Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

'Ada Pihak Gelabah, Panik Lepas 3 Individu Ditahan Isu Video Seks' - Zuraida

17-7-2019 10:56 AM Komen: 30
Zuraida Kamarudin mendakwa sesetengah pihak menunjukkan tanda-tanda gelabah dan panik susulan penahanan tiga lagi individu membabitkan kes video seks songsang mengaitkan seorang menteri kanan.

Utusan melaporkan, Naib Presiden PKR itu mempersoalkan tindakan sesetengah ahli politik yang mengeluarkan kenyataan sedangkan siasatan yang sedang dijalankan menghampiri kemuncak.


Kredit foto: The Borneo Post

Saya merujuk kepada kenyataan yang dikeluarkan oleh seorang pemimpin politik kanan berkaitan siasatan video seks yang sedang berlangsung, bahawa pihak yang sedang disiasat perlu mengambil cuti daripada jawatan kerajaan yang disandang dan secara terpilih menekankan kepada keaslian video tersebut.

Sedang siasatan pihak polis makin menjurus menghampiri dalang disebalik kes ini, terdapat tanda-tanda gelabah dan panik yang jelas dikalangan sesetengah pihak, katanya seperti dipetik Utusan.

Kenyataan itu dipercayai ditujukan kepada Ketua Penerangan PKR Datuk Seri Shamsul Iskandar Mohd Akin yang menggesa pemimpin berkaitan kes berkenaan mengambil cuti sehingga siasatan selesai.

Beliau yang juga Timbalan Menteri Industri Utama menyifatkan tindakan itu penting bagi menunjukkan kepada rakyat bahawa pemimpin tidak cuba berselindung di sebalik jawatan tinggi dan kedudukan dalam parti serta menjadikan Perdana Menteri sebagai perisai.

Tambah Zuraida, beliau menghidu sikap pilih kasih menerusi komen dibuat, sekali gus mendesak semua pihak berhenti mengeluarkan kenyataan bersifat mementingkan diri dengan agenda peribadi. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
1
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 30
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote kualibesi 25-7-2019 05:14 PM
shamsadis replied at 17-7-2019 12:30 PM
yang engkau mempertahankan individu yang dalam video tu kenapa

geng seangkatan mungkin.

Lain-lain Komen

Quote Kurex 17-7-2019 11:00 AM
Harmoni sungguh pornhub ni
Quote laksmanabentan 17-7-2019 11:01 AM
ehhh ele.... dalang pulak yg dicari...
abis tu pelaku bebas ker??? takde tindakan ker camna???

dulu zaman anwar lain pulak...
merengkok org tua tu dalam penjara...
takde pun video anwar tgh semburit...
Quote SWORKS27 17-7-2019 11:07 AM
sapa yg gelabah tu..puak2 PH PKR jugak ke?
Quote sitidin 17-7-2019 11:07 AM
yg bongok yg bahlol je masih sanggup jadi barua PHorn hub

sebenarnya semua geng PHorn hub dah panik gelabah anak babi tgk rakyat kembali sokong BN

Quote nono86 17-7-2019 11:12 AM
Kan.. Dalang pun sama la.. Tapi agaknya dalang pun tak boleh dikenal pasti nanti. Orang luar, masuk malaysia secara sembunyi
Quote Malaysia.Doom 17-7-2019 11:15 AM
Tanda2 Gelabah tu camne???? Gelabah tetek ke?

Acik Zuraidah ukur pakai ukuran Skala Richter ye
Quote lipans 17-7-2019 11:27 AM
Mangsa-mangsa semburitan:

1) munawar
2) sukma
3) sepol
4) meen
5) haziq

ada lagi ke?
Quote nisako 17-7-2019 11:38 AM
hancussssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Quote mizruncing 17-7-2019 12:20 PM
laksmanabentan replied at 17-7-2019 11:01 AM
ehhh ele.... dalang pulak yg dicari...
abis tu pelaku bebas ker??? takde tindakan ker camna???

kannn last2 yg menyemburit dan disemburit aman2 jahhh
Quote Bersotong 17-7-2019 12:22 PM
laksmanabentan replied at 17-7-2019 03:01 AM
ehhh ele.... dalang pulak yg dicari...
abis tu pelaku bebas ker??? takde tindakan ker camna???

video mmburit ade
Quote Bersotong 17-7-2019 12:23 PM
lipans replied at 17-7-2019 03:27 AM
Mangsa-mangsa semburitan:

1) munawar

maideen ngn kerandut wan ji
Quote Bersotong 17-7-2019 12:24 PM
glabah nk jd pm
Quote R2D2 17-7-2019 12:27 PM
sesuai dgn rebrand Porn Hub
Quote shamsadis 17-7-2019 12:30 PM
yang engkau mempertahankan individu yang dalam video tu kenapa
Quote tupaiterbang 17-7-2019 01:06 PM
lipans replied at 17-7-2019 11:27 AM
Mangsa-mangsa semburitan:

1) munawar

adrielle iman?
Quote palmolive 17-7-2019 01:11 PM
unik betul cara kalian urus negara...
Quote dino 17-7-2019 01:13 PM
shamsadis replied at 17-7-2019 12:30 PM
yang engkau mempertahankan individu yang dalam video tu kenapa

dulu maideen suka kutuk zuraida ni haha
Quote tobby 17-7-2019 01:23 PM
Mcm biasa....makcik ni geng azmin/atok. Ketua Penerangan PKR shamsul iskandar geng rafizi/anwar
Quote crazybeach 17-7-2019 03:18 PM
so yang menjalang nya tak nak tengok ke tanda2 gelabah dan panik ada ke idok??

Lihat semua komen(30)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.311105s Gzip On
To Top