Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Tak Tahan Bunyi Bising, Wanita Hamil Simbah Sup Panas Pada Bayi

14-6-2019 12:58 PM Komen: 27
Hanya kerana tidak tahan dengan bunyi bising, wanita hamil tergamak menyimbah sup panas pada seorang ibu dan anak berusia 11 bulan.

Menurut Shanghaiist, kejadian tular itu berlaku di sebuah restoran di Henan, Zhoukou.


Kredit foto: Shanghaiist

Dalam kejadian, kanak-kanak itu dikatakan mengetuk meja dengan sudu menyebabkan wanita terbabit bertengkar dengan ibu mangsa.

Suspek dikenali sebagai Ren kemudian meninggalkan restoran dalam keadaan marah dengan suaminya.

Namun, dia kemudian kembali masuk dan menuju ke mejanya sebelum mengambil semangkuk malatang (sejenis sup pedas) yang masih panas, lalu disimbah pada bayi perempuan terbabit.


Kredit foto: Shanghaiist

Tindakan wanita itu menyebabkan sebahagian tubuh dan punggung mangsa melecur.


Kredit foto: Shanghaiist

Ren ditahan 15 hari dan diperintahkan membayar denda sebanyak 500 yuan (RM300), namun hukuman terhadapnya ditangguhkan memandangkan dia sedang sarat hamil. - CARI



Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 27
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote hasniey 16-6-2019 10:25 PM
Bodohnye laaaa....simbah la mak budak tu.dia yg bengap xreti kwl anak

Lain-lain Komen

Quote nononcrux 14-6-2019 01:10 PM
Allahu, kesian bby.. tak pandai jaga anak sibok buat ank..
Quote cheekylala 14-6-2019 01:26 PM
betina vodoh!
Quote MoonRise 14-6-2019 01:27 PM
ada masalah mental kot
Quote prettyuglybabe 14-6-2019 01:29 PM
yang sorang tak reti disiplinkan anak..
yang sorang tak ingat dia pun akan beranak..
kena sangat la tu..
Quote shernazz 14-6-2019 01:45 PM
Iols rengsa btol kalau anak dok ketuk ketuk ni..
Kalau kt umah xpe
Kalau kt luar..anak anak.dijaga elok la wahai ibu ibu..x semua dpt kawal.diri kalau bebudak buat perangai..
J agan ingat semua dok nak.paham ko aje..
Sama.kalau berlari lari..
Iols mmg marah je bebudak lari..sama je cm.marah anak.iols...
Bukan apa..takut terlanggar benda panas ke apa..x ke jadi masalah lain?
Quote wanokakaka 14-6-2019 01:46 PM
ayooo... kesiannya..
Quote jue10 14-6-2019 01:52 PM
makkk aiiii selamba nye simbah sup pns kt org????
klu la jadi kt kita ni mcm mna ek??

allahu...
Quote meow_tompok 14-6-2019 02:13 PM
kalau ibu bayi buat bising tu mintak maaf,  bole jadik perkara mcm ni tak terjadi
dlm artikel kata, mak mak tu bertengkar, pompuan hamil dah keluar restoran bole patah balik simbah sup panas... ada la tu yg dia panas hati. Hormon pompuan mengandung pun tak stabil.

Jadi ibu2 yg ada nak kecik, kalau anak tu bising org tegur, mintak maaf la yea. Tegur kasar ke tegur berhemah ke... rendahkanlah ego mintak maaf je. Anak awak mmg salah pun buat bising mengganggu org lain. Rumah sendiri anak nak jadik beruk, takde sape nak marah.

Quote Kurex 14-6-2019 02:13 PM
Kenapa la berita macam ni selalu datang dari tanah besar...
Quote Artemesiaa 14-6-2019 02:42 PM
Sebab tu adap kena sentiasa dijaga bila ditempat awam.  Bukan semua orang mudah memaafkan kena yang baran cam ni ler jadinya.
Quote jazaa100 14-6-2019 02:49 PM
shernazz replied at 14-6-2019 01:45 PM
Iols rengsa btol kalau anak dok ketuk ketuk ni..
Kalau kt umah xpe
Kalau kt luar..anak anak.dijaga ...

Kannnn.....

Jgn le buat restoran mcm kt runah....
Klu mcm tu, akk selalu terpikir...dorang ni kt rumah, mcmana ek?...mesti lg teruk....
Quote shernazz 14-6-2019 02:54 PM
jazaa100 replied at 14-6-2019 02:49 PM
Kannnn.....

Jgn le buat restoran mcm kt runah....

Kan..iols x nafikan mmg bebudak ada suka lari lari..
Kalau berlari sampai satu restoran atau kedai sampai.pelanggan lain rengsa
Atau ketuk meja kuat kuat..
Bebudak xtau benda tu salah
Kita yg besor ni kena tegur...

Kekadang bila org lain tegur..baru bebudak dengor kata....hahaha
Quote chacon 14-6-2019 03:01 PM
sejahat2 mat saleh dorang kejam masa perang sebab nak harta dan kuasa je. puak2 kominis ni memang lagi tak kejam tak bertamadun dan selfie tahap cipan..





Quote kroit92 14-6-2019 03:22 PM
Kurex replied at 14-6-2019 02:13 PM
Kenapa la berita macam ni selalu datang dari tanah besar...

kan..
bila baca dari sana je.. tak tau nak cakap ape. mentaliti diorang lain, common sense.. tak taulah..
Quote puding_caramel 14-6-2019 03:33 PM
kroit92 replied at 14-6-2019 03:22 PM
kan..
bila baca dari sana je.. tak tau nak cakap ape. mentaliti diorang lain, common sense.. t ...

kt cni pun sama lahhhh.. kalau sembang tu, mau sekampung blh dengar. x behave langsung
Quote kroit92 14-6-2019 03:38 PM
puding_caramel replied at 14-6-2019 03:33 PM
kt cni pun sama lahhhh.. kalau sembang tu, mau sekampung blh dengar. x behave langsung

maksud aku.. sampai membahayakan pihak orang lain. simbah sup panas tu..
Quote Victorioussss 14-6-2019 03:43 PM
Spesis parents "budak budak biasalah"

Sekali jmpe orang rage mcm ni padan muka je
Quote puding_caramel 14-6-2019 03:44 PM
kroit92 replied at 14-6-2019 03:38 PM
maksud aku.. sampai membahayakan pihak orang lain. simbah sup panas tu..

yelaahh yelahh
Quote leylapple 14-6-2019 04:18 PM
kalau nak simbah...simbah kat mak nya bukan kat anak nya...

budak tu kecik lagi apa dia tau...

kluar bby tu nanti sebijik perangai mcm budak tu..dibuat nya ada lagi yg lebih mental, mau mati anak ko dikerjakan orang lain

Lihat semua komen(27)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.236139s Gzip On
To Top