Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal DEGUP RAMADAN Lihat artikel

Macam-Macam Ada! Ini 10 Bazar Ramadan Paling Terkenal Di Lembah Klang

16-5-2019 12:20 PM Komen: 11
FOTO: IG

Sejak masuk sahaja bulan puasa, bazar Ramadan sudah menjadi tempat persinggahan bagi mereka yang bekerja di siang hari untuk membeli juadah berbuka bersama keluarga. 

Bazar ramadan menjadi lubuk kepada penggemar makanan atau 'food hunter' kerana pelbagai macam juadah yang boleh kita dapati di sana. 

Berikut adalah 10 Bazar Ramadan yang paling popular di lembah Klang yang wajib anda tahu.

1. Bazar Ramadan Taman Tun Dr Ismail, KL


2. Bazar Ramadan Kampung Baru


3. Bazar Ramadan PKNS, Shah Alam

Foto: Google

4. Bazar Ramadan Seksyen 9, Bandar Baru Bangi


5. Bazar Ramadan Greenwood, Batu Caves

Foto: Google


6. Bazar Ramadan Taman Melawati, Ampang

Foto: Google

7. Bazar Ramadan Kelana Jaya


8. Bazar Ramadan USJ4, Subang Jaya


9. Bazar Ramadan Jalan Kuching


10. Bazar Ramadan Taman Puchong Perdana


Mana lagi? Boleh kongsikan. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
1
Komen: 11
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote lee_sakura 17-5-2019 08:16 AM
aku teringin nk pi bazar ttdi tu, tp ntah bila la nk pi

Lain-lain Komen

Quote mdhelmi 16-5-2019 12:31 PM
terkenal disebabkan ape?
xkuasa nk bersesak2 mcm sardin dlm bazar tu
Quote LadyCarefree 16-5-2019 12:50 PM
Swmua sampah je
Quote RatuDunia94 16-5-2019 01:16 PM
1st day puasa aritu pon dh terkena. Beli air kelapa rm5 sebungkus.. tp rasa mcm air masak.. ko rasa???
Quote milanhawkin 16-5-2019 01:35 PM
idok le ambe nk bersesak dgn manusia lain, lepas tu terbeli plok makanan x sedap.
Quote adik_aza 16-5-2019 01:46 PM
apa pasal tak masuk sekali bazar ramadhan Puchong Prima.. bg ai lagi best n besar dari yang puchong perdana
Quote orgsepang 16-5-2019 02:15 PM
Akak tak minat bersesak di bazar macam ni tapi terkenang bazar ramadhan kelana jaya. Tengah hari lagi kawan sekerja akak dah rancang nak beli apa petang tu padahal bukan muslim pun
Quote zulka 16-5-2019 03:14 PM
beli ayam percik kuah manis mcm bergula..hampeh tul, hilang selera nk berbuka
Quote meow_tompok 16-5-2019 03:24 PM
gerai letak harga aku singgah
kalau tak letak harga.. .mmg lalu lalang je la
ada potensi kena sembelih

ada ke nasi tomato nak jual RM8... kedai lain letak RM5 je siap nampak lagi rupa nasik tu mcm mana. Ini nasik pun dlm periuk.. .ko rase

Quote Artemesiaa 16-5-2019 04:45 PM
Syukur tak terjebak lagi nak je bazar ramadan buat masa ni
Quote bellaa 16-5-2019 05:52 PM
baru sembuh dari montah2 n cirits
ni pom sebab beli makanan tercemar kat param.
Quote lee_sakura 17-5-2019 08:16 AM
aku teringin nk pi bazar ttdi tu, tp ntah bila la nk pi

Lihat semua komen(11)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.041650s Gzip On
To Top