Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Bapa Haziq Aziz Buat Laporan 'Rumah Dipecah Masuk 5 Polis Bukit Aman'

Oleh: LilRose|14-6-2019 01:45 PM Komen: 42
Keluarga Muhammad Haziq Abdul Aziz membuat laporan polis selepas rumah mereka di Kuching, Sarawak 'dipecah masuk' lima lelaki petang semalam, lapor The Star.


Kredit foto: FB Haziq Aziz

Dalam laporannya, bapa kepada Setiausaha Sulit Kanan kepada Timbalan Menteri Industri Utama itu berkata, kumpulan lelaki terbabit mendakwa diri mereka merupakan anggota polis dari Bukit Aman.

Susulan kejadian, bapa Haziq, Abdul Aziz Ibrahim melaporkan kejadian di Ibu pejabat Polis Daerah Kuching jam 1 pagi tadi berikutan rasa curiga terhadap tingkah laku kumpulan individu terbabit yang mengarahkannya menandatangani satu borang tanpa memeriksa terlebih dahulu.

"Saya berasa curiga dengan tindakan mereka dan bersetuju dengan permintaan mereka untuk menandatangani borang berkenaan tanpa membuat pemeriksaan," katanya.

Sebelum ini, Haziq yang juga Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) Santubong itu memuat naik gambar laporan polis di Facebook bagi menyangkal segala tohmahan dilemparkan terhadapnya.


Kredit foto: FB Haziq Aziz

Kredit foto: FB Haziq Aziz

Terdahulu, Haziq membuat pengakuan bersumpah mendakwa individu dalam video intim bersama lelaki mirip seorang menteri kanan kabinet adalah dirinya. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 42
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote dino 16-6-2019 05:51 PM
zorrro_03 replied at 16-6-2019 02:15 PM
kau dengan jemin dengan nuart dengan jijah dengan lingkitsial lingguangjeng celaka boleh gi mampus ...

mmg dah dasar takde agama
pastu kait ngan lebai...pdhl org pas ka takde sibuk pun... malah dinasihat takyah sibuk or ckp psl tu... tu mslh pkr...

lg si bodoh tu dok meroyan lebai2.... hidup manusia laknat camtu...

Lain-lain Komen

Quote Simunggu 14-6-2019 02:18 PM
rindu cara kerajaan BN era DSN...amat berperikemanusiaan..
Quote singajantan 14-6-2019 02:28 PM
yeahhh kembali ke zaman MAHAFIRHAUN ..... seronoklah BBNU pengundi Pakatan Hancing@Homo
Quote JohnnyCastle 14-6-2019 02:38 PM
singajantan replied at 14-6-2019 02:28 PM
yeahhh kembali ke zaman MAHAFIRHAUN ..... seronoklah BBNU pengundi Pakatan Hancing@Homo

PH? perropura homo...wakakakakakakakakakakakakak
Quote Rahsia0493 14-6-2019 02:48 PM
Wow begitu sekali haha
Quote SemburBurit 14-6-2019 03:54 PM
Takdak yang lagi blur ke?
Quote SWORKS27 14-6-2019 03:56 PM
ini zaman sodom...apa ada hal..tahniah kunyit PH
Quote cmf_shalom 14-6-2019 04:01 PM
Rindu zaman Tun...


Abiz la riwayat PH kt Sarawak
Quote buragazz 14-6-2019 04:13 PM
Aku tak leh hadam si Haziq ni sanggup bukak aib sendiri.. kok yer pun kau terpaksa.. tak kan sewenang2 cerita yang memalukan diri sendiri.. sekarang pihak lagi satu menafikan..
Quote SemburBurit 14-6-2019 04:20 PM

1.png
2.png
3.png
4.png

Quote sidewinder 14-6-2019 04:34 PM
buragazz replied at 14-6-2019 04:13 PM
Aku tak leh hadam si Haziq ni sanggup bukak aib sendiri.. kok yer pun kau terpaksa.. tak kan sewenan ...

itu laaa......dah romen pastu ko cite kat semua org, motif ? ko beromen pun atas kerelaan sendiri....mana der unsur paksaan....tak nampak unsur paksaan pun dlm video tu....pastu dan2 kata video dirakam tanpa kerelaan
Quote buragazz 14-6-2019 04:36 PM
sidewinder replied at 14-6-2019 04:34 PM
itu laaa......dah romen pastu ko cite kat semua org, motif ? ko beromen pun atas kerelaan sendiri. ...

Kannn... Ini bukan cerita ko mngandungkan teman wanita ko ke atau jiran ko ker ni cerita persemburitan.. mana pegi nilai kemaluan ko..
Quote zorrro_03 14-6-2019 05:30 PM
Edited by FanTasyCreaTioN at 14-6-2019 06:05 PM

Nampaknya PHancing yang bangkit melalui PHitnah akan jahanam asap.
Quote MFR_IN 14-6-2019 05:40 PM
nak tanya sikit...

siapa yang rindu zaman tun eh????


tanya jerr
Quote dino 14-6-2019 05:46 PM
zorrro_03 replied at 14-6-2019 05:30 PM
Nampaknya PHancing yang bangkit melalui PHitnah akan jahanam asap. Tak gitu @pyropura  @dodolgemok   ...

mmg bakal jahanam dgn sendiri... tgk la gaya sekor2... mcm mabuk todi haha
Quote dino 14-6-2019 05:48 PM
Rahsia0493 replied at 14-6-2019 02:48 PM
Wow begitu sekali haha

maha firaun die kira apa... semoga Allah tunjuk la
tp mahacai mcm dildogemok mmg takkan nmpk

nanti report mod la tuh haha
Quote dodolgemok 15-6-2019 12:29 AM
dino replied at 14-6-2019 05:46 PM
mmg bakal jahanam dgn sendiri... tgk la gaya sekor2... mcm mabuk todi haha

Eh mula2 si haziq tu cakap dh bincang dgan mak bapak. Tiba2 harini bapaknya cakap xtau apa2 pulak mengenai kes ni. Awal2 lgi dh kantoi si haziq ni. Lobai2 pulak gigih meratib jimin kehulu kehilir. Kahkahkah @zorrro_03
Quote sitiboh 15-6-2019 12:31 AM
bagus, tangkap semua geng pkr

sg buloh banyak bilik kosong lagi tuuu

bahahaha

Quote keronsang 15-6-2019 12:31 AM
Yg plg annoying tgk dia punya reaction mcm x salah sodom tu x mnyesal pun
Quote sitiboh 15-6-2019 12:32 AM
dodolgemok replied at 15-6-2019 12:29 AM
Eh mula2 si haziq tu cakap dh bincang dgan mak bapak. Tiba2 harini bapaknya cakap xtau apa2 pulak  ...

elok la kantoi. geng2 ph semua memang bodoh, mudah kantoi.

tolol cam kau gak

bahahaha

Lihat semua komen(42)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.228132s Gzip On
To Top