Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Budak Didera, Dijerut Sampai Hampir Mati. Tolong Polis Cari Wanita Ini

Oleh: Myra Rozi|12-6-2019 11:27 AM Komen: 42
Video tular seorang wanita memukul dan menampar seorang kanak-kanak tanpa belas kasihan telah  menimbulkan kemarahan di media sosial.

Rakaman berdurasi 1 minit 35 saat itu menunjukkan wanita berkenaan menghempas mangsa ke atas tilam.


Dia memukul mangsa yang berusia lingkungan dua tahuin selain menmapar dan dadanya ditekan dengan kuat.

Tidak dapat dipastikan wanita berkenaan ibu atau pengasuhnya.

Tidak mampu melawan, mangsa hanya menangis kesakitan.

Semasa cuba untuk membuka baju, mangsa turut dipukul dengan kuat di bahagian belakang badan.

Pakaian juga dibuka secara paksa dan badannya digoncang, menyebabkan mangsa terjerut.

Dia kemudiannya dihempas pula ke tilam. 

Pihak polis meminta bantuan orang ramai agar menghubungi mana-mana balai berdekatan sekiranya mempunyai maklumat tentangnya. -CARI


Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
2
Terkejut
1
Sedih
4
Lawak
1
Bosan
1
Komen: 42
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote keds 13-6-2019 03:52 PM
tangkap je kaki pukul budak kecik...

semoga dikesan cepat...

Lain-lain Komen

Quote skinskin 12-6-2019 11:36 AM
Sialan punye pompuan..aku doa ko kene cmtu gak satu Hari nnti
Quote HannahMontana 12-6-2019 11:40 AM
skinskin replied at 12-6-2019 11:36 AM
Sialan punye pompuan..aku doa ko kene cmtu gak satu Hari nnti

Sudah tentu dia akan terima apa yang telah dia lakukan.
Quote milanhawkin 12-6-2019 11:42 AM
yg amek gambar tu... mesti ada maklumat kan?
Quote beatgirlX 12-6-2019 11:43 AM
Harap dapat dikesan sampai jumpa
Quote adeqbun 12-6-2019 11:45 AM
kpd semua yg mendera baby/kanak2/haiwan yg x berdaya,smoga korg kene gilis lori lalu tersagat bdn ke jalan tar selama 1500 meter dgn kelajuan 140km/j tp korg x mati..kemudian kesan sagatan tu bernanah truk smpi berulat. Amin
Quote skinskin 12-6-2019 11:50 AM
HannahMontana replied at 12-6-2019 11:40 AM
Sudah tentu dia akan terima apa yang telah dia lakukan.

X Kira la budak tu nakal ke buat salah ke..kita parents didik la btul2..bukan cara ni nk bg hukuman kt budak2
Quote ratna 12-6-2019 11:51 AM
spesis bukan manusia..bukan hewan...xtau la masuk spesis mana

Quote pokaibanktokyo 12-6-2019 12:00 PM
Indon sialan
Quote singajantan 12-6-2019 12:02 PM
sial betol laaa...kat mana ni...mesti boleh detect siapa yg ambil gambar...cari cepat
Quote OttoVonBismark 12-6-2019 12:04 PM
malas aku nak menonton bideo sebegini. bikin hati panas.
Quote myakayina 12-6-2019 12:07 PM
tak sampai hati nak tengok..tolong lah tangkap cepat betina ni..
Quote meteorspeed 12-6-2019 12:10 PM
babiiiii nie bukan manusia
Quote sue_0684 12-6-2019 12:14 PM
adeqbun replied at 12-6-2019 11:45 AM
kpd semua yg mendera baby/kanak2/haiwan yg x berdaya,smoga korg kene gilis lori lalu tersagat bdn ke ...

amin.. aku aminkan doa ni..
Quote kiah_mai_pulak 12-6-2019 12:16 PM
Lebih teruk dari binatang la betina ni
Quote kabukiman 12-6-2019 12:17 PM
Kannn... Nak panggil sekebun binatang Pon masalahnya binatang Tak buat cenggini
Quote HannahMontana 12-6-2019 12:23 PM
skinskin replied at 12-6-2019 11:50 AM
X Kira la budak tu nakal ke buat salah ke..kita parents didik la btul2..bukan cara ni nk bg hukuma ...

Maksud aku , setiap  orang yang buat jahat akan terima balasan jahat.

Tak akan terlepas . Percayalah.

Buat jahat kepada orang lain  maka hidup sendiri tidak akan senang .

Allah ada .
Quote saviour_09 12-6-2019 12:54 PM
oi mana ni???

bangsat betul la perangai gini!
Quote dusunmind 12-6-2019 01:07 PM
tidak berani aku buka video. seriau
Quote soretos 12-6-2019 01:25 PM
harap dpt la tangkap cepat..kesiannya budak tuh..

Lihat semua komen(42)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.256958s Gzip On
To Top