Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Cengkam, Picit 'Telur' Teman Lelaki Sampai Berdarah

Oleh: Myra Rozi|13-6-2019 06:20 PM Komen: 18
Seorang wanita didakwa kerana menyerang teman lelakinya hingga mengalami pendarahan.

The Star melaporkan, pada kejadian jam 4 pagi itu, Katie Pitchford, 21, bertindak mencengkam 'telur' teman lelakinya dan memicitnya sampai berdarah.

Mangsa berjaya melarikan diri dan segera menghubungi polis untuk meminta bantuan.

Katie Pitchford, Foto: Daily Mail
Bagaimanapun Katie menafikan dakwaan tersebut dan menegaskan pertengkaran itu hanya biasa sahaja tanpa melibatkan serangan fizikal.

Semasa ditahan, suspek ada meminta kebenaran polis untuk bertemu dengan teman lelakinya untuk meminta maaf.

Dia kemudiannya didakwa di mahkamah kerana melakukan keganasan domestik. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 18
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote ikanmasin 16-6-2019 07:36 PM
lepaskan geram amarah lah tu kalau gitu
bukan tak sengaja mmg sengaja

Lain-lain Komen

Quote JohnnyCastle 13-6-2019 06:23 PM
etis2 keturunan beruk tak dak teloq mengadu kat pegawai website...wakakakakakkakaa
Quote Kurex 13-6-2019 06:42 PM
Telo labuh sangat tu
Quote Victorioussss 13-6-2019 06:55 PM
I is senak bila baca berita ni
Quote AbukRokok 13-6-2019 07:44 PM
geram sgt tu
instead of isap telo dia gi picit

ni semua unsur2 kegeraman
telor kucing pun boleh buat org geram
Quote Buritan 13-6-2019 07:48 PM
AbukRokok replied at 13-6-2019 07:44 PM
geram sgt tu
instead of isap telo dia gi picit


Telo kucing pun geram inikan pulak telo abang rokok
Quote Foxey 13-6-2019 11:14 PM
'Gurau' kasar dia ni
Quote tikusmontok 14-6-2019 06:25 AM
Perogol2 esp terhdp kanak2 patut dihukum gini
Quote EvieWanKenobi 14-6-2019 07:28 AM
kenapa lah sampai injured dikerjakan..
Quote Simunggu 14-6-2019 08:07 AM
injured dubur berdarah???...tak habis habis dari thn 90an lagi
Quote manehnya 14-6-2019 09:05 AM
geram sgt le teww... hari2 nak gamaknye... pastu bf x bg... ambik kau... gf nye cantik giler kot
Quote chacon 14-6-2019 03:08 PM
kenapa berlaku kejam dengan telur.. hilang akal lah
Quote buapakperut 14-6-2019 05:53 PM
mesti dia picit sambil angkat kening dan senyuman sinis
Quote dani-rox 15-6-2019 12:13 AM
betina saiko. pertengkaran biasa ya... cuba kalau bf pulas tetek kau pulak.
Quote miznora 15-6-2019 07:00 AM
tak tau nak gelak ke apa
tapi kompem sakitkan kalau kena picit telur
Quote ChildrenOfBodom 15-6-2019 07:26 PM
cringe shitttt
Quote jualbelirumah 15-6-2019 10:53 PM
orgnya cantik.. tapi scary yach
Quote jualbelirumah 15-6-2019 10:54 PM
orgnya cantik.. tapi scary yach
Quote ikanmasin 16-6-2019 07:36 PM
lepaskan geram amarah lah tu kalau gitu
bukan tak sengaja mmg sengaja

Lihat semua komen(18)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.331479s Gzip On
To Top