Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

"Dah Berani Tayang" - Netizen Selar Nadia Brian Semakin Seksi Menjelang Perkahwinannya

7-7-2019 09:15 AM|Oleh: Myeonir| Komen: 62

Walaupun Nadia Brian merancang untuk menamatkan zaman bujangnya pada September ini, tapi hajatnya itu tidak kesampaian kerana dewan yang ingin ditempahnya semua telah penuh.

Semakin bertambah waktu bujangnya, ramai netizen yang perasan Nadia semakin berani untuk tampil seksi.



Foto itu jelas kelihatan mengancam kerana mendedahkan bahagian dadanya.

Terdapat juga gambar Nadia sebelum ini yang mendapat sindiran netizen kerana keseksiannya.



Kredit foto: Instagram

Netizen yang melihat foto ini rata-ratanya menyelar cara pemakaian Nadia yang kelihatan semakin seksi sejak kebelakangan ini.

Ada juga yang mempersoalkan sama ada bakal ibu mentuanya tidak marah melihat bakal menantunya berpakaian sedemikian.


Kredit foto: Instagram

Semakin berani, ya Nadia? - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
2
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
3
Bosan
1
Komen: 62
Komen

Previous : Panas! Perang Dengan Cik Epal, Michael Ang Dituduh Menempel Populariti Sebab Sendu?

Next       : Cik B Buat Kejutan, Hadiahkan RM100,000 Lunas Hutang DSV Kepada Aishah

Komen Terbaru

Quote freyayong 10-7-2019 07:17 AM
Alo dia ni berlakon ok. Tp xde aura lah

Lain-lain Komen

Quote Kurex 7-7-2019 09:35 AM
Who are youssss?
Quote nura19 7-7-2019 09:38 AM
Berurat urat tgn..
Quote chekacheku 7-7-2019 09:42 AM
Trying hard to look sexy...syg dia ni..berlakon bulih tahan..tp xglemer2..
Quote mixed 7-7-2019 09:50 AM
Muka sheol npk kejung
Saje belanja folower buah nenen ntn dah kawen x le tunjuk

Quote innocent_me 7-7-2019 10:01 AM
dia ni kalau gi buat vaneer gigi (betul ke aku eja?) mesti lagi cantik. senyuman hauk yach.
Quote adeqo 7-7-2019 10:27 AM
Nadia brian ni pelakon kacukan jgak ke?
Quote debab76 7-7-2019 10:46 AM
sheols ade leluhur kari ke chuols?
Quote miszclassique 7-7-2019 10:48 AM
Rasa mcm tak jadi kahwin je ni
Quote LadyCarefree 7-7-2019 10:49 AM
mixed: Muka sheol npk kejung Saje belanja folower buah nenen ntn dah kawen x le tunjuk


Tp tetek dia xmengancam pon
Quote matjerk 7-7-2019 10:51 AM
Bertulang gituuj x membangkitkan ghairah pun
Quote RatuDunia94 7-7-2019 11:13 AM
Sheols ni kacukan mat salleh yg x berapa cantik lah.
Quote Rainrein 7-7-2019 11:24 AM
Retis, biasala tu. Sendu x sendu tolak tepi. Yang penting belanja.
Quote blythes 7-7-2019 11:28 AM
Dia ni feeling seksi. Tapi—-
Quote pumpkinpatch 7-7-2019 11:33 AM
Edited by pumpkinpatch at 7-7-2019 11:37 AM

Dia tak de kacukan paling terdekat rasanya. Parents dia yg melayu. Atok dia surname Brian. Aku baca dia majalah apa lah dia yg story.  Nama dia Nadia Najwa . Something like that lah.
Quote kivio 7-7-2019 11:57 AM
Hahaha kelautan dalam
Quote bellaamsar 7-7-2019 12:29 PM
Dia ni dalam gamba nampak tak lawa, nampak tua. Tp bila terjumpa depan2 xde la buruk pun. Ok je
Quote maitang 7-7-2019 12:29 PM
apa masalah tangan berurat ni, tangan angelina jolie pon berurat teruk kot.

unt x ot, haah seksi nadia ni sekarang
Quote Awanku 7-7-2019 12:49 PM
Apalah yg tinggal utk malam pertama nanti???
Quote missDollie 7-7-2019 12:52 PM
Sebaya nekta ke ni?

Lihat semua komen(62)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.142806s Gzip On
To Top