Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

'Sampai Terberak Tahan Sakit!' - Tak Dapat Curi Kereta, Kucing Dibantingnya Sampai Mati

Oleh: LilRose|18-6-2019 05:01 PM Komen: 36
Semakin kronik penyakit sesetengah individu yang cenderung melakukan keganasan terhadap haiwan terutama kucing. Terbaru, tular sebuah video memaparkan seorang individu mencampak seekor anak kucing ke dinding hingga mati.



Menerusi perkongsian melalui Facebook Geng Viral Melaka, identiti individu terbabit yang tidak dapat dikenal pasti itu dipercayai datang ke kedai berkenaan untuk mencuri sebuah kereta sewa di hadapan sebuah kedai makan.

Bagaimanapun kunci yang dicari-cari tidak ditemui, lalu mencetuskan kemarahannya.

Malang nasib seeokor anak kucing yang sedang merayau di tempat kejadian apabila dia yang tidak bersalah menjadi mangsa untuk suspek melepaskan amarahnya.



Menurut perkongsian yang dipercayai sudah dipadam dari FB terbabit, suspek membanting kucing berkenaan ke dinding sebuah kedai.

Remuk hati pencinta haiwan melihat keadaan bangkai kucing yang berlumuran darah itu. Mana hati perut!?




Kredit foto: FB Geng Viral Melaka

Rata-rata warganet tidak sampai hati melihat nasib menimpa anak kucing itu dan menyelar tindakan individu terbabit.



Ada juga yang mencadangkan agar mana-mana pihak yang melakukan penganiayaan terhadap haiwan dikenakan hukuman sebat.


Kredit foto: Twitter

Walaupun ia haiwan tidak berakal seperti manusia, ia juga hidupan yang mampu merasa kesakitan sama macam kita. Tergamak segelintir pihak menyakiti dan menyeksa kucing comel yang sering menjadi penghibur ramai. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
10
Terkejut
3
Sedih
4
Lawak
1
Bosan
2
Komen: 36
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Foxey 19-6-2019 06:06 PM
Jahatnya manusia ni!!!

Lain-lain Komen

Quote matchstick 18-6-2019 05:14 PM
Semoga pelaku ni mampus digelek lori
Quote cikatilia 18-6-2019 05:17 PM
semoga pelaku ditimpa bencana dlm keadaan penuh seksa
tak mati dan terseksa seberapa lama yg boleh
Quote mata_kucing 18-6-2019 05:24 PM
Maafkan kami semua haiwan,  sbb kami kaum manusia dh ramai yg semakin bangsat dan kejam
Quote Artemesiaa 18-6-2019 05:25 PM
Jahatnya perangai tak dapat apa yang dihajatkan gigih lepas geram pada makhluk lain
Quote rynamarina 18-6-2019 05:39 PM
apa salah kucing tu
Quote Kurex 18-6-2019 05:43 PM
Kerja la kalau nak kereta.. Kau nak mencuri jugak..
Seburuk perangai si bugis tu, lagi buruk perangai pemalas, pencuri, pembunuh
Quote ainashiqa 18-6-2019 05:49 PM
Eii x de otak betul. Xdpt curik kereta dibantainya kucing tu
Quote AbukRokok 18-6-2019 05:56 PM
prempuan ni
motor modenas kris biru.. nombor plet mcm MAN 8334
Quote adila39 18-6-2019 06:04 PM
subahanallah.. dah kenapa manusia ni?? hope ada yg buat benda yg sama kat dia
Quote zhoney 18-6-2019 06:26 PM
Lahai bangsatnye.....aku sumpah kau mati kna lenyek lori smpi kluar taik...
Quote prettyuglybabe 18-6-2019 06:29 PM
semoga pelaku mampus digelek lori
Quote dubuk 18-6-2019 07:33 PM
saya undi lori
Quote ChildrenOfBodom 18-6-2019 07:34 PM
Kalao betina laknat ni x kena gilis lori, semoga seluruh keluarga betina laknat ni kelak turut ditimpa musibah termasuk anak2 nya dalam keadaan lebih tragis...amin
Quote Levespa 18-6-2019 08:08 PM
bentuk badan memang perempuan..harap dapat tangkap dan dapat hukuman setimpal
Quote gadisfebruary 18-6-2019 08:13 PM
Manusia makin kejam
Quote ikanmasin 18-6-2019 09:04 PM
jahat sungguhlah perangai rupa gitu..
Quote EvieWanKenobi 18-6-2019 10:30 PM
semoga dapat ditangkap..
Quote Queenmastani 19-6-2019 02:13 AM
Siannye meow tu ...harap2 dia rasa sakit sekejap je
Quote sakinahxpdc 19-6-2019 08:23 AM
ya allah zalimnyaaa

Lihat semua komen(36)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.138541s Gzip On
To Top