Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Mengidam Makan Pelik-pelik, Mujur Suami Amyra Rosli Melayan

8-7-2019 02:09 PM|Oleh: Saiful | Komen: 37

Foto: IG

Lapan minggu hamil, Amyra Rosli berkata, seboleh-bolehnya dia mengelak dari tengok Instagram.

Bukan apa, setiap kali tengok gambar makanan dia pun teringin juga. Contohnya, selepas tengok orang makan kek gulung berkrim dari Tawau, dia terus memesannya.



"Saya kalau boleh cuba mengelak daripada melayari Instagram kerana bimbang tiba-tiba mahu menjamah juadah yang sama seperti dimuat naik pengguna aplikasi itu.

"Bukan banyak pun saya makan, cuma lebih kepada teringin mahu menjamah, terutama pada tengah malam. Kata orang, cukup untuk melepas rasa di tekak.




"Baru-baru ini, saya meminta Amar menyediakan bihun bersama sos. Biarpun pelik, tetapi dia penuhi juga permintaan saya itu. Pernah sekali, saya begitu teringin mahu menjamah mi segera, walaupun hidangan itu tidak baik untuk wanita hamil selepas melihat orang lain menikmatinya di Instagram," katanya kepada Berita Harian.

Tambahnya, hamil kali ini dia tidak mengalami alahan teruk, berbanding hamil anak pertama dulu.

Biasalah ibu mengandung semua teringin. Nasib baik suami melayan je. Untung Amyra. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
0
Komen: 37
Komen

Previous : Cik B Buat Kejutan, Hadiahkan RM100,000 Lunas Hutang DSV Kepada Aishah

Next       : Diana Danielle Makin Kurus, Serabut Fikir Suami Ke?

Komen Terbaru

Quote mizruncing 30-9-2019 02:15 PM
anak theyols comel

Lain-lain Komen

Quote nono86 8-7-2019 02:33 PM
Bak kata org tua, baby nak makan la tu..
Quote moonbug 8-7-2019 02:47 PM
Pandai baby makan maggi ye
Quote RatuDunia94 8-7-2019 03:07 PM
Kalau boleh elakkan sekali tgok muka lakinya.. takut mengidam nk makan tikus plak..
Quote matchstick 8-7-2019 03:17 PM
RatuDunia94 replied at 8-7-2019 03:07 PM
Kalau boleh elakkan sekali tgok muka lakinya.. takut mengidam nk makan tikus plak..

lol hareyy btol
Quote UVtech 8-7-2019 03:20 PM
congrats!!
Quote cikatilia 8-7-2019 03:21 PM
RatuDunia94 replied at 8-7-2019 03:07 PM
Kalau boleh elakkan sekali tgok muka lakinya.. takut mengidam nk makan tikus plak..

makin seram plak tgk muka suaminya tu


Quote matchstick 8-7-2019 03:22 PM
Makin bulat n besar muka amar.. Amyra makin gojes. Kalau dh syg muka hamster pun rasa hensem. X kisah lah kan. Yg penting dia syg ko lebih, drpd dpt laki hensem tp asek scandal silih berganti sbb ramai yg berkenan
Quote samshik 8-7-2019 06:01 PM
Mek kenot brain la somi she olls
Quote emma.giggs 8-7-2019 06:48 PM
samshik replied at 8-7-2019 06:01 PM
Mek kenot brain la somi she olls

Haha tp aku yakin lakinya ni jenis bertggungjwb orgnya haha
Quote Adeakukesah11 8-7-2019 06:53 PM
So?
Apa perlu aku buat?
Quote dineo 8-7-2019 07:00 PM
samshik replied at 8-7-2019 06:01 PM
Mek kenot brain la somi she olls

somi mak mesti hensem kan ?
Quote SherryZass 8-7-2019 07:16 PM
Choi, haruslah lakinya layankan, udah dia yg buntingkan, ye dak
Quote haruslah 8-7-2019 07:31 PM
Knp i rasa amar ni sayang giler kat mira
Tolak tepi la muka x ensem pon
Janji laki sayang ye dak....

Ensem2 pon asik ade scandal je buat sakit ati

Btw, jgn citer sgt pasal amar ni mira oiiii

Kang ade yg menyondolll
Quote LadyCarefree 8-7-2019 08:19 PM
RatuDunia94: Kalau boleh elakkan sekali tgok muka lakinya.. takut mengidam nk makan tikus plak..



Hehehehe hamster membiak lg chuolsssss
Quote Foxey 8-7-2019 08:51 PM
Ingatkan pelik2 ni macam betul pelik. Bihun dengan sos, megi mana ada pelik.
Quote TerataiMelur02 8-7-2019 08:57 PM
lepas tgk iklan lipton br perasan telinga amyra.
xtau kalo iol terlepas pandang kan sebelum2.

sbb iol suka tengok orang telinga mcm amyra, comel.

* jangan cakap iol hina pulak, cuma pelik amyra selalu tutup ngan rabut. tu je
Quote Pixie902 9-7-2019 07:17 AM
TerataiMelur02 replied at 8-7-2019 08:57 PM
lepas tgk iklan lipton br perasan telinga amyra.
xtau kalo iol terlepas pandang kan sebelum2.

Telinga capang ke..
Quote buapakperut 9-7-2019 09:35 AM
RatuDunia94: Kalau boleh elakkan sekali tgok muka lakinya.. takut mengidam nk makan tikus plak..

tengok gambar tepi lakinya tu lain benor
Quote rotijohanz 9-7-2019 09:42 AM
RatuDunia94 replied at 8-7-2019 03:07 PM
Kalau boleh elakkan sekali tgok muka lakinya.. takut mengidam nk makan tikus plak..

jahatnye mulut ko.celah mane rope tikus pn aku xnmpk noks

Lihat semua komen(37)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.140172s Gzip On
To Top