Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Tinggal Kepala Saja! Budak 2 Tahun Dibaham Buaya Belaan Keluarga Sendiri

Oleh: The Queen|2-7-2019 10:33 AM Komen: 73
Seorang kanak-kanak perempuan berusia dua tahun dari kemboja, Rom Roath Neary maut dalam keadaan yang sangat mengerikan apabila dimakan buaya selepas terjatuh ke dalam kolam buaya yang terletak di rumahnya. 

Mayat Rom hanya tinggal kepala sahaja selepas keseluruhan badannya dibaham beberapa buaya di dalam kolam tersebut.

Menurut laporan The Sun, ketika kejadian itu berlaku, ibu mangsa yang baru sahaja melahirkan anak sibuk menjaga anak bongsunya itu tanpa menyedari Rom memanjat pagar kolam buaya berkenaan.


Kredit foto: The Sun

Kehilangan Rom disedari apabila bapanya pulang ke rumah. Setelah menyedari Rom hilang, bapanya mula mencari di sekitar kawasan rumah mereka.


Kredit foto: The Sun

Apabila sampai di kawasan kolam buaya, bapanya terkejut melihat beberapa ekor buaya sedang berebut untuk memakan kepala anaknya itu.
Bapanya masuk ke dalam kolam untuk mengambil kepala Rom sahaja kerana keseluruhan badannya sudah habis dibaham buaya! - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 72
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote slavehunter 8-7-2019 12:25 PM
ifanonline replied at 8-7-2019 12:22 PM
bangsa Cambodia, Lao, Vietnam, Myanmar jgn buat main...bangsa2 ni dah ramai buat tahi di Malaysia. ...

Dorang memang ganas skit. Sedangkan mereka hidup dan kerja di Thailand pun orang Thai tak suka.

Lain-lain Komen

Quote Deidra 2-7-2019 10:36 AM
Allahu..speechless
Quote Supersirap 2-7-2019 10:42 AM
Sedihnya mendengar insiden seperti ini
Quote fifie_olin 2-7-2019 10:42 AM
ada ank kecik
ko bela plk boya
akai mana
Quote ifanonline 2-7-2019 10:44 AM
syurga utk kanak2 ini
Quote norsue 2-7-2019 10:45 AM
Ya Allah..sedih la baca cerita macam ni..pelik la bela buaya untuk apa? kan anak sendiri pun dah kena baham
Quote skinskin 2-7-2019 10:47 AM
Perhhh...brape ekor buaya bela tuh
Quote selipar_hijau 2-7-2019 10:48 AM
Bubuh la pagar besi atas kolam buaya tu hanattttt
Quote labubuyung 2-7-2019 10:50 AM
norsue replied at 2-7-2019 10:45 AM
Ya Allah..sedih la baca cerita macam ni..pelik la bela buaya untuk apa? kan anak sendiri pun dah ken ...

Depa bela utk jana ekonomi.
Meats dan kulit.
Quote gujiwa 2-7-2019 10:51 AM
Dorng bela untuk makan ke buaya ni??
Quote Kurex 2-7-2019 10:55 AM
Adoiiiii tak tau nak kata apa..
Quote norsue 2-7-2019 11:00 AM
labubuyung replied at 2-7-2019 10:50 AM
Depa bela utk jana ekonomi.
Meats dan kulit.

ohh..gitu..terima kasih bgtau
Quote labubuyung 2-7-2019 11:03 AM
Edited by labubuyung at 2-7-2019 11:05 AM

Maknya baru ja bersalin, budak tu merayau2 ke belakang rumah.
Panjat ke ladang boya, jatuh
Yg dipeluk tu kepala anaknya.
Badan dah dibaham boya
Quote Sasakim 2-7-2019 11:04 AM
murung kejap baca berita ni
Quote kucingitam 2-7-2019 11:06 AM
sedihnya...sambil scroll ke bawah, aku berdoa takde yang letak gambar kepala budak ni...huhu tak terkata sedihnya
Quote duri_durians 2-7-2019 11:10 AM
adoi jgn meroyan sudah...
sakitnya hati hilang anak macam tu...
Quote seri_mawr 2-7-2019 11:24 AM
norsue replied at 2-7-2019 10:45 AM
Ya Allah..sedih la baca cerita macam ni..pelik la bela buaya untuk apa? kan anak sendiri pun dah ken ...

daging -makan /jual
kulit - jual buat bag n etc...
so for family income

tapi awat bodoh sgt tak buh jaring besi atas kolam buaya tu....x pun keliling dia buh la longkang besar ke...parit ke..mcm kat zoo tuh...

Quote misc 2-7-2019 11:28 AM
ya Allah sedihnya.
Quote grouper 2-7-2019 11:52 AM
Kesian sungguh cara kematiannya. Antara yg paling azab sekali aku rasa kena mkn idup2 ngan buaya la. Aku mmg x suka ngan buaya. Muka buaya ni mmg nampak jahat. Klau singa n harimau tu nmpak garang je tapi buaya ni mmg muka jahat.
Quote wanokakaka 2-7-2019 11:55 AM
ya allah kesiannya..

Lihat semua komen(73)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.238660s Gzip On
To Top