Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

Rupa Paras Guru Praktikal Bahasa Inggeris Ini Bikin Netizen Terpesona!

Oleh: Myeonir|19-6-2019 10:35 AM Komen: 41
Selalunya dulu-dulu, imej guru di sekolah pastilah seorang yang tua dan kelihatan seperti bapa orang kerana riak wajahnya yang garang.

Tapi kini, kian ramai guru sekolah yang kelihatan muda dan segak bergaya. Menambah semangat pelajar pergi ke sekolah untuk menuntut ilmu.

Sama juga tweet seorang lelaki ini yang tular kerana memiliki rupa paras segak. Tweet itu dia menceritakan hari pertamanya bertugas sebagai guru pelatih Bahasa Inggeris di sebuah sekolah rendah di sekitar Selangor telah berjalan dengan lancar.



Tweet Fildza Daniel, 21, ini telah diulang kicau sebanyak tiga ribu kali dan mempunyai lebih daripada 10 ribu 'Like'.



Kredit foto: Instagram

Selepas diselidik, rupanya Fildza juga merupakan pengasas kepada produk kecantikan yang dinamakan sebagai 'skinstories' dan turut sibuk mempromosikan produknya itu di kaca televisyen.



Kredit foto: Instagram

Rata-rata netizen terpesona dengan rupa paras Fildza sehingga mahu kembali ke bangku sekolah semula.


Kredit foto: Twitter

Baru 21, tetapi dah jadi guru dan pengasas produk kecantikan, hebat betul! - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
1
Terkejut
2
Sedih
3
Lawak
2
Bosan
1
Komen: 41
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote LadyCarefree 14-9-2019 11:23 PM
CikB replied at 19-6-2019 05:19 PM
mula2 berminat nk tahu pasal dia, dpt tahu dia pengasas produk terus hilang minat

Mula2 nampak broken England kt kapsyion dia dh turn off. Lepas tu alamak ponder plak. K la. Bye.

Lain-lain Komen

Quote ainashiqa 19-6-2019 11:36 AM
Aku tgk biasa je.. Ke mata aku ada mslh
Quote Sazida 19-6-2019 11:44 AM
@CiliPadiSedap tak terasa bergetar ke pingpong khunsa chuols dgn cikgu ini?
Quote Kurex 19-6-2019 11:51 AM
Macam gayah je..
Biasalah sekarang ramai guru muda.
Quote RoulRule 19-6-2019 11:55 AM
biasa la cikgu praktikal lawa/hensem ni...lain la kalu cikgu tu dah kahwin anak 2@3 orng tp masih lawa/hensem baru rare..pfttt
Quote tajmahal 19-6-2019 11:56 AM
produk tu dia formulate sendiri atau oem punya?
Quote nazzse 19-6-2019 11:58 AM
BBNU punya handsome is so ke longkang
Quote Artemesiaa 19-6-2019 12:02 PM
Biasa je ramai je golongan muda berpenampilan sebegitu zaman sekarang ni
Quote kucingitam 19-6-2019 12:03 PM
produk timbang kilo? hmm..
Quote dekmieDandy 19-6-2019 12:10 PM
aku ingat ke ni pasal cikgu pondan yang baru-baru ni viral tu lulz

Quote sigur/ros 19-6-2019 12:47 PM
ujung-ujung nak promote produkkk... jual diri....
Quote cyber_mania 19-6-2019 02:22 PM
Oh nak bagi viral products sendiri
Quote am2020 19-6-2019 04:28 PM
mcm muka gay jer...gay yg aku kenal kebanyakkan muka hensem2 ala alex yong dan bertubuh sasa...kebanyakkan golongan gay ni x kira bangsa suka lelaki melayu sbb x de kulop katanyer...eee.seram...pengalaman aku masa bawa teksi selama 6 tahun..
Quote saviour_09 19-6-2019 04:40 PM
alahai
jantan sekarang...

haihhh
Quote tagas 19-6-2019 04:46 PM
kaki semburit tak nih
Quote ckenj 19-6-2019 05:19 PM
gayah ke..jual product timbang kilo ke nih..megajar elok2..kang mesti dia buat viral..bdk sek rendah tulis surat cinta kt dia..hurmmm
Quote abangadek 19-6-2019 05:22 PM
RoulRule replied at 19-6-2019 11:55 AM
biasa la cikgu praktikal lawa/hensem ni...lain la kalu cikgu tu dah kahwin anak 2@3 orng tp masih la ...

laki sepet noh nan desa
Quote Foxey 19-6-2019 06:07 PM
Samada students dia akan fokus belajar atau fokus tengok dia
Quote aleesyasofia 19-6-2019 06:10 PM
marketing strategylah nie.. nk promote produk..
Quote CikB 19-6-2019 06:19 PM
mula2 berminat nk tahu pasal dia, dpt tahu dia pengasas produk terus hilang minat

Lihat semua komen(41)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.206182s Gzip On
To Top