Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Ramadan Syawal Lihat artikel

Beratur Panjang Gila! Lamb Shank Chef Ammar Menjadi Fenomena Di Bazar Ramadan USJ4

Oleh: Mat|21-5-2019 11:38 AM Komen: 72
Tinggal beberapa minggu sahaja lagi baki bulan puasa dan ada lagi ke di antara anda yang tak singgah bazar Ramadan lagi? 

Tipulah kalau  tak singgah lagi kan, di bazarlah kita nak cuci mata melihat makanan dan merasa suasana meriah yang hanya boleh didapati pada bulan puasa ini.

Antara menu yang menjadi kegemaran di bazar adalah roti john, tepung pelita dan murtabak. Menu-menu terkenal ini sering kali kita lihat tidak kira di mana lokasi bazar tersebut. 

Namun, di Bazar USJ4, ada satu menu makanan yang patut anda cuba iaitu Lamb Shank Chef Ammar!

Lamb shank adalah bahagian betis atau batang pada kambing yang dipotong sehingga membentuk seperti peha ayam. Yang menariknya, isinya sangat lembut dan korang boleh makan terus macam peha ayam!

Lamb Shank Chef Ammar ini anda boleh beli dengan harga RM30.00, berbaloi dengan nasinya yang banyak dan isinya yang lembut. Chef Ammar juga ada menjual Nasi Mandi Ayam ¼ dengan harga RM15.00. 

Kalau anda berminat nak cuba lamb shank ni, boleh pergi ke bazar USJ4. Pastikan datang awal sikit, takut beratur panjang pula nanti! -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
3
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
2
Bosan
4
Komen: 72
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote kakakau 3-6-2019 10:43 AM

drg cakap area usj4. pas raya nanti baru nak cari bebetul hee

Lain-lain Komen

Quote AyaqMeloSuam 21-5-2019 11:41 AM
Sedapnyaa...
Quote RooneyMara 21-5-2019 11:47 AM
Waaa... Nampak sedap!
Quote dua_chzy 21-5-2019 11:48 AM
Rempah heols sedap. Hakak hada terai beli dolu. Hakak puji karna sedap memang.
Quote OrkedCattleya 21-5-2019 11:48 AM
Wow....sedapnya.....
Quote dua_chzy 21-5-2019 11:48 AM
Btw sedapnyaaaa gambar tuw! Harga pon hokeh berbaloi dengan portion hakak lehat.
Quote tagas 21-5-2019 12:12 PM
tgk utube

pian padu beb

beratoq bang ang
Quote Chairman 21-5-2019 12:13 PM
aduyaii meleleh ayaq liuq
Quote Kurex 21-5-2019 12:14 PM
dua_chzy: Btw sedapnyaaaa gambar tuw! Harga pon hokeh berbaloi dengan portion hakak lehat.


Ramai tak beratur mahayam?
Quote Star_el 21-5-2019 12:15 PM
alah, aku lemah bab nak beratur lama2 ni la, tapi teringin lol
Quote MFR_IN 21-5-2019 12:38 PM
beratur, sampai turn kita habis da..mau bising2..haha
Quote Jennyrol 21-5-2019 12:57 PM
Sedapnyeeee lapar oiii
Quote dua_chzy 21-5-2019 12:58 PM
Kurex replied at 21-5-2019 12:14 PM
Ramai tak beratur mahayam?


Eh akak pon tak sampai lagik. Akak takat beli rempah briyani heols dari kedai kat BTS nu ha.
Quote RatuDunia94 21-5-2019 01:05 PM
Sedapnya... tp iols terpaksa lupakannya.. kalori tinggi.. raya nk pakai kebaya kan..
Quote Kurex 21-5-2019 01:37 PM
dua_chzy replied at 21-5-2019 12:58 PM
Eh akak pon tak sampai lagik. Akak takat beli rempah briyani heols dari kedai kat BTS nu ha.

Nama rempah dia apa?boleh g cari nanti
Quote dua_chzy 21-5-2019 01:43 PM
Edited by dua_chzy at 21-5-2019 01:45 PM
Kurex replied at 21-5-2019 01:37 PM
Nama rempah dia apa?boleh g cari nanti


Google jah rempah briyani chef Ammar. Boleh beli online gak. Aiol beli aritu, rempah bukhari. Seban heols jual pelbagai jenis rempah.
Quote fishcracker 21-5-2019 01:45 PM
Menurut testimoni adik iol memang sedap,tapi beliau beli yang ayam tu la,yang kambing tak mampu...maseh setuden
Quote mrsLucky 21-5-2019 01:47 PM
Yesterday gerai baru nak setup. Q dah panjang beratus orang. Teringin nak try. Mesti dia ada restoran kan?
Quote kaklong32 21-5-2019 01:55 PM
tagas replied at 21-5-2019 12:12 PM
tgk utube

pian padu beb

keliur tengok pian makan hoiii sedap btol
Quote jejari_kekunci 21-5-2019 01:57 PM
mrsLucky replied at 21-5-2019 01:47 PM
Yesterday gerai baru nak setup. Q dah panjang beratus orang. Teringin nak try. Mesti dia ada restora ...

Mmg ada cafe dia kat barisan kedai sebeleh Petronas USJ 4 tu.

Lihat semua komen(72)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.094228s Gzip On
To Top