Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Didi Astillah Dedah Diugut Mesej Lucah Di Instagram

3-7-2019 10:02 AM|Oleh: top5complete| Komen: 57

Pelakon dan penyanyi Didi Astillah semakin tertekan dengan mesej lucah daripada netizen yang sangap di laman Instagram. Dia percaya mereka hanya berani menggunakan akaun palsu untuk berbuat demikian. 



Didi atau nama sebenarnya, Dayang Nazilah Awang Astillah, 23, berkata, dia akan menyekat mana-mana komen atau mesej yang berbaur lucah.


Foto Instagram

"Ada la beberapa kali terima mesej seperti itu di Instagram. Tapi selalunya saya memang malas nak layan pun mesej-mesej seperti itu.

"Sebab kebanyakkan yang menghantar mesej itu hanya berani dengan menggunakan akaun palsu. Saya akan menyekat mana-mana individu yang berbuat demikian" katanya kepada mStar.



Adik kepada pelakon dan penyanyi Bella Astillah itu memuat naik tangkap layar mesej lucah tersebut di Instastory miliknya dan mendapat pelbagai reaksi daripada netizen.



Baru-baru ini, Didi telah memuat naik sebuah video klip tarian lagu Boys With Love bersama kakaknya Bella. Video tarian tersebut cuma untuk suka-suka dan tidak dirancang sama sekali. Namun, netizen suka dan memuji tarian yang mereka persembahkan. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
2
Komen: 57
Komen

Previous : Intan Ladyana Tidak Kisah Dipanggil "Andartu"

Next       : "Dah Banyak Kali Cakap Tak Nak Dengar" - Rohana Jalil Komen Baju Kilafairy

Komen Terbaru

Quote kualibesi 25-7-2019 11:50 PM
Apa yg dia buat for living? Nk ckp penyanyi mcm xfemes, nk ckp pelakon xde pun dlm tv; insta review sahaja kan?

Lain-lain Komen

Quote AbukRokok 3-7-2019 10:05 AM
dia ke yg katanya dalam klip video tu bergentayangan?

Quote kecikgurl 3-7-2019 10:07 AM
gigih 2 beradik nih
Quote Catpaw 3-7-2019 10:18 AM
Bella astilah ni penyanyi ke? lagu apa, apsal tak tau ni?
Quote puding_caramel 3-7-2019 10:22 AM
Catpaw replied at 3-7-2019 10:18 AM
Bella astilah ni penyanyi ke? lagu apa, apsal tak tau ni?

lagu kanak2 dengan kakaknya si bella. ade dekat utube
Quote EvieWanKenobi 3-7-2019 10:23 AM
sendiri mengundang..
Quote Catpaw 3-7-2019 10:31 AM
puding_caramel replied at 3-7-2019 10:22 AM
lagu kanak2 dengan kakaknya si bella. ade dekat utube

ooo.. patut tak tau. kira retis la ni. thanks caramel
Quote LadyCarefree 3-7-2019 10:38 AM
Ketaikan betul. Takat satu DM mcam tu je pon kecoh? Nmpak sngt kesenduan yg amat. Ntah buat fake ig sndiri hntr DM. Isap apenye lidi wooi tetek pon mcam xwujud serupe kakaknye.
Quote fofuler 3-7-2019 10:47 AM
Apa lagi lah adik beradik astillah ni. Takde modal lain dah nak buat cerita ke apa? Nexttt
Quote rospinki 3-7-2019 10:49 AM
gigih aku dengar kat radio
lagu dari sabah
liriknya gini

"perempuan sabah cantik - cantik, pandai masak nasik"

i was like
Quote uori 3-7-2019 11:11 AM
rospinki replied at 3-7-2019 10:49 AM
gigih aku dengar kat radio
lagu dari sabah
liriknya gini

aku yang baca komen ko pun rasa macam nak

lirik macam tu pun leh wat lagu?

Quote aemon 3-7-2019 11:14 AM
ot..muka zizik nampak tua.ampunnnn
Quote rospinki 3-7-2019 11:18 AM
uori replied at 3-7-2019 11:11 AM
aku yang baca komen ko pun rasa macam nak

lirik macam tu pun leh wat lagu?

itula aku pelik
agaknya dj tu gf dia urang sabah
panjang lagu tu " siapa memandang pasti tertarik..putih gebu halus kulitmu.."eh aku igt lagi..bebelit2 bijik mataku
Quote mieymiey 3-7-2019 11:18 AM
Gigih la mencapub
Quote tupperwarepink 3-7-2019 11:28 AM
rospinki replied at 3-7-2019 10:49 AM
gigih aku dengar kat radio
lagu dari sabah
liriknya gini

Kikiki, tu belum lagu sabun, lagu gunung, lagu jambatan
dekat sabah semua lagu lebih kurang macam tu

Quote rospinki 3-7-2019 11:38 AM
tupperwarepink replied at 3-7-2019 11:28 AM
Kikiki, tu belum lagu sabun, lagu gunung, lagu jambatan
dekat sabah semua lagu lebih kurang macam ...

lagu diorg sedap2 jga..mcm lagu aku org miskin tiada apa2..lagu tu  best
sepertinya lelaki sana punya kurang keyakinan diri..manakala perempuan pula cantik2 dan digilai ramai lelaki merata dunia.

Quote whadda 3-7-2019 11:40 AM
dia ni badan kurus tapi muka petak.. tolong la takyah nak buat video2 menari ni lagi.. lagi2 kakaknye dah janda.. dulu zaman kanak2 ribena ok lah nak melompat lompat.. nampak takde hala tuju je dalam industri hiburan ni
Quote tupperwarepink 3-7-2019 11:47 AM
rospinki replied at 3-7-2019 11:38 AM
lagu diorg sedap2 jga..mcm lagu aku org miskin tiada apa2..lagu tu  best
sepertinya lelaki sana p ...

Lagu2 catchy gitu, tapi bukan level nak masuk ajl la
Bila dengar sekali terus melekat kt otak seharian
Quote CrowneGlory 3-7-2019 11:53 AM
Ya ampun gmbr ke 2 mcm2 minah baru keluar dr hutan tebal borneo jah...
Quote ayorsuam 3-7-2019 12:03 PM
Yg pakai baju cekelat gegar2 tu sapa? Bnyk komen distracted dgn gegaran dia kat IG

Lihat semua komen(57)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.145381s Gzip On
To Top