Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

"Elak Orang Muda Minum Arak" - Shah Hazvee Mahu Buka Pub Halal Tanpa Alkohol

1-7-2019 12:50 PM|Oleh: SakuraJo| Komen: 86

Memang bagaikan trend apabila ramai di kalangan artis pada masa ini yang ingin menceburkan diri dalam bidang perniagaan.

Satu tindakan yang bagus sebenarnya. Maklumlah, masa tengah hot inilah mereka boleh lakukan pelbagai pelaburan demi masa depan mereka sendiri. 


Memetik laporan Astro Gempak, pelakon baru, Shah Hazvee turut tidak mahu ketinggalan untuk menceburi bidang perniagaan.

Namun, ia agak berbeza kerana menurutnya, dia ingin membuka pub yang tidak menghidangkan minuman alkohol.

Katanya pub yang dibuka itu mengetengahkan konsep halal. Oh begitu!

"Saya mahu buka pub halal kerana mahu menarik golongan muda yang selalu melepak di pub lain yang menghidangkan minuman beralkohol," ujarnya kepada portal hiburan itu.

Menurutnya lagi, para pelanggan masih boleh merasai suasana pub sebenar namun dengan tidak menghidangkan minuman beralkohol ini dapat mengelakkan mereka minum arak. 


"Saya sendiri telah pergi ke pub lain untuk mengkaji, sebenarnya, kebanyakan golongan muda yang pergi kesana hanya mahu lepak dan menikmati 'vibes' di tempat itu.

"Jadi, dengan membuka pub halal ini, saya masih mengekalkan 'vibes' sebuah pub, namun tiada minuman beralkohol dihidangkan, sedikit sebanyak ia dapat mengelakkan golongan muda dari meminum arak," kata pelakon berusia 23 tahun ini.


Apa pula pendapat korang? - CARI 

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 86
Komen

Previous : Dari Imej Rempit Kini Sudah Berhijrah, Pelakon 'Apa Celop Toq' Gembira Dekat Dengan Agama

Next       : Tahniah! Amyra Rosli Hamil Anak Kedua

Komen Terbaru

Quote shida81 12-7-2019 02:33 PM
pas ni kat pub halal akan wujud zina halal plak...

Lain-lain Komen

Quote CardiGans85 1-7-2019 12:56 PM
Ikut kome la
Quote riyadhK 1-7-2019 01:01 PM
Who are yuusssssssss
Quote kiah_mai_pulak 1-7-2019 01:05 PM
WHoo rr yusssss
Quote ahlisihircute 1-7-2019 01:09 PM
Yang nie aku betol2 x kenal....
Quote harkktuih 1-7-2019 01:10 PM
Pub halal? Ibarat restoren letak signage serve no pork..
Quote prettyuglybabe 1-7-2019 01:11 PM
abis tu pub ko nak jual air apa?
sirap ais harga rm15.80?
Quote Kurex 1-7-2019 01:12 PM
Who are yousssss
Quote Managerara 1-7-2019 01:14 PM
No pork no wain tapi tetap haramla joget tekinja kinja lepak smoking2..alaaa bangang
Quote Kitty_catz 1-7-2019 01:21 PM
Whoryuss??

Batak viral kah?? Next!
Quote crazybeach 1-7-2019 01:22 PM
who are youss??? ko berlakon pun sendu ada hati nak bukak pub halal lah nak elakkan golongan muda minum arak lah hapoo.

eh hello?! diorang gi tempat2 gitu pun sebab nak mencari benda2 alah tu la. celah semburit mana ko punya kajian nih kata diorang hanya nak lepak nak menikmati vibes bagai.

ko punya pub yang halalnya pun cuma kat minuman tu jah kan. menari joget membirah tu tetap ado kan noks so celah mana yang betul2 halalan toyiban nya premis pub engkau?
Quote Xim 1-7-2019 01:22 PM
ahlisihircute replied at 1-7-2019 01:09 PM
Yang nie aku betol2 x kenal....

Penah nmpk blakon cite monalisa . Tu je la . Mcm sendu je bakat
Quote azimodin 1-7-2019 01:31 PM
ada heouls cuba meng"halal"kan budaya clubbing? pasni boleh la hijabista tudung jerut leher dengan seluar senteng meredah banjir menari tiang dalam pub halal kan?
Quote SherryZass 1-7-2019 01:33 PM
Pub "halal"?   omg, apa yg ada dalam kepala dia? Dan dia ni siapa? Who r yusss?
Quote mieymiey 1-7-2019 01:37 PM
azimodin replied at 1-7-2019 01:31 PM
ada heouls cuba meng"halal"kan budaya clubbing? pasni boleh la hijabista tudung jerut leher dengan s ...

Dan pub heols akan dipenuhi dengan hijabista yang dah lama pergi clubbing secara sembunyi. Kalini dah boleh terang-terangan pergi, club halal gittewww.
Quote bawangkecik 1-7-2019 01:40 PM
thread ni dah ada kan dulu
Quote Zazashar 1-7-2019 01:55 PM
Menda kau ni dik
Quote Zazashar 1-7-2019 01:56 PM
azimodin replied at 1-7-2019 01:31 PM
ada heouls cuba meng"halal"kan budaya clubbing? pasni boleh la hijabista tudung jerut leher dengan s ...

Hahahaha nak vibe je katanya
Quote chocobozhere 1-7-2019 01:58 PM
Who r yussss nih.....tak kenal...
Quote buapakperut 1-7-2019 02:08 PM
sape ni,muka pun macam ikan keropok tasen. orang pegi pub minum arak lah weh, tanak minum arak orang pi setabak

Lihat semua komen(86)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.131474s Gzip On
To Top