Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Hilang 3 Tahun, Rupanya Suami Bahagia Kahwin Dengan Mak Nyah

Oleh: HakirRahman|8-7-2019 10:30 AM Komen: 62
Bila ada kes orang hilang, pasti keluarga mangsa luluh hati dan sedih sepanjang masa mengingatkan nasib orang hilang. Bagaimana keadaan mereka, sama ada hidup lagi atau tidak.

Tetapi, sebuah kes berlaku di India membabitkan orang hilang ini sangatlah mengejutkan. Ia adalah gabungan kisah cinta terlarang dan aplikasi kegilaan anak muda masa kini, Tik Tok. 


SI SURESH DENGAN ISTERI BAHARU, SEORANG MAK NYAH
FOTO: INDIA TODAY

Menurut India Today, lelaki bernama Suresh ini dikatakan sudah berkahwin dengan seorang wanita tulen bernama Jayapradha dan dikurniakan dua anak. 

Bagaimanapun, pada 2016, Suresh menghilangkan diri dan meninggalkan isteri serta anak-anaknya. 


SI ISTERI DAN ANAK-ANAK YANG DITINGGALKAN
FOTO: INDIA TODAY

Difahamkan, isteri Suresh yang bersedih di atas kejadian itu cuba mencari suaminya, namun menemui jalan buntu.

Laporan polis dibuat juga bagaikan sia-sia kerana siasatan tidak menunjukkan sebarang perkembangan memandangkan tiada petunjuk ke mana Suresh menghilang.

Sehinggalah, pada 2019, seorang saudara mereka ternampak lelaki mirip Suresh menerusi aplikasi Tik Tok! 


KERANA TIK TOK, HABIS SEMUA RAHSIA TERBONGKAR
FOTO: GOOGLE

Barulah terbongkar semuanya. Rupa-rupanya, Suresh melarikan diri kerana tertekan dengan pelbagai masalah. Dia dikatakan melarikan diri dan bekerja sebagai mekanik di bandar lain. 

Bukan setakat itu, dia juga dikhabarkan memiliki isteri baharu, seorang mak nya yang memuat naik video Tik Tok berkenaan sehingga terbongkar semuanya. 

Bagaimanapun, laporan menyatakan Suresh sudah kembali kepada keluarga dan anak-anaknya yang ditinggalkan tiga tahun lepas.  - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
2
Sedih
0
Lawak
2
Bosan
1
Komen: 62
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote kualibesi 9-8-2019 05:06 PM
byk nye skrg case gay, lesbian apa. runtuh institusi kekeluargaan

Lain-lain Komen

Quote buragazz 8-7-2019 10:39 AM
Pelik naw.. kes rogol dah sah2 melambak yang ni kawin Mak Nyah pulak.. aduhai..
Quote BoongaKertas 8-7-2019 11:15 AM
inferiornya suami lari and kawen dgn bukan wanita tulen. ya ampun!
Quote Acikgomen 8-7-2019 11:27 AM
BoongaKertas replied at 8-7-2019 11:15 AM
inferiornya suami lari and kawen dgn bukan wanita tulen. ya ampun!

Kalo kat yindon fetfet bau ikan masin, kat yindia pulak kemungkinan fetfet bini dia bau kari
Heshe tepakse cari yg bau lain machianmm berwarna kunyit
Quote munchkin 8-7-2019 11:33 AM
Alamak macam cerita sacred games. Ada watak kuckoo. Hehehehehhe
Quote insulin 8-7-2019 11:53 AM
Macam-macam...
Quote nono86 8-7-2019 11:58 AM
Hmmm.. kesian bini



Quote cha-cha 8-7-2019 12:00 PM
Bagaimanapun, laporan menyatakan Suresh sudah kembali kepada keluarga dan anak-anaknya yang ditinggalkan tiga tahun lepas.  - CARI

Ewwww. Kossserrrr nak hadap lagi laki ni
Quote BoongaKertas 8-7-2019 12:03 PM
Acikgomen replied at 8-7-2019 03:27 AM
Kalo kat yindon fetfet bau ikan masin, kat yindia pulak kemungkinan fetfet bini dia bau kari :shut ...

hahahaha! siot lah komen acik ni
Quote Kurex 8-7-2019 12:06 PM
Kesian dodolgemok dimadukan
Quote dino 8-7-2019 12:13 PM
Kurex replied at 8-7-2019 12:06 PM
Kesian dodolgemok dimadukan

menitis airmata iols baca kisah gini huhu
Quote Buritan 8-7-2019 12:15 PM
Napee aku nak gelak baca berita ini.. aku tengok muka sajat dgn muke bini dia.. terus aku gelak.. satu lg advance ade tik tok lg
Quote damsel_fiji 8-7-2019 12:31 PM
hauknya kalu geng2 kari ni jadik maknyah..pernah terserempak kat lorong eliatambi dkt2 taman tasik ipoh tu..scary okehh
Quote aminsaniah 8-7-2019 12:50 PM
damsel_fiji replied at 8-7-2019 12:31 PM
hauknya kalu geng2 kari ni jadik maknyah..pernah terserempak kat lorong eliatambi dkt2 taman tasik i ...

aku ingat eliathambi kat taiping je,...ipoh pun ada nama jalan elainthambi
Quote buapakperut 8-7-2019 01:04 PM
patutlah.. mak nyah nampak putih dan kurus sikit dari isteri. sanggup kau mengunyit suresh
Quote hyie 8-7-2019 01:10 PM
meols ada kawan fonen drag persis sajat yang skandal dengan laki orang...katanya laki dia tu tak bahagia sebab wife tulen dia tak layan (alasan)...kekadang meols pon tak faham kenapa jantan suka fonen...tapi fonen tu cantik jugak la
Quote netto_ 8-7-2019 01:20 PM
Apehal gile bertiktok org kt india ni.
Quote damsel_fiji 8-7-2019 01:40 PM
aminsaniah replied at 8-7-2019 12:50 PM
aku ingat eliathambi kat taiping je,...ipoh pun ada nama jalan elainthambi

eh bukan ipoh..taiping la..silap2..rumah tu mmg geng2 nyah duduk..siang sunyi je sekali malam amekaw..bersidai mak nyah menunggu pelanggan
Quote Vokuro 8-7-2019 02:38 PM
kepam nya bini heshe.
patut lah cari mak nyah yang nampak lebih wangi walaupun kunyit.
Quote sitilu 8-7-2019 02:42 PM
Vokuro replied at 8-7-2019 02:38 PM
kepam nya bini heshe.
patut lah cari mak nyah yang nampak lebih wangi walaupun kunyit.

mak kau lagi kepam

patut la pak kau main burit lepas campak mak kau masuk loji taik


Lihat semua komen(62)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.309836s Gzip On
To Top