Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

Netizen Seronok Membawang Bila Kemaluan Remaja Ini Tersangkut Dalam Paip Besi

Oleh: Myeonir|23-5-2019 10:05 AM Komen: 19
Makin pelik orang Malaysia ini. Anda pun pasti akan merasa pelik selepas membaca kisah ini.
 
Seorang remaja berusia 16 tahun terpaksa mendapatkan bantuan bomba apabila kemaluannya tersepit dan tersekat di dalam lubang paip besi selama lebih kurang sejam.

Kejadian ini dikatakan berlaku di Tangkak, Johor.

Menurut Sinar Harian, paip besi sepanjang enam inci dan berdiameter 5 milimeter itu sudah lama tidak digunakan.   


Kredit foto: Sinar Harian

Ketua operasi Balai Bomba dan Penyelamat Tangkak, Pegawai Bomba Kanan II Seniman Idris menyatakan, dalam kejadian lebih kurang jam 10 malam kelmarin, pihaknya menerima panggilan kecemasan berhubung insiden berkenaan dan terus bergegas ke kediaman mangsa.


Kredit foto: Sinar Harian

Walaupun pihak berbomba berjaya memotong besi berkenaan, alat sulit mangsa masih gagal dikeluarkan, lantas kes itu terpaksa dirujuk ke hospital.

Kes ini berjaya diselesaikan setelah mangsa dibawa ke Hospital Pakar Sultanah Fatimah untuk mengeluarkan paip besi itu. Alat sulit mangsa dikatakan bengkak dan mempunyai luka kecil akibat daripada insiden tersebut.

Netizen pantang betul kalau dapat kisah yang boleh 'dibawa membawang' ini. Macam-macam komen netizen tentang insiden ini.


Kredit foto: Facebook

Pening kepala selepas membaca kisah ini. Dengan paip besi pun boleh buat hal. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
2
Bosan
0
Komen: 19
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Pink_Purple 1-8-2019 09:09 PM
paip besi lama xguna mesti berkarat..

ko buat ujikaji apa dekkk...biologi ke fizik...

Lain-lain Komen

Quote Kurex 23-5-2019 10:20 AM
Kulup tebal rasanya.. Tambah pulak cheese yg jarang basuh tu
Quote RatuDunia94 23-5-2019 10:41 AM
Hahahahhaha.... ko kenapa dik?
Quote buragazz 23-5-2019 12:26 PM
Kurex replied at 23-5-2019 10:20 AM
Kulup tebal rasanya.. Tambah pulak cheese yg jarang basuh tu

Euww... ko pun.. hilang selera aku...
Quote Kurex 23-5-2019 12:37 PM
buragazz replied at 23-5-2019 12:26 PM
Euww... ko pun.. hilang selera aku...

Kau pun.. Jangan terbayang pulak
Quote eyansss 23-5-2019 01:17 PM
Kurex replied at 23-5-2019 10:20 AM
Kulup tebal rasanya.. Tambah pulak cheese yg jarang basuh tu

yahampunnnn...  menyesal baca...  hahaha...
Quote chicozinn 23-5-2019 02:16 PM
iyeeekkkk..geli lak baca..tetiba teringat nigga xpenah basuh kulop smpai kne jangkitan..
Quote Artemesiaa 23-5-2019 04:47 PM
Menyusahkan pihak spital dan bomba je
Quote disneyrecess 23-5-2019 11:07 PM
Bukak shopee beli fake p***y dekkk...
Quote kroit92 24-5-2019 01:03 AM
ko buat ape dekk..

I kenot brain
Quote rje 25-5-2019 04:35 PM
Kesian paip tu
Quote rje 25-5-2019 04:35 PM
Kesian paip tu
Quote Foxey 25-5-2019 04:43 PM
Haih, takde keje ke hapa dia nih
Quote alya1983 26-5-2019 08:08 AM
Adehh.. Dik... Bulan pose ni... Kot ye pon... Huhu
Quote makton 26-5-2019 08:12 AM
aku tak dapat bayangkan keadaan abg bomba yg tgh buat keje tu. mau penat menahan ketawa smbil menggergajikan paip tu.
Quote kakakOmes 26-5-2019 10:04 AM
Dah 2 hari iols baca totey lekat kat paip guna modus operandi yg sama..bertabahlah
Quote Ali_x 26-5-2019 03:25 PM
Lazada ada jual fleshlight dik...aduiii...
Quote LadyCarefree 26-5-2019 07:23 PM
"Menurut Sinar Harian, paip besi sepanjang enam inci dan berdiameter 5 milimeter itu sudah lama tidak digunakan."

Penselnye konek 5mm?
Quote mizkajura 1-8-2019 06:10 PM
Besi pun dah tak selamat Dari kot*{:smile{:smile
Quote Pink_Purple 1-8-2019 09:09 PM
paip besi lama xguna mesti berkarat..

ko buat ujikaji apa dekkk...biologi ke fizik...

Lihat semua komen(19)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.192382s Gzip On
To Top