Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Mak Pak Dah Cerai. Dua Beradik Dibalun Guna Cota, Garfu Dan Paip Getah

Oleh: Myra Rozi|17-6-2019 12:15 PM Komen: 109
Padah dera dan pukul dua kanak-kanak, tiga sekeluarga ditahan polis.

Bernama melaporkan, tiga sekeluarga itu ditahan mendera seorang kanak-kanak lelaki dan perempuan yang masing-masing berumur tujuh dan lapan tahun di sebuah rumah di Pusat Bandar Puchong.

Bertindak atas laporan yang diterima, polis menahan seorang lelaki bekerja sebagai penghantar gas berusia 33 tahun bersama isterinya beruia 30 tahun serta anak perempuannya berusia 13 tahun.

Foto: Facebook
Ketua Polis Daerah Serdang ACP Ismadi Borhan berkata,

"Siasatan mendapati kedua-dua mangsa tinggal bersama ketiga-tiga mereka sejak tujuh tahun lalu selepas ditinggalkan ibu bapa mereka yang sudah bercerai. 

Foto: Facebook
Kedua-dua mangsa mengalami kesan dera hampir di seluruh badan selain dipercayai mengalami kurang zat badan."

Kedua-dua mangsa dibawa ke Hospital Serdang.

Pemeriksaan lanjut di rumah menemui satu cota, satu garfu, dan satu paip getah keras dipercayai digunakan untuk mendera mangsa. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
5
Terkejut
1
Sedih
2
Lawak
1
Bosan
2
Komen: 109
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Foxey 19-6-2019 01:04 PM
Ya Allah, kesian tengok budak2 ni. Kenapa la ada manusia yang sekejam ni? Kalau tak sanggup jaga dengan baik, hantarlah ke rumah anak yatim ke, or bagi orang yang nak anak adopt.

Lain-lain Komen

Quote CardiGans85 17-6-2019 12:21 PM
Padan muka anak beranak kena reman
Quote CardiGans85 17-6-2019 12:22 PM
Mak bapak mana?asal bg anak kt org
Quote singajantan 17-6-2019 12:22 PM
Ya Allah teruknyaaa.... depress tgk.... kalau x nak hantar laa rumah kebajikan ke anak yatim ker


siann ..berapa lama laa diaorang menderita

harap 2 beradik ni dibantu sebaiknya
Quote FailFish 17-6-2019 12:25 PM
oi kesian gila sampai kurus mcm tu
Quote aqyueetda 17-6-2019 12:28 PM
Allahh sedih tgkk.kurus kering depa kerjakan bdk2 ni
Quote yuki812 17-6-2019 12:30 PM
sedihnya..sampai kurus nmpak tulang tu hah. ni bkn takat kena pukul..tak dibagi makan gak lah tu. tak sekolah..tu mmg confirm dah.
sayu je mata diorg. mana lah mak pak diorg ni. ni kes mak pak pon tak dtg jenguk gak ni.
Quote Artemesiaa 17-6-2019 12:33 PM
Kalau tak sanggup jaga serahkan ler pada orang lain jaga atau hantar ke rumah kebajikan dari akhirnya jadi pendera macam tu.  Budak2 jugak jadi mangsa sendiri pun kena dakwa.
Quote bobby2008 17-6-2019 12:34 PM
kebabian apakah ini
Quote beautifulorchid 17-6-2019 12:36 PM
aku benci betol dgn orang yang dera budak ni.. ko nak tunjuk kuat pun g la berlawan dgn org yang sesaiz dgn ko...budak besau tu mane ade kederat nak melawan..
babi betol
Quote arm_band 17-6-2019 12:37 PM
dah macam kanak2 kat afrika sana haaa... mak bapak kandung bila nak kena tangkap ni?
Quote Bunga_Lalang 17-6-2019 12:43 PM
sedihnya! Kenapa la didera budak2 tu.. kalau tak mampu nak jaga, kenapa tak berhubung dengan JKM. Yang Mak Pak ni pun, buat anak pandai dah cerai tak pandai pula nak ambil tanggungjawab.. Haiwan pun sayang anak2.
Quote akakdendeng 17-6-2019 12:45 PM
ya Allah kesian nya lah...semoga yg buat ni dpt pembalasan setimpal
Quote from 17-6-2019 12:47 PM
Jadi la.  Dapat divert cerite semburit..

Quote RatuDunia94 17-6-2019 12:59 PM
Maka itu usah bertanay pada setiap pasangan... Bila Nak Ada Anak??? Sbb manusia2 mcm ni x layak pon beranak..
Quote buragazz 17-6-2019 01:00 PM
Jap.. gambaor last dari angle atas tu macam kera kan.. aku bukan kutuk tapi memang ada rupa..
lagi satu ni anak kelly Ng ke orang mulayu...
Quote aHoi83 17-6-2019 01:03 PM
Kesiannya... harap dh besor esok ko tak balas dendam ke anak2 ko plak
Quote laksmanabentan 17-6-2019 01:04 PM
tak paham aku...

Pemeriksaan lanjut di rumah menemui satu cota, satu garfu, dan satu paip getah keras dipercayai digunakan untuk mendera mangsa.


mcm mana garfu pulak boleh termasuk dalam alat dipercayai digunakan untuk mendera mangsa??
pisau ker... hanger ker... tali pinggan ker... kan masih banyak lagi alat2 yg mungkin boleh digunakkan tuk mendera mangsa...
Quote JohnnyCastle 17-6-2019 01:04 PM
from replied at 17-6-2019 12:47 PM
Jadi la.  Dapat divert cerite semburit..

tudia...wakakakakakakkakakaa
Quote Lengkong 17-6-2019 01:05 PM
Sampai kurus tak terjaga

Lihat semua komen(109)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.281986s Gzip On
To Top