Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Sunyi Tanpa Kontroversi, Nelydia Throwback Momen Panik Sebelum Kahwin

22-6-2019 10:20 AM|Oleh: Top5| Komen: 39

Hampir 3 bulan Nelydia menyepi tanpa sebarang kontroversi setelah dia berkahwin dengan jejaka idamannya pada 6 April lalu. 

Semalam dia berkongsi detik throwback perasaan gemuruhnya tiga jam sebelum majlis akad nikah di laman instagram melalui video berdurasi pendek.


Foto IG

Segala perasaan bercampur baur

"Saya rasa video ini sekitar tiga jam sebelum majlis akad nikah. Hanya Tuhan tahu apa rasanya, segala perasaan bercampur baur."

"Bayangkan saya seorang yang cepat panik dan mahukan semua sempurna. Dalam hati memikirkan bagaimanalah keadaan keluarga saya, tetamu saya dah sampai ke belum dan macam mana rupa pelamin saya. "


1001 benda difikirkannya supaya semuanya sempurna

"1001 benda fikir yang tak penting pun masuk dalam kepala! Aah! Hanya Allah yang tahu!" tulis Nelydia. 


Dia juga meluahkan rasa bersyukur kerana dikelilingi keluarga dan sahabat yang sentiasa menyokong dan membantunya.

Nelydia berkahwin dengan seorang ahli perniagaan yang dikenali sebagai Mohd Hafez Halimi Abdul Hamid pada 6 April 2019. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
2
Bosan
1
Komen: 39
Komen

Previous : Seksi Dan Menggoda, Bakal Isteri Idris Khan Berbikini

Next       : "Saya Pengarah, Saya Biasa Dengan Visual" - Elli Suriati Yakin Video Semburit Menteri Tulen

Komen Terbaru

Quote dahlamadah.. 26-6-2019 10:17 AM
mmg Nely ni lawa.. tapi tk bleh blah fans dia dok sebut husb dia hensem.

dari sebelum nikah lagi katanya bakal kawen dgn jejaka hensem.. peh tu dlm ig, nk jugak letak caption.. susah nk ajak si hensem selfie..

dah la berapa byk ntah ig acc fans n supporters Nely ni.. last2 sendri up video keterujaan dalam kesenduan...

Lain-lain Komen

Quote RatuDunia94 22-6-2019 10:39 AM
Muka camtu panikkkk???????

Lebih kpd gersang nk nikah cepat2 jahhh..
Quote luluaurora 22-6-2019 10:55 AM
Sooo pretty nelly {:childlike
Quote gummiebear 22-6-2019 11:21 AM
Ingatkan sheols bertukar jadi bridezilla hiks. Ini panik pun comey jah
Quote missycutie 22-6-2019 01:19 PM
...panik katanya
Quote EvieWanKenobi 22-6-2019 01:20 PM
cantiknya dia.. lembut je muka..
Quote nura19 22-6-2019 01:23 PM
Up kn diri selepas nikah ke
Quote menjad 22-6-2019 01:23 PM
Xpernah tgk kuarga belah laki nya...  
Quote PuanAbby 22-6-2019 01:34 PM
Dah sendu kot lepas kahwin
Quote giyomi 22-6-2019 01:34 PM
bukan ko sorg jer yg panik masa nok nikoh, semua pon sama hokey, so tak payah saja cari cerita bila rasa diri semakin sendu
Quote aleesyasofia 22-6-2019 03:45 PM
xnmpk mcm panik pon..
Quote cikperiukkera 22-6-2019 04:49 PM
Meols igt2 lupa sheols dh nikah sebab majlis nikah fasha lebih gah publisiti walaupun sederhana & sheols bkn first time nikah...time dorg nikah dekat2 kn
Quote simatakucing 22-6-2019 06:35 PM
La kesiannya..xde yang beri perhatian
Quote imanjannah 22-6-2019 06:36 PM
itu ke paniknya
Quote CikB 22-6-2019 07:07 PM
suka hati kau la nakkkk...
Quote ariellin 22-6-2019 07:33 PM
Aku rasa personaliti dia ni memboringkan mcm lakunan dia jugak
Quote nono86 22-6-2019 08:14 PM
Hahaha.. Tak nampak panik pun
Quote kiah_mai_pulak 22-6-2019 09:47 PM
Panik la sangattt kan??
Quote NoraAnne 22-6-2019 11:25 PM
Tak payah la kontroversi ni nelly, pi jaga laki hang bebaik sana nu
Quote bedahmenjuyah 22-6-2019 11:30 PM
Cantik dia. Mungkin gemuruh tp cover la kan

Lihat semua komen(39)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.119186s Gzip On
To Top