Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Kini Menduda, Ariff Aziz Dedah Digoda Ramai Wanita

19-6-2019 04:11 PM|Oleh: top5complete| Komen: 83

Semalam Datuk A.Aida mengadakan sidang media mengesahkan beliau dan pelakon Ariff Aziz sudah bercerai talak satu pada 25 April lalu. 

FOTO IG
Tidak sampai 24 jam A.Aida mengumumkan perceraian akhirnya bekas suaminya itu membuka mulut. 

Menerusi satu entri di Instagram, Ariff berkata dia sudah lama tidak merasai perhatian seperti mana apa yang dia rasa semalam kerana selama berkahwin hidupnya terbatas sebagai suami A Aida.



Sudah lama tidak menjadi orang yang penting

"Selamat pagi, semoga hari anda baik-baik sahaja. Semalam saya mendapat perhatian daripada ramai orang. Sudah lama tidak menjadi orang yang penting. Bermulalah sekali lagi," tulisnya.

Berkemungkinan mereka bercerai kerana layanan A Aida terhadapnya seperti orang tidak penting memandangkan statusnya sekadar pelakon biasa manakala A Aida pula bos besar dalam industri hiburan yang jauh lebih kaya daripadanya.


Rata-rata netizen memberikan komen positif kepada pelakon itu dan ada yang sempat menggoda beliau dengan memberi gelaran duda hot.

Tidak kurang juga, ada tidak percaya bahawa mereka sudah bercerai kerana pasangan itu dianggap sebagai pasangan yang saling menyayangi.-CARI




Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
2
Bosan
0
Komen: 83
Komen

Previous : Jade Anh Berang As'ad Motawh Tegur Cara Pemakaiannya?

Next       : Sam Bunkface Dan Aida Dah Bercerai

Komen Terbaru

Quote feez_amy 16-9-2019 01:59 AM
Bitchy nya yg komen tuh

Lain-lain Komen

Quote Kurex 19-6-2019 04:21 PM
Enak badannya
Quote chinta89 19-6-2019 04:22 PM
jgn la msg2 bagi statement burukkan pasangan lps ni. msg2 dh cari kehidupan msg2 an..
Quote chicmushroomkd 19-6-2019 04:25 PM
Adui... yg komen tu pun...sangap!
Quote akakvouge 19-6-2019 04:25 PM
tang mana nyer dia ni ensem??? musykil
Quote msdummy.2018 19-6-2019 04:30 PM
yg mengomen tuh kan..tersangat bitchy
Quote qaisarah09 19-6-2019 04:31 PM
Aliff aziz aku kenal Ariff aziz who are yuss
Quote YomiuriLandMae 19-6-2019 04:37 PM
mata iols kero sikit td baca tajuk ingat aliff aziz rupanya ariff aziz.. aiyooo
Quote Andyscenes 19-6-2019 04:37 PM
Hensem la jugak drpada aku
Quote EvieWanKenobi 19-6-2019 04:40 PM
gediknya netizen..
Quote ckenj 19-6-2019 04:40 PM
aku tebaca sekali imbas..aliff aziz...haisyaaaa. pemes ke mamat ni???
Quote putehkundor 19-6-2019 04:44 PM
i ok ja dia ni...rembes jugak. lelaki kalau hitam manis nampak seksi... tambah2 ada byk bulu
Quote CrowneGlory 19-6-2019 04:45 PM
sejenis minah2 indon kerja kilang yg minat bangla jah yg suka ko tu...
Quote putehkundor 19-6-2019 04:46 PM
dia tak ada lah pulak kena maki dgn netizen kan...nama lagi dekat dgn alif aziz

alif satar, alif syukri tu jauh jugak bunyi dia
Quote Bantalkuning 19-6-2019 04:48 PM
euwwwww over betul
Quote Rapz 19-6-2019 05:03 PM
Amboi netizen pun jual minyak hahaha!
Quote ariellin 19-6-2019 05:18 PM
Mata aku tgk dia ensem
Quote Knowlee 19-6-2019 05:30 PM
Ooo... Low self esteem rupanya...
Quote CikB 19-6-2019 06:10 PM
kenapa bila tgk gambar a aida ni rasa mcm bkn a aida...hilang dah rupa asal dia
Quote 7doors 19-6-2019 06:39 PM
Kurex replied at 19-6-2019 04:21 PM
Enak badannya

Untunglah kalau dah merasa..hihi

Lihat semua komen(83)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.121783s Gzip On
To Top