Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Baru Tinggal Sekejap Pergi Kedai, Isteri Sempat Buat Seks Dengan Kawan Suami

Oleh: Myra Rozi|16-5-2019 11:03 AM Komen: 57
Seroang suami bertindak menikam isterinya sebanyak tiga kali menggunakan parang sampai cedera parah.

Kejadian yang berlaku di Indonesia itu menyaksikan Nanang dan isterinya, Rohani sedang menyucuk sate ke lidi untuk dijual.

Menurut sumber Radar Tegal, tidak lama kemudian rakan Nanang yang dikenali sebagai Farid datang untuk membantu sebelum Nanang meminta diri untuk mandi dan pergi ke kedai membeli rokok.

Foto: JPNN
Selepas pulang, Rohani dan Farid tiada di ruang tamu membuatkan Nanang mengesyaki sesuatu.

Bila ditanya kepada anaknya, mereka ada di dalam bilik air.

Selepas mendengar jeritan Nanang, Farid tergesa-gesa keluar manakala Rohani keluar dari bilik air.

Gambar Hiasan
Pada awalnya Rohani tidak mengaku namun segalanya terbongkar apabila Nanang menemui seluar dalam Rohani yang mengandungi air mani.

"Seluar dalamnya basah dan bau sperma. Saya emosi."

Bengang kerana dicurangi, Nanang menghantukkan kepala isterinya ke dinding sebanyak dua kali sebelum menikamnya.

Nanang kini berdepan hukuman penjara. -CARI


Apa Reaksi Anda...

Bagus
3
Marah
1
Terkejut
3
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
1
Komen: 57
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Bedah.Cun 28-6-2019 12:53 PM
Enaknyaaa sayaaaang.... Aduhhh enakkk bangettt sayanggggg

Lain-lain Komen

Quote budaktua 16-5-2019 11:11 AM
mula2 dia dng bini dia cucuk satay... lps tu kwn dia dtg cucuk bini dia pulak......
Quote ChildrenOfBodom 16-5-2019 11:15 AM
mula menyucuk sate pastu menyucuk  kote
Quote saviour_09 16-5-2019 11:32 AM
ooo berat nanang natang nim
Quote fifie_olin 16-5-2019 11:32 AM
brani tul bini heols
ganteng sgt ke kwn laki tu
ada persis ahmad dhani kaa
Quote chicozinn 16-5-2019 11:38 AM
saviour_09 replied at 16-5-2019 11:32 AM
ooo berat nanang natang nim

bahahahahahaha.. bakpe kluar base tranung lak nih???gelak besar aku weyhh
Quote babyLON. 16-5-2019 11:48 AM
thug life sungguh wife nanang
Quote saviour_09 16-5-2019 11:49 AM
chicozinn replied at 16-5-2019 11:38 AM
bahahahahahaha.. bakpe kluar base tranung lak nih???gelak besar aku weyhh

kan nama dia nanang
Quote sekngucing 16-5-2019 11:56 AM
pompuan. indon.... takleh caya...
Quote chicozinn 16-5-2019 12:03 PM

memang la tapi kene lak nama ngn berat nanang tu..bahahahhahahaha..
Quote mesmerize 16-5-2019 12:07 PM
sempat tu berselingkuh
Quote jetrofa 16-5-2019 12:08 PM
Sampai hati anaknya selamba bagitau kat bilik mandi...aiol syak anak tu minta upah sebagai jaga tapi tak d bagi ongkosnya...
Quote ice_sky92 16-5-2019 12:16 PM
Bersangka baik. Wanita itu tidak dapat nafkah batin yang mencukupi dari seorang suami lalu mengharapkan belaian lelaki lain.
Quote RatuDunia94 16-5-2019 12:47 PM
Agaknya. Tgh2 cucuk sate tu tiba2 masing2 stim tak.. dah suka sama suka.. maen lah.. tp kot ye pon apesal dlm rumah.. sah2 lakinya akan balik.. mesti si lelaki henjut laju2 x sampai 5 minit dh pancut.. haha
Quote tumpanglalu74 16-5-2019 12:49 PM
@Muntz

Bukan gambor porno ka ni?
Quote whadda 16-5-2019 12:51 PM
kau cium seluar dalam bini ko yg penuh ngan air mani tu ke.. iyucckkss

Quote jazaa100 16-5-2019 01:01 PM
Kaum trisna ni suka berselingkuh.....
Pantang lepa je.....

Quote Pink_Purple 16-5-2019 01:04 PM
tak menyempat...
Quote mziskandar 16-5-2019 01:08 PM
apa motif berita editor cari ni? reference x de, date x de, lokasi x de. ke aku yg x dpt load abis?
Quote fushimi 16-5-2019 01:11 PM
jazaa100 replied at 16-5-2019 01:01 PM
Kaum trisna ni suka berselingkuh.....
Pantang lepa je.....

indon betina gatal burit berpisah teda sis

Lihat semua komen(57)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.235228s Gzip On
To Top