Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Pengkid Tak Mengaku Simpan Video Lucah Dengan Wanita Lain

12-7-2019 04:54 PM Komen: 46
Seorang wanita berwatakan lelaki atau pengkid mengaku tidak bersalah di Mahkamah Majistret di Petaling Jaya, hari ini atas tuduhan menyimpan gambar dan video lucah dalam telefon bimbitnya. 

Memetik laporan Harian Metro, Nurqistina Natasha Abdullah, 20 membuat pengakuan itu sebaik pertuduhan dibacakan di hadapan Majistret Nor Ariffin Hisham. 

Tertuduh didakwa ada menyimpan gambar dan video lucahnya bersama wanita lain dalam telefon bimbitnya itu. 

Foto Hiasan: Sumber: Carian internet

Oleh itu, dia didakwa mengikut Seksyen 292 Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara maksimum tiga tahun atau denda atau kedua-duanya, jika disabit kesalahan.

Difahamkan tertuduh memohon supaya mahkamah mengurangkan wang jaminan terhadapnya yang sebelum ini ditetapkan sebanyak RM4,000. 

Mahkamah kemudian membenarkan tertuduh diikat jamin RM2,000 dengan seorang penjamin dan menetapkan 7 Ogos ini sebagai sebutan semula kes. - CARI 

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 46
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Cable 8-9-2019 01:12 PM

ksian ko...banyak kne potong kedit

Lain-lain Komen

Quote ninjago 12-7-2019 04:39 PM
macam mana boleh tertangkap dia simpan video lucah dlm fon? dia ada kesalahan lain ke pastu kantoi masa polis cek fon? or ada org lain yg buat report?
Quote aHoi83 12-7-2019 04:40 PM
Lulz tajuk thread haram jadah
Quote exclusive_vvip 12-7-2019 04:51 PM
ni agaknya pengkid ni ugut nak sebarkan video ni kot...so, pompuan 1 lagi buat report polis..so,polis tahan pengkid ni...check fon,mmg ada video tu...
Quote mistified 12-7-2019 05:08 PM
Ayooo...tt punya tajuk...aku ingat tertuduh tu keja cat dinding.
Quote vee_zara 12-7-2019 05:37 PM
Jijiks la sapa yg suka dengan pengkid ni... slalu pengkid ni gemok pendek muke berdaki.. ...
Quote nono86 12-7-2019 05:54 PM
Awat semua pengkid tu krpam je rupa. Kalu nak hak nampak tasty n gudluking
Quote Bersotong 12-7-2019 06:05 PM
padan muke..hahaha
Quote kaishi 12-7-2019 06:43 PM
nono86 replied at 12-7-2019 05:54 PM
Awat semua pengkid tu krpam je rupa. Kalu nak hak nampak tasty n gudluking

Aku jpe yg mcm ni... ingatkan memg betul pengkid...

Rupanya nyahkid..  

Quote buapakperut 12-7-2019 08:22 PM
Dulu gi toilet shopping centre tetibe lelaki masuk dalam sengih2. Iols nak menjerit rupanya pengkid. Dah le tinggi besau, pakai baju plak cam pokcik2. Tinggal suara je macam ayam serama tersepit leher kat bilah kipas. Acah2 suara gaarau.  Btw pengkid ni tak ngaku,dalam video tu tak nampak muka dia ke
Quote JunkMail 13-7-2019 07:54 AM
Aik? Tu retis2 ataupun pemain bola terang2 muka bervideo lucah sambil jelir2 lidah dan diakui pulak oleh bininya sebagai simpanan peribadi tak pulak kena tangkap dakwa bagai?
Quote debab76 13-7-2019 09:32 AM
boleh inzal ke main laga2 fefek chuols?
Quote nononcrux 13-7-2019 10:10 AM
ape la rase main ngn pengkid ni.. pakai dildo ke timun lol
Quote febreze 13-7-2019 10:11 AM
yg perempuan tu pulak sedap kena cat dinding..lepastu report polis video kena rakam..ko da dpt sedap lg mau report ka..
Quote Pink_Purple 13-7-2019 11:04 AM
songsang...atas dunia kena tangkp..di akhirat nanti..
Quote Pink_Purple 13-7-2019 11:05 AM
n mesti kes dah banyak labur kat awek..tetiba awek nak tinggalkan..

cemburu pompuan kuat..bunuh pun sanggup
Quote Permatakaca 14-7-2019 12:08 AM
Buat koleksi la ter
Quote debab_78 14-7-2019 12:14 AM
tajuk tt mcm hanat
Quote shi_jewel 14-7-2019 02:24 AM
nama pengkid tu bukan main lagi cantik...ni mesti org panggil joe
Quote Xim 14-7-2019 10:16 AM
Lulzzz . Aku mati2 ingt pengkid tu tukang cat

Lihat semua komen(46)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.244965s Gzip On
To Top