Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Senarai Artis Malaysia Cetus Kontroversi, 'Kantoi' Tayang Payudara

5-7-2019 05:50 PM|Oleh: Saiful| Komen: 77


Kali ini nak throwback sikit artis-artis wanita di Malaysia yang pernah mencetuskan kontroversi.

Bukan sebab curang ke apa, tapi disebabkan tayang buah dada. 

Dipetik dari Hangat.com, paling mengungguli carta adalah Fathia Latiff semasa live di Bigo. Isu ini hangat menjadi bualan satu Malaysia dan menyebabkan pelakon ini dihentam habis-habisan.


Foto: Google

Yang kedua adalah Izara Aishah yang memakai pakaian yang menjolok mata sehingga tersembul keluar asetnya. Sebenarnya, video tersebut dah lama dan diambil di sebuah majlis. Izara pun dah mohon maaf.


Foto: Google

Yang ketiga ialah Tasha Shilla. Dia menayang asetnya ketika menghadiri sebuah perasmian majalah fesyen dari Perancis.


Foto: Google

Miera Liyana, pelakon yang pernah glamour satu masa dulu. Baju kuning yang dipakainya menjolok mata sampai orang lain tak senang duduk. Namun, katanya nampak sikit sahaja, cuma nak nampak lain dari yang lain.


Foto: Google

Yang terakhir ialah Alicia Amin. Kalau yang ini, sampai sekarang masih dikritik kerana sering memuat gambar-gambar seksi di Instagramnya.


Foto: Google
Ada nak tambah, silakan komen. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
4
Terkejut
1
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 77
Komen

Previous : Wanita Serah Diri, Janji Bayar Balik Secara Ansuran RM200

Next       : "Zaman Pelakon Kayu Dah Jadi Sejarah" - Fattah Amin Kini Dipuji Lakonan Mantap!

Komen Terbaru

Quote kerusikayu 24-9-2019 03:02 PM
gambar banglan tu tak menahan..

Lain-lain Komen

Quote EvieWanKenobi 5-7-2019 06:06 PM
kalau tak tayang nanti orang tak kenal..
Quote hzln 5-7-2019 06:08 PM
Edited by hzln at 5-7-2019 06:10 PM

forum.jpg

Kira "wanita" jugek la, lebih kurang
Quote Kurex 5-7-2019 06:14 PM
Geli je tengok roslanina tuuu
Quote mixed 5-7-2019 06:17 PM
hzln replied at 5-7-2019 06:08 PM
Kira "wanita" jugek la, lebih kurang

ni wanita terbahagia hokeh
Quote aechae 5-7-2019 06:17 PM
hzln replied at 5-7-2019 06:08 PM
Kira "wanita" jugek la, lebih kurang

Astagaaaa... loyaaa plak tgk pic ni
Quote harkktuih 5-7-2019 06:28 PM
Skarang zaman burung terbang.. Org xnk tgk nasik lemak..
Quote LadyCarefree 5-7-2019 06:29 PM
Xyah la blurkan. Yng Alicia Amin tu tayang ape?
Quote multinicky 5-7-2019 06:30 PM
hzln replied at 5-7-2019 06:08 PM
Kira "wanita" jugek la, lebih kurang

woi tunang org tu....







Quote cha-cha 5-7-2019 06:30 PM
hzln replied at 5-7-2019 10:08 AM
Kira "wanita" jugek la, lebih kurang

Ohhhhhh farrrrrrrrkkkkkk
Quote multinicky 5-7-2019 06:31 PM
cari sepul ni dulu rajin bukak thread makanan n resepi..now bukak bebenang kopek plak
Quote Tweety_Senrose 5-7-2019 06:43 PM
Teringat tek juling
Quote CiliPadiSedap 5-7-2019 07:01 PM
sekarang retis tak de classy cm dulu, senang sangat tayang nasi lemak
Quote qusairy 5-7-2019 07:09 PM
hzln replied at 5-7-2019 06:08 PM
Kira "wanita" jugek la, lebih kurang

bahahahaha dia pose gitu nampk tek dia berbukit pulak

acah2 pompuan selfie tnjuk tek tpi muka malu2 kucinggg..puiii..hahaha
Quote Izaabelle 5-7-2019 07:17 PM
hzln replied at 5-7-2019 06:08 PM
Kira "wanita" jugek la, lebih kurang

Mcm siakkk
Quote reddots 5-7-2019 07:22 PM
Anju x masuk ke?
Quote sha21 5-7-2019 07:48 PM
hzln replied at 5-7-2019 06:08 PM
Kira "wanita" jugek la, lebih kurang

HAHAHAHAHAHAHAHA hello, tunang roslan shah adakah anda pasti utk memilih roslan shah sbg imam anda?
Quote Acikgomen 5-7-2019 07:48 PM
hzln replied at 5-7-2019 06:08 PM
Kira "wanita" jugek la, lebih kurang

Selfishhhhh katanye
Quote EvieWanKenobi 5-7-2019 08:05 PM
sendiri letak gambar sampah lepas
tu suruh orang doakan yang baik2..
Quote RatuDunia94 5-7-2019 08:22 PM
Hey kalau retis lelaki galak menayang bebird...why not retis wanita menayang aset masing2 juga.. walopunnm

Lihat semua komen(77)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.081702s Gzip On
To Top