Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Siapa Yang Bakal Hamil Nanti? Lucinta Luna Bercinta Dengan 'Lelaki' Jadian

10-6-2019 09:57 AM|Oleh: intan| Komen: 55

Lucinta Luna, penyanyi kontroversi dari Indonesia yang pernah berkolaborasi dengan Datuk Alif Syukri bersama Sajat menghasilkan sebuah lagu dangdut kini kembali mencetuskan kontroversi apabila khabarnya telah bertunang dengan seorang lelaki mirip seorang wanita.

Luna yang sebelum ini telah bernikah dengan pelakon dari Filipina namun akhirnya berkecai setelah beberapa minggu mendirikan rumah tangga kini telah bergelar tunang kepada seseorang yang dikenali sebagai Abash. Mereka berdua akhirnya mengumumkan berita pertunangan setelah Abash telah melakukan kejutan istimewa dengan membawanya ke bilik hotel dan melamar Luna dengan romantis sekali.




Namun yang menjadi persoalan di kalangan netizen adalah mengenai rupa paras 'lelaki' tersebut yang menyerupai perempuan. Nampak dalam gambar pun macam seorang wanita kan? Menambah kemusykilan apabila netizen Indonesia terutamnya juga masih meragui jantina Lucinta Luna. Adoi, pening mak nyah!

Gambar-gambar romantis mereka berdua telah dimuat naik sendiri oleh Luna dan jelas sekali tidak menghiraukan kata-kata nista dan nestapa yang dilontarkan netizen. Ada juga netizen nakal mempersoalkan siapa pulak yang mengandung jika perkahwinan ini terjadi? 


Wah, kemain ya. Bersemut skrin komputer tau melihat kemesraan Luna dan tunang. Doakan sajalah yang baik-baik! - CARI 

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
5
Terkejut
4
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
1
Komen: 55
Komen

Previous : Shuib Sepahtu Digelar Dayus, Beli Motor Pun Minta Kebenaran Isteri

Next       : "Sumpah Saya Tak Buat Kerja Ni!" - Adibah Noor Bengang Foto Diguna Sebagai 'Sugar Mummy'

Komen Terbaru

Quote bukan_ustazah 27-7-2019 10:54 AM
Hukum kawin sah ok lah tu.
1. Lelaki
2. Baligh
3. Berakal
4. Wanita
5. Bukan isteri sesiapa

(Dari gay dan gay sampai mampus tak kawin macam bang jat)

Lain-lain Komen

Quote prizadane 10-6-2019 10:01 AM
Ketahian apakah ini?
Quote unguaurora 10-6-2019 10:04 AM
Mcm kes kat sabah tu ke? Pengkid kawin pondan
Quote putehkundor 10-6-2019 10:06 AM
sapa pelakon pinoy yg pernah kahwin dgn lucinta luna uols
Quote Kurex 10-6-2019 10:09 AM
Siapakah pinoy ituhhhh
Quote gujiwa 10-6-2019 10:15 AM
Ha ah sape pelakon pinoy tu?
Quote arifah_72 10-6-2019 11:22 AM
" Doa yg baik2 saja lah", doa yg mcm mana tu?
Agak2 la bg cadangan pun....
Quote lola 10-6-2019 11:41 AM
Sah ke tak klo dia kahwin..laki sama perempuan kan
Quote wookiehoney 10-6-2019 11:48 AM
retis melesia ke pun ni
Quote kakakau 10-6-2019 12:11 PM
ok la tu. walaupun hidup melanggar fitrah tapi kawin still nak ikut fitrah. eh ke dah potong ?
Quote Mary_jane 10-6-2019 01:00 PM
Dua2 terperangkap dalam jasad masing2.
Quote caca_eric 10-6-2019 01:48 PM
Mcm pakai bengkong je lelaki tu
Quote caca_eric 10-6-2019 01:51 PM
kakakau replied at 10-6-2019 12:11 PM
ok la tu. walaupun hidup melanggar fitrah tapi kawin still nak ikut fitrah. eh ke dah potong ?

Maksudnya hati lelaki tetap suka perempuan.. ?
Quote missDollie 10-6-2019 01:56 PM
Ok iols geli..nak kata lgbt pun tak..lgbt pun boleh..wakakaka..ape pun tak boleh..
Quote mosti 10-6-2019 02:37 PM
Camni baru bole mengandung.
Quote unguaurora 10-6-2019 03:16 PM
mosti replied at 10-6-2019 02:37 PM
Camni baru bole mengandung.

Yg mengandung suaminya
Quote allysumc 10-6-2019 03:40 PM
Bkn ke lucinta ni dh potong? Mcm mana nk bagi anak kt 'suami' nya
Quote dua_chzy 10-6-2019 03:59 PM
Akak takesah ngkau orang nak nikoh melawan fitrah dek, but plis la jangan amek anak angkat. Ngkau orang dah rosak so takyah la rosakkan insan lain pulok apetah lagik budak kecik yang polos hatinya.
Quote minah_selekeh 10-6-2019 04:56 PM
So messed up! Pelik2 zaman sekarang ni.. Bekas laki Lucinta yang pelakon pinoy tu famous ke? Sapo?
Quote superficialmiss 10-6-2019 06:14 PM
Raga yang tertukar

Lihat semua komen(55)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.110868s Gzip On
To Top