Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Lelaki Dilabel Biadab! Nak Bergambar Dengan Zahirah MacWilson, Tolak Hisyam Hamid Ke Tepi

13-5-2019 03:41 PM|Oleh: Saiful| Komen: 76

Video yang menyaksikan seorang lelaki tolak Hisyam Hamid semata-mata nak bergambar dengan Zahirah MacWilson bikin kecoh.

Dalam rakaman tersebut, lelaki berkenaan dilabel sebagai kurang ajar dan biadab.

Tak ada adab kata mereka. Tengok sendiri:


Bagaimanapun Hisyam kata lelaki berkenaan ada memberitahu dengan baik yang dia mahu bergambar berasingan.

"Saya tak tersa hati pun dengan dia. Memang pada mulanya terkejut juga tapi dia ada cakap dekat saya yang dia nak bergambar seorang dengan Zahirah.

"Selepas itu dia datang dan salam saya untuk bergambar pula. Individu itu pun ada cakap yang dia hanya bergurau sahaja.

"Lagipun, apabila saya tengok video tu rasa kelakar pula,"katanya kepada mStar Online.


Tambah Hisyam lagi dia tak salah pun dan meminta agar netizen berhenti mengecamnya.

"Apa yang anda tontotn tu hanya rakaman 15 saat tanpa suara. Hanya orang berada di situ sahaja tahu perkara itu bukanlah sesuatu yang serius."

Itulah, sekarang ini zaman fitnah. Kalau tak tahu cerita sebenar tak payah nak kecam-kecam. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
1
Komen: 76
Komen

Previous : "Semoga Cepat Sembuh, Suami" - Fad Bocey Masuk Hospital Dijangkiti Influenza B

Next       : Aliff Aziz 'Kantoi' Lagi, Selfie Separuh Bogel Dengan Minah Rempit?

Komen Terbaru

Quote Ms.Mangga 19-5-2019 06:05 AM
Itu pun nk jadi issue... mende laaa #siscannotbrain

Lain-lain Komen

Quote cmf_blingblings 13-5-2019 03:54 PM
Aman-aman ja, dah mmg dia nak bergambar dgn Zahirah apa salahnya, dia bukan tolak kasar. Minta kebenaran lagi tu.
Quote lolita737 13-5-2019 03:54 PM
nasib abg tu bergurau..

peminat fanatik zahirah kot..heheheh
Quote miznora 13-5-2019 03:54 PM
redho je kena tolak hihihi. nasib baik dia cool
Quote Miamorrr 13-5-2019 03:56 PM
Ingatkan laki tu tolak kasar eiii apa benda la. Dia macam properly tunjuk nak gambar berdua je. Hisyam pun macam chill je. Benda ni pun buat netizen marah ke?
Quote mieymiey 13-5-2019 04:00 PM
Kelakar pula iols tengok abang tu.
Menangis acik karatz Hisyam Hamid idola depa ditolak cenggitu
Quote RatuDunia94 13-5-2019 04:28 PM
Abg tu ala2 mengwhoayusskan Hisyam jah.. hahaha
Quote matchstick 13-5-2019 04:34 PM
Ok je dua2 aku tgk.. Abg tu bukan tolak kasar n reaksi hisham pun cool je
Quote ikanmasin 13-5-2019 04:47 PM
ok jer lah..dah dia bgt jg tu kan..saja diperbesarkan..
Quote hijau88 13-5-2019 04:48 PM
Motip video tak bersuara. Klu ikut video ori mmg ada suara.
Klu dgr, helok je sbb mmg bergurau. Mmg abg tu awal2 nak bgmbr ngan Ira dlu, lps tu bru bgmbr ngan hisyam.
Video tu pun nmpk kelakar jgn dok serius sgt la.
Quote pichee 13-5-2019 04:59 PM
Headline  je gempak.
Quote rayray28 13-5-2019 05:02 PM
lolita737 replied at 13-5-2019 03:54 PM
nasib abg tu bergurau..

peminat fanatik zahirah kot..heheheh

Nampak sungguh dia minat..lama dh dok tunggu peluang kot hihihii
Quote buapakperut 13-5-2019 05:23 PM
la .. tak biadab pun, helok je tengok
Quote wirazam 13-5-2019 05:41 PM
cmf_blingblings replied at 13-5-2019 03:54 PM
Aman-aman ja, dah mmg dia nak bergambar dgn Zahirah apa salahnya, dia bukan tolak kasar. Minta keben ...

ok je...netizen lak yg kecoh...ntah2 dia hanya kenal zahirah je..yg lelaki baju hijau tu di whoareyuskan saja
Quote rastaf 13-5-2019 05:49 PM

zahira mc wilson ni bukan ke girlfren yang sado tu ke


Quote umbut 13-5-2019 05:51 PM
Biasa je.. apa yg biadab lobaiiii
Dah dia nak gambar berdua.. bkn dia maki pun.. choiiii
Quote jijana 13-5-2019 05:58 PM
Ala..dia bergurau ngan HH je tu..lagipun kelakar apa..tolakpun lembut aje..x pasal2 netizen nak kecam.
Quote beatgirlX 13-5-2019 06:17 PM
Adoi..lawak ja aku tengok...lgpun pastu kan dia macam ke Hisyam..x dak la tolak kasar..tolak manja gitewww
Quote kiah_mai_pulak 13-5-2019 06:24 PM
Miamorrr replied at 13-5-2019 03:56 PM
Ingatkan laki tu tolak kasar eiii apa benda la. Dia macam properly tunjuk nak gambar berdua je. Hisy ...

Wartawan cari @Cari-Saiful ni mmg bo, doh tahap lembu yg mmg paayah nk ajar..
Quote awanearisu 13-5-2019 06:51 PM
Abang tersebut nampak gemuruh sampai tak terkata dah. Tangan gerak dahulu

Lihat semua komen(76)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.044301s Gzip On
To Top