Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Alahai Anak, Macam Mana Boleh Tersangkut Di Jeriji Besi Pintu Rumah?

11-6-2019 01:44 PM Komen: 17
Lalai sekektika, macam-macam boleh dilakukan anak kecil hingga boleh membahayakan nyawa.

Terbaru, Utusan melaporkan kanak-kanak lelaki berusia satu tahun lapan bulan tersepit pada pintu jeriji rumah di Pangsapuri Baiduri.

Dalam kejadian 12 tengah hari itu, mangsa bermain di depan rumah sebelum dia berbaring dan memasukkan tubuhnya pada pintu jeriji berkenaan hingga kepalanya tersekat.


Foto: Utusan

Mendapati keadaan mencemaskan anaknya itu, ibu mangsa berusia lingkungan 20-an segera menghubungi bomba dan penyelamat untuk meminta bantuan.

Komander Operasi Balai Bomba dan Penyelamat Bandar Tun Hussein Onn, Penguasa Kanan Bomba II (PgKB) Shaiful Bahrin Samad mengesahkan pihaknya menerima panggilan kecemasan jam 12.01 tengah hari.

Seramai lima anggota termasuk pegawai dikerahkan ke lokasi kejadian.

Menggunakan anak mata gergaji besi, anggota berjaya memotong pintu berkenaan dan mengeluarkan kepala kanak-kanak itu.

Ketika kerja menyelamat dilakukan, kanak-kanak berkenaan memberi kerjasama sambil ditenangkan oleh ibunya, katanya. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
1
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 17
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote afidahhb 16-6-2019 09:50 AM
bueh budaknya ni

Lain-lain Komen

Quote shernazz 11-6-2019 01:53 PM
Astaga dek
Ko.membawang cm acik yang tersekatnkepala dolu tu jugak ke
Quote Kurex 11-6-2019 01:57 PM
Comelnyaaaaa
Quote Mina2215 11-6-2019 02:57 PM
Alahai anakkk. Nape la sampai cmtu sekali. Nasib la tak nangis dan beri kerjasama masa bomba tengah lepaskan.
Quote insulin 11-6-2019 03:11 PM
Fleksibelnya badan kau dikk. Tapi masuk boleh... keluar je x boleh..
Quote dekmieDandy 11-6-2019 03:55 PM
budak ni dah besar nanti mesti kena bahan lagi sebab ni
Quote buapakperut 11-6-2019 04:19 PM
sihat badannya...harap serik lah dik...
Quote alinone78 11-6-2019 05:38 PM
kenangan ni sampai ke tua dik wehhh
Quote Pink_Purple 11-6-2019 05:54 PM
macam2 perangai budak2
Quote ainashiqa 11-6-2019 06:09 PM
Hahah! Comel la ko ni dik
Quote crazybeach 12-6-2019 02:06 AM
haiyo dekk. ko pun nak ikut jejak makcik yg membawang tak hengat dunia tu ke sampai tersekat kepala kat pagar besi nun.

anyway jangan gigit pagar besi berkarat tu tak hygienic hoccay
Quote puding_caramel 12-6-2019 08:31 AM
Comelnya babam ni. Mesti abg bomba geleng2 pala tgk ko dek. Mcm2 hal
Quote chinta89 12-6-2019 10:59 AM
ciri2 pakcik bawang 50 tahun akan dtg
Quote najib888 12-6-2019 12:17 PM
Tapi kan, tgk dari gambar tu, macam boleh je tarik keluar dari jeriji pintu tu..
tarik budak tu dari bhgn kepala ke kaki. Bahu dah lepas  tu..
Quote arm_band 12-6-2019 01:29 PM
sehat badan ko nak, comel pulak tu
Quote cuda 14-6-2019 04:05 PM
Ahli mesyuarat tingkap ni. Haha!
Quote dani-rox 15-6-2019 12:15 AM
harap makpak dia ambik gambar nih dan letak dlm frame. buat kenang2an
Quote afidahhb 16-6-2019 09:50 AM
bueh budaknya ni

Lihat semua komen(17)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.441961s Gzip On
To Top