Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Comelnya Pelajar SK Bukit Mahkota, Johor Main Ukelele Lagu Raya. Kalah Orang Dewasa!

3-7-2019 12:03 PM|Oleh: HakirRahman| Komen: 7

Musim Raya dah nak habis, Alhamdulilah tahun ni masih boleh beraya dengan aman tak seperti negara luar yang asyik berperang. 

Selalunya di Malaysia, sambutan raya anjuran sekolah atau pejabat mesti dipenuhi dengan acara menyanyi lagu raya kan?

Ramai orang mahu menyanyi dan buat persembahan untuk berhibur. Tapi, pelajar SK Bukit Mahkota, Felda Bukit Aping Timur Kota Tinggi, Johor ni memang gempak.


Semuanya pelajar sekolah rendah, tapi kemahiran bermain ukelele dan menyanyi boleh buat ramai orang dewasa malu kot. 

Saksikan persembahan mereka di video ini yang sudah dikongsi lebih 5,000 kali, ditonton lebih 400,000 kali dan terima pujian lebih 600 netizen. 


Rata-rata di komen, netizen memuji persembahan budak-budak kecil ini. Yerlah, asyik dipenuhi berita tak berapa sedap didengar tentang budak sekolah, seronok tengok pelajar Malaysia sebenarnya masih ramai yang berbakat dan tak buat masalah. 

RAMAI NETIZEN MEMUJI BAKAT PELAJAR INI. FOTO: FACEBOOK

Atau adakah Bangsa Johor memang bangsa yang suka berseni dan berbudaya, sampai boleh buat persembahan sebegini? - CARI 


Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
1
Komen: 7
Komen

Previous : Kalau Sayang Kawan, Jangan Bagi Kawan Pinjam Duit!

Next       : Rumah Pusaka 100 Tahun Berubah Jadi Rumah Hello Kitty... Cantik Tak?

Komen Terbaru

Quote wirazam 4-7-2019 06:05 PM

tangan yg pegang note tu tak berubah2 pun..

Lain-lain Komen

Quote RatuDunia94 3-7-2019 12:07 PM
Biasa jeee
Quote Artemesiaa 3-7-2019 12:27 PM
Biasa2 je
Quote mawarika 3-7-2019 12:30 PM
Agaknya sekolah kt johor mmg ada group music kot.. niece ioilss selalu buat persembahan mcm ni ha.. teringat zaman skola dulu cikgu music bawak Syura n nas adilla kehulur kehilir masuk pertandingan menyanyi..last sekali lekat kt rtm.
Quote sarahmirza 3-7-2019 12:34 PM
Biasa aje...
Quote puanbintang 3-7-2019 03:14 PM
persembahan dari budak- budak, macamana tengok pun nampak comel and menghiburkan
Quote Pink_Purple 3-7-2019 08:24 PM
persembahan pelajar sekolah rendah, menghiburkan
Quote wirazam 4-7-2019 06:05 PM

tangan yg pegang note tu tak berubah2 pun..

Lihat semua komen(7)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas
     CARI App
    Get it FREE Google play
     Twitter
     Instagram
    cari_infonet
    FOLLOW
    Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
    0.079230s Gzip On
    To Top