Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

"Nak Gantung Gantunglah, Gantung Sampai Mati Saya Tak Kisah" - Tajuddin

3-7-2019 03:15 PM Komen: 13
Dia nak gantung gantunglah, gantung sampai mati saya tak kisah."

Ahli Parlimen Pasir Salak, Datuk Seri Tajuddin Abdul Rahman menegaskan tidak peduli dengan keputusan Timbalan Yang Dipertua Dewan Rakyat, Nga Kor Ming menggantungnya selama empat hari.


Foto: FMT

Keputusan itu dibuat selepas pemimpin Umno itu berkali-kali dicabar timbalan speaker berkenaan.

Memetik Utusan, beliau bagaimanapun menegaskan akan terus hadir ke persidangan Dewan Rakyat dan menyifatkan keputusan Nga itu belum dikuatkuasakan.

"Saya bebas bila nak masuk. Mungkin ada ada penilaian semula yang keputusan beliau itu melampau.

Nak gantung satu, dua, empat, 10 hari. Tidak ada gantung. Tak diputuskan. Dia (Kor Ming) cuba tapi keputusan itu tak dikuatkuasakan, katanya.

Tajuddin dilaporkan tidak berpuas hati dengan Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani, Datuk Salahuddin Ayub yang tidak menunggu untuk menjawab soalannya mengenai Program Tanaman Kontan, tetapi mewakilkan Timbalan Menteri, Sim Tze Tzin, sekali gus mencetuskan petengkaran antara mereka. - CARI


Video: KiniTV

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 13
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Boomibulat 4-7-2019 09:02 AM
Nak gantung2 lah..dh xde ape blh di rembat..baik dok rmh tido lg bgs

Lain-lain Komen

Quote semerbak 3-7-2019 04:11 PM
{:laugh pasir salak jadi pasir menyalak.
Quote sitilu 3-7-2019 04:15 PM
semerbak replied at 3-7-2019 04:11 PM
{:laugh pasir salak jadi pasir menyalak.

elok la dia lawan pertahankan hak rakyat

asal jgn semburit dlm bilik hotel cam dua ekor lahanatullah tu sudahhhhh


Quote zulka 3-7-2019 04:29 PM
marah la kawan tu projek dia kena cantas...tak masyuk la..  
Quote EvieWanKenobi 3-7-2019 04:47 PM
tapi kenapa Menteri sendiri tak jawab soalan dia?
Quote jazaa100 3-7-2019 04:57 PM
EvieWanKenobi replied at 3-7-2019 04:47 PM
tapi kenapa Menteri sendiri tak jawab soalan dia?

Tak tau apa nk jwab le tu.....
Quote kelapaparut 3-7-2019 05:17 PM
Byk projek kne cantas tu marah benor kot, iols xsuke set2 umno generasi lama ni yg stok2 warlord atau dinosaur ni, kalu yg mude2 atau mcm mohd hassan timbalan presiden umno, kj, dato noraini tu atau hishamudin hussein iols ok berkenan je
Quote kelana36 3-7-2019 05:37 PM
Kalau niat nak perlekeh menteri, sekali menteri bagi timbalan jer,  menyirap lah darah..  

Orang dah boleh baca dah kalau nawaitu tu tak betul.

Quote zidane_ziege 3-7-2019 05:54 PM
dia ni sama mcm lobai mana ntah yg cuma nk layanan drp menteri saja..yang lain2 x setaraf..
Quote creep_bite 3-7-2019 06:56 PM
Tajuddin boleh jd penyeri dewan rakyat...gaduh ngn DAP...ok laa tu...
Quote TalibanRock 4-7-2019 08:15 AM
EvieWanKenobi replied at 3-7-2019 04:47 PM
tapi kenapa Menteri sendiri tak jawab soalan dia?

japgi menteri jawab dengan tangisan je...sejenis menteri menangis kekdahnya
Quote Maideen. 4-7-2019 08:38 AM
Habis lah Pasir Menyalak nanti panggil anak dia pukol Speaker macam dia hantar anak dia pukol Khalid Samad itu hari......

Nasib baik rakyat marhaen dapat menonton apa sebenernya terjadi....

Syabas Nga Kor Ming!
Quote FOTHER-MUCKER 4-7-2019 08:53 AM
Edited by FOTHER-MUCKER at 3-7-2019 04:54 PM

Hahaha...bukan dalam forum ci sahaja ye! Dalam parliament pun betul betul gaduh!
Habislah Chinese tu kena santau nanti!
Quote Boomibulat 4-7-2019 09:02 AM
Nak gantung2 lah..dh xde ape blh di rembat..baik dok rmh tido lg bgs

Lihat semua komen(13)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.323680s Gzip On
To Top