Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

Mencuit Hati! Guna WhatsApp Mak Ayah, Si Adik Pujuk Abang Beli Beyblade Mahal

Oleh: intan|19-6-2019 12:16 PM Komen: 56
Foto: Twitter
Fenomena 'beyblade' semakin mendapat sambutan di kalangan kanak-kanak malah orang dewasa juga tidak ketinggalan merasakan kehangatannya. Malah, ada juga pertandingan perlawanan beyblade antara penduduk taman,kampung, rakan sekolah dan sebagainya.Selain itu, hadiah pertandingan yang ditawarkan juga boleh tahan lumayan!

Semalam tular di media sosial apabila seorang pengguna twitter telah memuatnaik perbualan antara adiknya yang berusaha memujuk beliau membeli gasing mainan beyblade yang mahal. Ternyata, gelagat si adik yang manja dan beriya memujuk abangnya sehingga menyamar menjadi ibu dan ayah mereka mendapat perhatian warganet. Comel betul!

Menerusi Twitter, Naqib telah berkongsi 'screenshot' perbualan adiknya itu. 

Beli yang boleh serap tenaga..


Siap bagi video beyblade idaman


Nak bagi adik gembira

Abang pun dah terjebak tengok beyblade
Harap adik ada semangat belajar lepas ni
Comel je kan adik beradik ni! Harap adik comel tu belajar bersungguh -sungguh kalau tak beyblade kena ambil balik. Trending dah gasing mainan ni dekat Malaysia, anda dah ada satu ke? -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
2
Terkejut
2
Sedih
2
Lawak
5
Bosan
2
Komen: 56
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote -Suri- 3-9-2019 06:12 PM
Bagus abg melayan adik camni

Lain-lain Komen

Quote nazzse 19-6-2019 12:36 PM
haha comel..abang pun bagus melayan
Quote Fatyzana 19-6-2019 12:40 PM
Dia main beyblade sekurang-kurangnya dia berinteraksi dengan rakan-rakan. Itulah kenangan dia akan ingat sampai bila-bila nanti.
Quote msdummy.2018 19-6-2019 12:51 PM
apa faedah main beyblade compare main kad (uno, one happy family, snap)...xfhm aku kenapa jadi sefemes ini
Quote Boomibulat 19-6-2019 12:52 PM
Lps upsr ambk blk pn takpe.ms tu bnda lain plk trending
Quote Artemesiaa 19-6-2019 12:53 PM
Gigihnya keo dik nasib ada abang rajin melayan
Quote ninjago 19-6-2019 12:55 PM
hahahahaha sweet btul adik badik nie.

eh anak i, yg pompuan 5thn tu pun dah pandai berbayblade2.. belikan je lah tapi yg rm18 je. nak bagi dia the experience. sikit hari bosan la tu.
Quote mieymiey 19-6-2019 01:02 PM
Abang dia suruh ulang sebab tak dengar, dia taip semula ayat yang sama letak !!!!! jer bebanyak
Quote PuanAbby 19-6-2019 01:07 PM
Bagus pulak game ni. Budak2 pun takda la menempel depan tv/pc hadap fon ja
Quote noraidil_06 19-6-2019 01:13 PM
Ni la yg my son duk sebut takara tomy. Beli sdri ye pakai duit raya. Mami beli sepuluh hengget pun mujur
Quote Kurex 19-6-2019 01:24 PM
Anak anak buah aku pujuk aku main dengan dorang. Semua nak jadi valt aoi.. Sekarang nak jadi aiga pulak.. Lepas tu bila aku kalahkan dorang, dorang tak puas hati..
Hahahaha
Quote febreze 19-6-2019 01:50 PM
ensem abg nye ekekeke
Quote Nuyak 19-6-2019 02:03 PM
comel jee..hahaha
Quote cyber_mania 19-6-2019 02:05 PM
Comel je adik beradik.

Beyblades original boleh serap tenaga kata adiknya. Baru aku tau haha
Quote jazaa100 19-6-2019 02:08 PM
abang blh pakat dgn adik.....
Quote nuralisa 19-6-2019 02:31 PM
adik beradik ckap aku kau ..

ada org kata itu biasa..
tpi aku dlm family x di ajar mcm tu ..
Quote smurfetz 19-6-2019 02:57 PM
mieymiey replied at 19-6-2019 01:02 PM
Abang dia suruh ulang sebab tak dengar, dia taip semula ayat yang sama letak !!!!! jer bebanyak :lol ...

comel betul bab ni hehehe
Quote ainashiqa 19-6-2019 03:40 PM
Boleh serap tenaga tu paling x menahan.. Haha
Quote ikanmasin 19-6-2019 03:41 PM
penangan beyblade..siap ada pertandingan lah tu
Quote onizuka86 19-6-2019 03:47 PM
nuralisa replied at 19-6-2019 02:31 PM
adik beradik ckap aku kau ..

ada org kata itu biasa..

adik beradik aku panggil aku kau je.
bukan tak respek tapi bila ber aku kau rasa lebih dekatttt.


Lihat semua komen(56)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.199623s Gzip On
To Top