Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Tahniah Abby Abadi Hamil Pada Usia 42 Tahun

17-6-2019 10:27 AM|Oleh:top5complete| Komen: 20

Foto Instagram: Abby Abadi

Abby Abadi telah berkahwin dengan Faizal Zakaria empat tahun lalu. Dia pernah hamil pada tahun 2017 namun mengalami keguguran, ketika itu kandungannya sudah berusa 5 bulan. Namun pasangan ini tidak berputus asa untuk mendapatkan cahaya mata dan berita gembira ini dikongsikan sendiri oleh Abby melalui akaun instagramnya.

"Suami bawak Sy pergi scan tadi. Alhamdullillah syukur. Nantilah saya cerita ye, segan nak cerita sekarang. Awal lagi.

"Untuk doktor-doktor, jangan serik jumpa saya setiap bulan mulai bulan ni ye hehe" tulisnya di instagram.

Posting tersebut dipenuhi ucapan tahniah dan syukur daripada rakan selebriti dan pengikutnya serta berharap agar segala urusan Abby akan dipermudahkan.



Terdahulu, Abby atau nama sebenarnya Arbaiyah Abdul Manan dikurniakan tiga cahaya sebelum berpisah dengan pelakon, Norman Hakim pada 2008. 

Dia kemudiannya bernikah dengan Muhammad Noor Farhan pada 2013 namun bercerai selepas 11 bulan berkahwin. Abby juga mengambil dua anak angkat iaitu Maisara Dayana Fathia dan Muhammad Daiyan Fayyadh tahun lalu. -CARI


Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
2
Terkejut
2
Sedih
2
Lawak
2
Bosan
2
Komen: 20
Komen

Previous : Fadzil Zahari Bongkar Aktiviti Songsang Pelajar IPT

Next       : Zamani Dah Berpunya! Umum Ingin Bertunang Dengan Gadis Pilihan

Komen Terbaru

Quote PuanAbby 19-6-2019 06:51 PM
Tahniahh... semoga dipermudahkan

Lain-lain Komen

Quote RatuDunia94 17-6-2019 10:30 AM
Tahniah.. x sesia berhenjut hari2..
Quote minguk 17-6-2019 10:51 AM
RatuDunia94 replied at 17-6-2019 10:30 AM
Tahniah.. x sesia berhenjut hari2..

hahahahahahhaahaahha you buat i ketawa sendiri depan pc. jahat..

btw, tahniah sis


Quote Zazashar 17-6-2019 10:51 AM
Tahniah Abby
Quote armin 17-6-2019 12:56 PM
Nanti umyr 52 anak baru 10 tahun.
Quote puding_caramel 17-6-2019 04:03 PM
tahniah kak abby. semoga dipermudahkan
Quote CrowneGlory 17-6-2019 04:07 PM
walau pun dia nmpk saiko akak bg kredit kat dia bab2 didik anak semua menjadi...kredit tak diberi pd ex hubby karipap sheol yah sbb kalau x kerana dia pemaaf sampai hari ni hidup pembuat2 karipap xkan aman... dia ni la banyak main peranan walau hati sakit...
Quote MarissaOberlin 17-6-2019 04:18 PM
So lepas ni Inspektor Aleeza pregnant jugak ke dalam Gerak Khas ?
Quote BookerT 17-6-2019 11:23 PM
tahniah mak hayam abadi...kau mampu!
Quote bananes 18-6-2019 11:45 AM
tahnia bakyah..bakyah masih berbisa
Quote antidote 18-6-2019 12:00 PM
Tahniah abby. InsyaAllah ada la can aku nak ngndung walaupun dah cecah 40 umor ni.
Bestnya abby... tahniahhh
Quote ihtisyam1 18-6-2019 12:02 PM
tahniah....... Jaga diri leklok
Quote aemon 18-6-2019 12:52 PM
tahniah kak abby
Quote biozipstar 18-6-2019 01:30 PM
semoga dipermudahkan. tahniah!
Quote farlis 19-6-2019 11:24 AM
CrowneGlory replied at 17-6-2019 04:07 PM
walau pun dia nmpk saiko akak bg kredit kat dia bab2 didik anak semua menjadi...kredit tak diberi pd ...

Btul2.. I bg credit kt abby juga.. Kental betul hati dia.
Quote rje 19-6-2019 12:26 PM
tahniah bakyah
Quote Daisy_Putih 19-6-2019 02:36 PM
tahniahhh
Quote me12345 19-6-2019 03:21 PM
Congratttsssss...
Quote Zeatyisaac 19-6-2019 06:22 PM
CrowneGlory replied at 17-6-2019 04:07 PM
walau pun dia nmpk saiko akak bg kredit kat dia bab2 didik anak semua menjadi...kredit tak diberi pd ...

Betul tu, I salute her on that. Kalau dia tak maaf, belum tentu anak2 sebahagia begini disebabkan exhubby dan perampas itu. Berkat hatinya yang baik, anak2 nya membesar dengan baik.

p/s: Maaf Abby, you memang baik tapi Memey tetap sebaris dengan Datuk Siti, Hanis Soraya, Izreen dan beberapa nama lagi, I dah lupa. Once again, sorry Abby.
Quote putericahaya999 19-6-2019 06:38 PM
Tahniah abby

Lihat semua komen(20)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.139695s Gzip On
To Top