Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

"Ingat Hilang Setahun Ada Perubahan" - Netizen Jelik Lihat Faiz Roslan Troll 'Geng Picit Kuih'

Oleh: LilRose|24-6-2019 04:04 PM Komen: 37
Kredit foto: Twitter

Ingatkan, kes 'perosak' di Family Mart Nilai sudah selesai apabila kumpulan remaja terbabit menyerah diri di balai polis. Rupanya, ada pula yang ingin memanjangkan lagi kes itu dengan membuat parody.



Jika sebelum ini ramai yang sakit hati melihat kelakuan tidak bermoral 'geng rempit' itu, terbaru ramai yang meluat sekumpulan pondan yang kononnya ingin men'troll' remaja terbabit. 


Siapa yang lapar viral sangat tu? 

Lama mendiamkan diri, personaliti sosial media Faiz Roslan kembali dengan memuat naik video troll berkenaan.



Bukannya terhibur, sebaliknya ramai yang meluat melihat kelakuan Faiz dan rakan-rakannya. Malah, ramai menggesa pihak polis agar menahan Faiz dan rakannya.

Ada juga berspekulasi bahawa Faiz cuba mengembalikan popularitinya.


Kredit foto: Twitter

Tidak kurang juga yang kecewa dengan 'comeback' Faiz yang dilihat terlalu menjengkelkan itu.


Kredit foto: Twitter

Alahai Faiz, adakah ini salah satu inisiatifnya untuk mengubat penyakit murungnya sebelum ini? - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
1
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
3
Bosan
3
Komen: 37
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote MakareyumSuciey 28-7-2019 01:16 PM
Pihak berkuasa apa lagi...bukti video ni dah ada....vandalisme.....tangkap masuk lokap. Semoga video ni kita viralkan lagi. Buat malu negara jer org2 barbarian mcm ni.

Lain-lain Komen

Quote harkktuih 24-6-2019 04:28 PM
Rengsa nengok pondan jenis x siap ni..
Quote EvieWanKenobi 24-6-2019 04:31 PM
tolong la sedar diri..
Quote Kurex 24-6-2019 04:34 PM
Sebab tu aku tak suka kawan dgn plu walau aku sendiri plu
Quote kuzaime 24-6-2019 04:50 PM
Ada lg mamat ni..ari tu beria2 kelar tangan acah2 mcm nk mati sgt..
Quote vee_zara 24-6-2019 04:53 PM
Apasal i rasa terhibur ek. Hahahaha {:run
Quote eyansss 24-6-2019 04:55 PM
ko sengaja mengundang pastu bila tak tahan cemuhan, terus kata kena depression sebab netizen...  alahai...
Quote ikanmasin 24-6-2019 05:09 PM
mengamik kesempatan sekejap jer dah viral..
Quote buragazz 24-6-2019 05:13 PM
Bukan ke hari tu kata depress la nak bunuh diri segala.. ingat kan dah mampos...
Quote CikB 24-6-2019 05:47 PM
eeee...meluat pulak tgk
Quote cikatilia 24-6-2019 05:58 PM
bukan hari tu kelar2 tangan ke
Quote belilies 24-6-2019 06:05 PM
Kau ni paih. Kalu aku jumpa tepi jalan aku sumbat dlm sangkar hangkut balik simpan lam kandang kambeng baru kau tau. Jenuh aku tengok pangai kau hari2. Boleh aku tolong upload ke insta cam yang kau suka untuk ditengok oleh para fans kau. {:hooray
Quote akmalrahman 24-6-2019 06:16 PM
Kurex replied at 24-6-2019 04:34 PM
Sebab tu aku tak suka kawan dgn plu walau aku sendiri plu

aku paham sangat hahahaha

Quote Mary_jane 24-6-2019 08:21 PM
Kau kecam terlebih mamat ni kang depressed lagi.
Quote gummiebear 24-6-2019 08:29 PM
Ada lagi heshe neh rupanya
Quote salmon-suki 24-6-2019 09:29 PM
Trash...irrelevant..bila laa kaum camni nak pergi meninggalkn dunia ni?semoga cpt2 insaf..jgn ego tinggi melangit diknon oit..nanti tersungkur tak sedar2..
Quote gerbera.memopad 24-6-2019 09:46 PM
vee_zara replied at 24-6-2019 04:53 PM
Apasal i rasa terhibur ek. Hahahaha {:run

Aku pun tergelak jua tengok video tu. Walhal bukan iols suka pon budak Faiz ni.
Quote beta_carotene 24-6-2019 10:47 PM
Kenapa tak mati ye..
Quote toxicated 25-6-2019 12:03 AM
Pondan buruk
Quote emelia1509 25-6-2019 04:24 AM
Kelakar wehhh.

Picit picit



Disclaimer: I bukan peminat pondan ni

Lihat semua komen(37)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.213820s Gzip On
To Top