Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

"Patutlah Single, Pengotor Rupanya"- Netizen Kecam Gaya Nabil Mahir Makan Dengan Lahapnya

28-6-2019 10:50 AM|Oleh: Myeonir| Komen: 118

Walaupun mengalami episod sedih pada awal tahun ini apabila berpisah dengan Sarah Hildebrand, Nabil Mahir tetap terus menjalani hidupnya seperti biasa.

Sering memuat naik gambar dan video makanan enak di laman Instagramnya, Nabil kelihatan bahagia setelah bersedih seketika.


Kredit foto: Instagram

Baru-baru ini, Nabil ada memuat naik sebuah video memaparkannya sedang makan nasi bersama raja buah, durian dan hirisan gula melaka serta santan. 

Walaupun bahannya kelihatan normal, tetapi yang jadi luar biasanya apabila dia menjamah gabungan bahan itu dengan lahapnya.

Selain menjamah dengan teruja, dia menggaulkan kesemua bahan tersebut dengan rakus. Tak senonoh langsung!



Netizen berasa marah dengan perbuatannya itu kerana dianggap tidak menghormati rezeki yang diberikan selain tidak beradab.


Kredit foto: Twitter

Tak kurang juga netizen menyindir Nabil berpisah dengan Sarah kerana sifat pengotornya.


Kredit foto: Twitter

Ada adab dia kalau nak melawak pun, kan? - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 118
Komen

Previous : "Amboi, Lahir Je Dapat Hermes" Rezeki Anak Anzalna Dapat Hadiah Mewah Sempena Kelahiran

Next       : Dek Kerana Mulut Puaka Acik Bawang, Shahida Dherbs Akhirnya Tutup IG Ameena

Komen Terbaru

Quote beatgirlX 14-7-2019 11:49 AM
Nasib baca komen sblm tengok...masa break dgn Sarah pun..Sarah yg kuarkan statement kan

Lain-lain Komen

Quote EvieWanKenobi 28-6-2019 10:58 AM
lepas ni ada la pula BBNU yang buat..
Quote AbukRokok 28-6-2019 10:59 AM
sarah hildebrand sedara brianna hildebrand pelakon deadpool ke?
kat indon pun ada aktress keturnan hildebrand
Quote manehnya 28-6-2019 11:04 AM
patutlah kena tinggal dngan sarah
Quote damian_lee 28-6-2019 11:05 AM
Euwwwww nak muntah aku tgk
Quote crazybeach 28-6-2019 11:06 AM
elok kau berjodohan dengan si nonny tu je lah. elok lah tu dua2 baru putus dua2 pelahap makan sesuwei bangett
Quote Ooosehun 28-6-2019 11:08 AM
rasanya dia skandal dgn hawa pmbaca berita tv3 skrg yg org ckp muka mcm lofa. sbb msa bln pose iolss jumpe diorg berbuka puasa skali dgn fans hawa.
Quote Madel 28-6-2019 11:10 AM
Ooo celebrity ke
Semalam lalu kat ig feed aku..tpi aku tak tenguk
Geli jijik nak muntah gaul2 makanan mcm gitu.
Quote msdummy.2018 28-6-2019 12:02 PM
siapa dia nie?buruk nau adab
Quote cha-cha 28-6-2019 12:09 PM
Try hard sangat.. still hambar level bawah tapak kaki.
Quote Rainrein 28-6-2019 12:12 PM
Dahla x hensem, xde adab lak tu.
Quote meteorspeed 28-6-2019 12:22 PM
Pengotor. Geli aku
Quote aleesyasofia 28-6-2019 12:22 PM
geli nengoknya..
Quote kaklimahcomot 28-6-2019 12:25 PM
memang patut la kena tinggal dgn nealofa dlu.org kaya tp pengotor.yucksss
Quote Nsz1314 28-6-2019 12:25 PM
eeee..geli weh. x sanggup nak tngok vdeo sampai habis.. nabil ni dr dlu perangaii pelik2 cmnie. mmg patut la sarah clash dgn org cmniee.
Quote qis_88 28-6-2019 12:26 PM
Nengok 3saat ptama da nk muntah.. gili kot buat cmtuh..
Quote idril 28-6-2019 12:28 PM
dari dulu aku x suka mamat perasan hensem ni.... lagi la dia prank bangang simbah air kat muka sarah like bf sapa bangang kuangajar cam gampang... nasib dah putus ngan sarah tu...... cerdik pun sarah
Quote SherryZass 28-6-2019 12:36 PM
Attention seeker. Yucks! Tak ensem satu, pengotor lagi satu, dan tak femesss lagi satu. Sila mereput masok gua
Quote kiah_mai_pulak 28-6-2019 12:42 PM
Zizikkk kirana nya hang..., yackkkkk
Quote whadda 28-6-2019 12:52 PM
ewww..

Lihat semua komen(118)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.205886s Gzip On
To Top