Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

"Jam RM17,000 Tu Teman Lelaki Bagi,"-Ruhainies

25-6-2019 11:46 AM|Oleh: tp5complete| Komen: 42

Baru-baru ini netizen mula bercakap tentang jam tangan Ruhainies yang bernilai RM17,000. Ruhainies memberitahu harga jam itu benar dan ia dihadiahkan oleh kekasihnya tahun lalu.

Foto IG

Benda dah lama sekarang baru timbul isu

"Jam ini sudah lama saya pakai, tapi tak tahu kenapa orang baru bercakap. Disebabkan kekasih seorang pengumpul koleksi jam tangan edisi terhad, jadi dia pun menghadiahkan saya seutas jam tangan"


Orang dah bagi takkan kita tolak?

"Orang bagi hadiah, takkan kita nak tolak? Lagipun dia kekasih saya, apa salahnya? Saya bukan jenis orang yang meminta. Apa yang diberi saya ambil. Tahun lalu pun pelbagai hadiah diberikan"


Kali pertama memakai jam tangan semahal itu

"Ini pertama kali saya pakai jam berharga belasan ribu ringgit. Saya pernah beli sendiri, tapi tidaklah semahal itu. Saya beli mengikut kemampuan saja. Kalau cincin nak merisik atau bertunang belum lagi"

Kekasih Ruhainies yang dikenali sebagai Mr E juga pernah menghadiahkan sebentuk cincin yang ditempah khas sebagai tanda cinta mereka dan melamarnya berlatar belakangkan Plaza Duomo Milan, Itali. 

Sungguh beruntung Ruhainies dapat lelaki kaya macam tu. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
0
Komen: 42
Komen

Previous : "Tak Pernah Dibuat Orang" - Hebat, Azharina Cipta Rekod Buat Sidang Media Di Atas Awan

Next       : "Sumpah Saya Tak Ingat!" Radhi OAG Buat Perakuan Sumpah Nafi Lafaz Cerai Di Mahkamah

Komen Terbaru

Quote nia_salina 29-7-2019 12:19 PM
selyusi replied at 29-7-2019 12:13 PM
Ulang alik london cam kl melaka, takkan la tak mampu p honeymoon sendiri

nama yg diblurkn ada mcm R kt depan. mtk sponsor 1k uols

Lain-lain Komen

Quote RatuDunia94 25-6-2019 11:53 AM
Knp iols rasa Mr E tu bf coverina sheols?

Yg sebenarnya ada VIP yg bela sheols?
Quote akuchenta 25-6-2019 11:53 AM
Terkemut kemut senyum
Quote tulanglampai 25-6-2019 12:03 PM
seroooooonoknyaaaaaaaa dapat jam mahal. wuuuuu
Quote damian_lee 25-6-2019 12:07 PM
Ko plak dah bagi apa? Tanya jerr
Quote rynamarina 25-6-2019 12:13 PM
RatuDunia94 replied at 25-6-2019 11:53 AM
Knp iols rasa Mr E tu bf coverina sheols?

Yg sebenarnya ada VIP yg bela sheols?

aku pun rasa syak benda sama...
Quote Miss.Rara 25-6-2019 12:32 PM
boipren dia bukan duk obersi ker...

beli jam harga kat obersi mungkin laa kot 17k bila di convertkan ke RM.

untung laaa ada boipren suka bagi hadiah mewah mewah...

tapi jarang dengor retis berboiprenkan seorang nelayan...

Quote shark_eow7 25-6-2019 12:40 PM
untung la.. jadi je retis terus la begituuuu kan
Quote amerald 25-6-2019 12:48 PM
Laki tu poker tebal
Memang la dia suka
Quote nanie 25-6-2019 01:06 PM
bf dia pakai ferrari, klo kuar manjang berkot bagai
Quote jue10 25-6-2019 01:16 PM
untung laaaa dpt lelaki kaya rayaaaaa
Quote kwekkwek 25-6-2019 01:22 PM
untung laaaaaa....
Quote HoneyManjer 25-6-2019 01:53 PM
berhuhuhu hahahaha saje lah kita....

Quote buapakperut 25-6-2019 02:06 PM
nanie: bf dia pakai ferrari, klo kuar manjang berkot bagai

macam ken doll gitu..serba perfect
Quote Melorqe 25-6-2019 02:15 PM
harga rm17k. tapi aku rasa kalu beli kat obersea lg murah la kut.
biasa apa ja brand yg dr luar dijual kat sini harga nya berkali ganda.
Quote Boomibulat 25-6-2019 02:16 PM
Smlm dh ade tred ni
Quote giyomi 25-6-2019 04:02 PM
betul ker orang yg tanya dan bukan ko sendiri yg propa...sekadar rm17000 rosmah ketawa terbahak2, apatah lagi org2 yg hidup makan dedak...opppsss terlajak topik
Quote fuyupoktek 25-6-2019 04:06 PM
Dia ni huduh wajah desa abis ade ekk lelaki kaya nk beli memacam.
Quote gadisfebruary 25-6-2019 04:37 PM
So?? Ok next ...
Quote hanezzafirah 25-6-2019 04:45 PM
bila nak kawennya?

Lihat semua komen(42)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.840852s Gzip On
To Top