Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Angkat Skirt, Buka Seluar Dalam Dengan Harapan Dapat Tempat Duduk Dalam Tren

16-7-2019 12:50 PM Komen: 58
Seorang wanita melakukan sesuatu yang memalukan diri sendiri sebagai tanda protes kerana tidak mendapat tempat duduk di dalam sebuah kereta api di Moscow, Russia.

Menurut Oriental Daily, wanita berusia 20-an itu dipercayai bertindak demikian selepas seorang lelaki enggan memberikan tempat duduk kepadanya.


Kredit foto: Oriental Daily

Malah, lelaki terbabit mempertikaikan mengapa dia perlu bersusah-payah memberikan kerusinya kepada wanita itu.

Berang dengan respons penumpang berkenaan, wanita itu mengangkat skirtnya sebelum melepaskan seluar dalam dan menunjukkan bahagian intimnya dengan berkata, "Inilah sebabnya. Kerana saya seorang wanita!"


Kredit foto: Oriental Daily

Wanita berkenaan melakukan tindakan memalukan itu dengan harapan ada penumpang akan memberikan tempat duduk kepadanya.

Malangnya, bukan saja tiada yang bangun memberikannya tempat duduk, malah ramai yang merakam tindakan memalukannya itu hingga menjadi tular. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
3
Terkejut
3
Sedih
1
Lawak
6
Bosan
2
Komen: 58
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Mulotkoyak 20-7-2019 10:52 PM
Pompuan kalo kje pun same... Suke discriminate kje.kkdg buat majlis kat opis ckp byk..suh angkat tu angkt ni bile kite suh die benda ringan pun berkire...xsuke ak..mkn nk...tapau nk...

Lain-lain Komen

Quote fushimi 16-7-2019 12:58 PM
kerrrrrlasssss gitewwwww sis

terusk tunjuk cekpit

Quote VioletsAre_Blue 16-7-2019 01:06 PM
Perempuan selalu guna gender card
Quote haryatie 16-7-2019 01:10 PM
sewel ke apa ni
smpai nak tunjuk tu
Quote Boomibulat 16-7-2019 01:16 PM
Oks gila talak ke?
Quote Eliadaisy83 16-7-2019 01:18 PM
Haha..tayangan free
Quote nikaido 16-7-2019 01:49 PM
Pernah baca, 99% perempuan pernah menggunakan alasan jantinanya utk melakukan/tidak melakukan sesuatu
Quote Bersotong 16-7-2019 02:00 PM
nikaido replied at 16-7-2019 01:49 PM
Pernah baca, 99% perempuan pernah menggunakan alasan jantinanya utk melakukan/tidak melakukan sesuat ...

pompuan x pe lg..ini yg ponen pn sme
Quote Bersotong 16-7-2019 02:01 PM
ingt kn psl pmbantu menteri ph intai skirt tu..haha
Quote ais_kosong 16-7-2019 02:21 PM
aduh.. kenapa nak malukan diri sendiri
Quote minguk 16-7-2019 02:26 PM
sakit ni               
Quote ifanonline 16-7-2019 02:29 PM
bagus la tindakan wanita tu...dpt lah tengok cipap free
Quote shamsadis 16-7-2019 02:34 PM





Quote Artemesiaa 16-7-2019 02:35 PM
Kerja yang sia2
Quote LadyCarefree 16-7-2019 02:37 PM
Bagi orng russia bogel xde hal la bro. Time winter pon deol ade upacara terjun bogel dlm lubang air ais.
Quote puteribaya 16-7-2019 03:03 PM
fushimi replied at 16-7-2019 12:58 PM
kerrrrrlasssss gitewwwww sis

terusk tunjuk cekpit

tapi kenapa dia yg buka seluar dia..patutnya dia g tarik seluar jantan yg x mo bagi tmpat duduk tu..sambil cakap.."i nak make sure you jate ko tino..sbb jantan selalunyer beralah dgn pompuan
Quote crazybeach 16-7-2019 03:05 PM
baru umur 20-an tapi napa nampak very the 40s noks?

Quote ayuct 16-7-2019 03:06 PM
Tak malunya
Quote Ratutulip 16-7-2019 03:09 PM
apalh... bkn mengandung pun.... sesia je bg org lain tgk free2, tmpt ddk pun tk dpt
Quote AznieBunnie 16-7-2019 03:10 PM

#laughingmyassoff


Lihat semua komen(58)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.288104s Gzip On
To Top