling pengotor di dunia...saper lagi jika bukan jinjang lakna ...

perangai bangsa ni sama je di mana2 pun.  terpekik terlolong ftinah rompak dalam parlimen pun bangsa biawak ni lah...  
Quote mdhelmi 23-7-2019 05:03 PM
kalo selalu minum arak mmg wayar dlm kepala byk putus
Quote Modngengade 23-7-2019 05:08 PM
nononcrux replied at 23-7-2019 04:51 PM
nape jinjang? leher jinjang ke

jinjang pelamin sis
Quote buapakperut 23-7-2019 05:10 PM
dahla degil,pastu auta ... cash lah kudung
Quote am2020 23-7-2019 10:45 PM
cina mainland mmg degil pastu penhmgotor..cina malaysia kurang skit la tapi masih ade saki baki yg masih belum hilang..maklumlah dna sama
Quote nono86 24-7-2019 05:22 PM
Bahayanya.. malang tidak berbau
Quote diss69 25-7-2019 12:29 PM
Kesiannya...

Lihat semua komen(19)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.262380s Gzip On
To Top