Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Tumbuk Nenek Sampai Lebam Sebab Tak Tahan Dengar Anak Sendiri Menangis

16-7-2019 01:59 PM Komen: 63
Sampainya hati, seorang warga emas menjadi mangsa tumbukan daripada suami kepada cucunya dalam satu kejadian di Kampung Hilir, Batang Melaka semalam.

Sinar Harian melaporkan warga emas itu cedera di dahi dan lebam kedua belah mata selepas ditumbuk berkali-kali oleh lelaki berkenaan yang berpunca tidak tahan mendengar tangisan bayi perempuannya. 

Ia menyebabkan mangsa yang berusia 69 tahun terpaksa menerima rawatan di Hospital Jasil hasil perilaku syaitan suspek yang berusia 24 tahun. 

Kredit foto: Sinar Harian

Ketika kejadian sekitar 6 pagi semalam, cucu perempuan mangsa berada di dalam bilik air dan meninggalkan bayi perempuannya berusia 8 bulan.

Selepas memaki mangsa dengan kata-kata kesat dengan mendakwa mangsa tidak pandai menjaga bayi dan memukul warga emas itu sehingga rebah, suspek bersama isteri dan bayi mereka kemudian bertindak melarikan diri, kata Ketua Polis Daerah Jasin, Deputi Superintendan Arshad Abu. 

Difahamkan suspek dan isteri tidak mempunyai pekerjaan tetap tinggal bersama mangsa sejak mereka berkahwin. Bukan itu sahaja, neneknya itu juga yang bekerja sebagai tukang masak di sebuah sekolah agama dikatakan terpaksa menanggung mereka. 

"Mangsa kemudian mendapatkan rawatan awal di Hospital Jasin sebelum dirujuk ke pakar mata di Hospital Melaka kerana mata pengadu lebam dan tidak boleh dibuka serta kemungkinan boleh hilang penglihatan.

Suspek berusia 24 tahun itu kita berjaya tahan di Bachang, Melaka sekitar jam 11 malam semalam dan ujian air kencingnya juga didapati positif methamphetamine. Suspek juga mempunyai dua rekod lampau berkaitan dadah, katanya lagi. 

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
2
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 63
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote hasniey 17-7-2019 01:18 PM
Nebek plis jgn terima cucu & cicit tu
Perangai laki bini sama.bio dia anak beranak hidup sendiri

Lain-lain Komen

Quote jazaa100 16-7-2019 02:02 PM
Baca tajuk pun dah blh agak...tail dadah menumpang rumah nenek.....

Knp lah nenek nk bersusah payah bela babi dua ekor tu.....bela diri sendiri je nek...mkn sehari baru rm10- rm20 utk nenek sorang
Quote prettyuglybabe 16-7-2019 02:08 PM
syukur la dorang dah lari..
jangan cucu pompuan tu datang balik sudah..
Quote Boomibulat 16-7-2019 02:14 PM
Elok la lari.nenek x pyh bela biawak lg
Quote minguk 16-7-2019 02:17 PM
apa syaitan sangat perangai!
Quote vee_zara 16-7-2019 02:18 PM
Edited by vee_zara at 16-7-2019 02:35 PM

Pelik kengkadang jenis orang tak guna mcm laki bini ni senang pulak membiak dapat anak bagai. Yang jenis kerja elok budi pekerti elok susah nak dpt anak. Trpaksa tunggu bertahun2 nak dapat anak
Quote shernazz 16-7-2019 02:19 PM
Iols harap dh lari tu..lari lah..
Jangan balik.dah
Kesian nenek tu nak menanggung..
Elok elok dia relaks tanggung diri sendiri
Nak.membela plak.bewok hidup campur baby sorang
Hanat btol laki bini neh...
Quote ais_kosong 16-7-2019 02:33 PM
Jahatnya pukul orang tua mcm tu..
buat anak pandai jaga xmau.
buat nenek tu buta ke apa
Quote kaklong32 16-7-2019 02:43 PM
meringkuk dlm penjara la kauuuu kurang ajar btol
Quote fushimi 16-7-2019 02:46 PM
jahat sungguh cucu ko nek

nanti nenek roger saya k

nanti saya bagi no dukun supaya nenek leh santau cucu ngan cucu menantu tak guna nenek tu

nak hapuskan cara kasar kena tangkap pulis pulek

baik hapus cara halus
Quote eetodee 16-7-2019 02:47 PM
kesian nenek. lepasneh jangan dok terima balik cucu haramjadah tuh.
Quote kaseh80 16-7-2019 02:57 PM
Tak berperi kemanusiaan syaitan sgt tumpang rumah nenek

Bukan nak terima kaseh kena pukul pulak
Quote C1k_J4h 16-7-2019 02:57 PM
siannya nenek umur da senja kena kerja tanggung khinzir dua ekor ni
Quote cHimo 16-7-2019 03:00 PM
Set2 suci dan pemalas tumbuk nenek lagi... dah laa nenek tuh yang kerja sorang...
Quote dewi 16-7-2019 03:03 PM
dua2 ekor laki bini tu hukum rejam je la.. hidup menyusahkan org je
membiak reti jaga anak tak reti pas tu ada hati nak marah org yg tlg jaga anak diorang.

diri sendiri tak lepas nak bela .. lagi byk lak dia nya songeh
Quote tagas 16-7-2019 03:04 PM
Cilake punye @sitilu

nenek tua bleh la ko balun

mai sini rase aku kalo brani
Quote leylapple 16-7-2019 03:04 PM
vee_zara replied at 16-7-2019 02:18 PM
Pelik kengkadang jenis orang tak guna mcm laki bini ni senang pulak membiak dapat anak bagai. Yang j ...

sebab orang tak guna pemalas tak nak keja dan byk masa nak buat anak.. ngangkang jer
Quote lipans 16-7-2019 03:04 PM
dah tua-tua, sepatutnya anak2 & cucu2 yang tanggung nenek. Ni terbalik pulak.
Quote deananie 16-7-2019 03:05 PM
dah lari tuh jgn plak balik umah nenek korang tuh

dasar cucu tak kenang budi
Quote ainashiqa 16-7-2019 03:11 PM
Kesian nenek ni... Xguna punya.. Ds la biawak hidup

Lihat semua komen(63)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.283847s Gzip On
To Top