Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Mabuk Teruk, Sedar-Sedar Je Anu Dah Hampir Putus Terpotong

Oleh: Myra Rozi|27-5-2019 12:35 PM Komen: 19
Berpesta sakan sampai mabuk menyebabkan alat sulit seorang lelaki hampir terputus.

Lelaki yang dikenali sebagai Han itu berpesta dengan rakannya di Hunan China sebelum berasa kesakitan pada keesokan paginya. 

Xiaoxiang Morning Herald melaporkan, Tan berasa badannya sakit pada pukul 5 pagi, 17 Mei lalu dan terkejut melihat kesan darah di seluarnya.

Dia segera dikejarkan ke hospital untuk mendapatkan rawatan namun kecederaan yang dialaminya terlalu rumit untuk dirawat.

Foto: Setn.com
Nasib baik baginya apabila Hospital Xiangya menerima kesnya dan pembedahan memakan masa selama 7 jam bagi menyambung kemaluannya.

Doktor menyatakan Tan akan pulih tapi akan memakan masa yang lama dan yakin alat sulitnya akan kembali berfungsi seperti biasa.

Sehingga kini dia maih trauma dan tidak mengetahui siapa yang memotong alat sulitnya itu. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
4
Bosan
1
Komen: 19
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Chairman 29-5-2019 02:25 PM
ngeri baca kesah ni..hmm

Lain-lain Komen

Quote shernazz 27-5-2019 12:38 PM
Haaa mabuk lg..
Kan dh hilang..
Takut kau tak berzuriat je nnt kng
Quote Simunggu 27-5-2019 12:51 PM
kena potong atau kena gigit
Quote Simunggu 27-5-2019 12:51 PM
kena potong atau kena gigit
Quote Simunggu 27-5-2019 12:51 PM
kena potong atau kena gigit
Quote Foxey 27-5-2019 02:45 PM
Tak pasal2 je jadi camtu. Kalau tak serik lagi, memang tak tau lah
Quote rje 27-5-2019 02:47 PM
Hahaha sape potong tu
Quote Kurex 27-5-2019 02:56 PM
Asalnya nak potong kulop, terpotong daging sekali
Quote amon_79 28-5-2019 08:57 AM
peh... mabuk teruk neh ala2 film hangover.. tah2 dh kena roofie skali
Quote cik_nit 28-5-2019 10:26 AM
Tak tahu nak kesian ke nak padankan muka  ko...
Quote Mata.kucing 28-5-2019 11:51 AM
Keseronokan tanpa batasan
Quote Artemesiaa 28-5-2019 11:55 AM
Bahaya bila tengah mabuk berat macam2 boleh jadi.  Ni mujur boleh disambung semula kalau tak elok apply jadi sida2 je.
Quote Zazashar 28-5-2019 11:59 AM
Teruk betol mabuk dia
Quote cicicumel 28-5-2019 12:20 PM
mcm cerita Hangover.. masa mabuk dia kena liwat oleh pondan.. haha.. pondan tu kata dia x paksa.. sama2 rela.
Quote tunkoo 28-5-2019 12:22 PM
banyak keburukan dari kebaikan mabuk mabuk ni. Sang Pencipta dah bagitau lama dahhh
Quote MFR_IN 28-5-2019 12:25 PM
Kurex replied at 27-5-2019 02:56 PM
Asalnya nak potong kulop, terpotong daging sekali


Quote sitikil 28-5-2019 12:42 PM
bodoh cam keling

kafir laknatullah semua ni bila nak pandai tang bahaya arak???

dah 200 keturunan tetap bodoh semua masih tak tahu bahaya air kencing setan ni

bongok punya lahanatullah







Quote ikanmasin 28-5-2019 01:18 PM
mabuk btl tu sampai tak tau sapa buat ..nsb baik bole samb blk
Quote Pink_Purple 28-5-2019 01:21 PM
mencurang kut, tgh mabuk bini dia curi2 potong..
Quote Chairman 29-5-2019 02:25 PM
ngeri baca kesah ni..hmm

Lihat semua komen(19)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.223576s Gzip On
To Top