Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

'Politik Kotor Tak Untungkan Negara' - Saifuddin Nasution

Oleh: Mo Firdaus|13-6-2019 10:42 AM Komen: 19
Foto: MalaysiaKini

Setiausaha Agung PKR Datuk Seri Saifuddin Nasution Ismail menyifatkan politik kotor tidak memberi keuntungan kepada negara dan masyarakat. Beliau berkata demikian ketika mengulas mengenai kontroversi video lucah membabitkan seorang menteri kabinet.

"PKR tegas dan konsisten menolak sebarang politik kotor.

"Terutamanya apabila kerajaan baru Pakatan Harapan (PH) telah dipilih oleh rakyat atas semangat agenda reformasi untuk membantu rakyat dan membangunkan negara," katanya dipetik MalaysiaKini.

Menteri Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna itu turut menggesa agar orang ramai menghentikan penyebaran video lucah berkenaan.

Video klip itu memaparkan dua lelaki berada di atas katil dalam keadaan intim, melakukan beberapa aksi seksual dengan salah seorang daripadanya kelihatan menyerupai seorang menteri kabinet.


Loading FB Post...

Haziq Aziz yang juga Setiausaha Sulit Kanan kepada Timbalan Menteri Industri Utama, Shamsul Iskandar Md Akin menerusi Facebooknya membuat pengakuan bersumpah bahawa dia terlibat dalam aksi tersebut yang didakwa dirakam tanpa kebenarannya pada 11 Mei lalu. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
0
Sedih
2
Lawak
0
Bosan
1
Komen: 19
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote tumpanglalu74 19-6-2019 05:04 PM

Lain-lain Komen

Quote Kurex 13-6-2019 10:45 AM
Edited by Kurex at 13-6-2019 04:41 PM

Habis puak kau main cara kotor tu takpe pulak? Muka jenis takde nun wau ro. Tak peloles. Nampak membusuk
Quote sitipagi 13-6-2019 11:03 AM
tak kisah la politik bersih ke kotor

yg orang nak tahu, video tu betul ke edit dari video gay pilipina?

bahahaha

Quote nazhidd 13-6-2019 11:06 AM
bukan dia ni jugak ke yang share video abg jemin ni
Quote SWORKS27 13-6-2019 11:08 AM
YEKE NIH...yekeeeeeeeeeee
Quote R2D2 13-6-2019 11:20 AM
sebelum PRU14 kira mcm mana pulak?

kena batang hidung PH
baru nmpk politik kotor la bla, bla, bla....
Quote dino 13-6-2019 12:18 PM
R2D2 replied at 13-6-2019 11:20 AM
sebelum PRU14 kira mcm mana pulak?

kena batang hidung PH

nak tuduh umno la tuh haha
Quote Simunggu 13-6-2019 12:20 PM
geli aku dengar dari mulut org PeeH...what goes around comes around..
Quote dino 13-6-2019 12:26 PM
parti ph tu kotor
Quote akusukaq 13-6-2019 12:26 PM
bila kena batang hidung sendiri pandai plk kata politik ini  kotor.habes selama ini orang ph main politik kotor utk rebut kuasa soci morni plk. ingat ya Allah maha kaya .apa kita buat kat phk lain akan balik terkene pd diri kita. rasain
Quote relaxjek 13-6-2019 12:41 PM
kalau politik FITNAH macam mana pulak pudin?? Politik MENIPU mcm mana pudin ooiii??nak sembang pandang kiri kanan laa pudin ooiii.. hang ingat hang cakap kat pemuja pkr saja ka.. ramai menilai pudin oii..hang sembang lebih laa pudinn..harga barang mahai hang dah p survey ka?? politik kotor konon PH telus konon.. pigidahhh
Quote BateriKOng 13-6-2019 12:50 PM
untungkan bang non je kan?
Quote lipans 13-6-2019 02:02 PM
presiden & timbalan menguntungkan puak lgbt je.
Quote JohnnyCastle 13-6-2019 02:22 PM
apa yang kotoq...duboq pope jemin ka? wakakakakakakakaka
Quote oni313 13-6-2019 02:38 PM

cakap dpn cermin ke bang pudin?
Quote pakatanhancing 13-6-2019 02:49 PM
aku rasa muka ko lagi berkerak dan kotor

sekian
Quote tumpanglalu74 13-6-2019 04:08 PM
Kurex replied at 13-6-2019 10:45 AM
Habis puak kau main cara kotor tu takpe pulak? Muka jenis takde nun war ro. Tak peloles. Nampak memb ...


Bam Non tersenyum puas..
Quote anonims 13-6-2019 06:05 PM
Apsal nampak happy semacam muka abg non
Quote ReginaGeorge 16-6-2019 03:28 PM
Abang basuh muka sehari berapa kali eh? Bini dia tak scrub ke muka laki dia nih?
Quote tumpanglalu74 19-6-2019 05:04 PM

Lihat semua komen(19)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.296875s Gzip On
To Top