Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Nasib Jadi Lelaki Kasta Paling Rendah, Dipancut Air Kencing Dan Dipaksa Makan Tahi

Oleh: Myra Rozi|9-5-2019 04:18 PM Komen: 33
Polis berjaya menahan dua lelaki yang disyaki memaksa seorang lelaki Dalit supaya memakan najis dan bertindak memancut air kencing ke arah mangsa.

Dalit merupakan kasta paling rendah dalam masyarakat India.

India Today melaporkan, kejadian yang berlaku di kampung Thirumandurai di daerah Thiruvarur itu sebenarnya melibatkan tiga lelaki, dan kini polis sedang giat mencari seorang lagi suspek.

Shaktivel, Rajesh dan Rajakumar yang merupakan sebahagian komuniti Kallar dipercayau memaksa P Kollimalai memakan najis ketika mangsa dalam perjalanan pulang ke rumah.

Gambar Hiasan
Mangsa yang berusia 43 tahun memberitahu dia baru habis bekerja ketika diserang ketiga-tiga lelaki terbabit.

Menurutnya dirinya menjadi mangsa kerana berlaku pertembungan antara dua pihak ketika berlangsungnya festival di kuil tiga tahun lepas.

Suspek kini menunggu tarikh perbicaraan dan akan dihadapkan dengan empat pertuduhan jenayah. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
3
Marah
1
Terkejut
3
Sedih
4
Lawak
0
Bosan
1
Komen: 33
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote tikusmontok 11-5-2019 06:39 AM
ninjago replied at 9-5-2019 04:21 PM
sedihnya hidup berkasta2 camnie.. tak adil langsung.

Huntong la kaum rentung kat sini diangkat ke kasra ringgi terus malayu smbah ratu.

Lain-lain Komen

Quote ninjago 9-5-2019 04:21 PM
sedihnya hidup berkasta2 camnie.. tak adil langsung.
Quote zaraaqilah 9-5-2019 04:29 PM
kesian....elok si pelaku tu di rejam dgn taik balik
Quote saviour_09 9-5-2019 04:30 PM
bangsat betul perangai
sampai makan taik tu dah lebih
Quote JohnnyDepp 9-5-2019 04:37 PM
melayu pulak dok pangkah keling jadi menteri
Quote tobby 9-5-2019 04:39 PM
Bagus...berita sempena setahun raykat kena kencing
Quote PENCINTA_DIRIMU 9-5-2019 04:40 PM
Kenapa perlu hina orang yang pangkatnya lebih rendah.. kadang2 diorang lebih mulia dari orang yang pangkatnya tinggi sebab diorang tak pernah kacau sesiapa, berbanding pangkat tinggi tapi perangai macam syaitan pentingkan diri dan tamak suka tindas orang lain, itu sebenarnya jauh lebih hina dari orang yang berpangkat rendah tapi tak pernah buat jahat pada sesiapa.
Quote September14 9-5-2019 04:41 PM
Ni baru sorg kt malaysia berjuta kena kencing
Quote aijinmisaki 9-5-2019 05:08 PM
Akak ingatkan sistem kasta ni dah tak ada.
Vodohnya..kat yindia sana memang extreme ya.
Patutlah kalau kat malaysia ni mana2 kelly.ng yang ada pangkat/boss mesti semacam action dia.
Quote CharlesDera 9-5-2019 05:12 PM
takpa..taik tu buat ubat...penduboq2 etis ramai makan taik.....buat ubat...wakakakakakakakakakakakaak

rentung2 di Malaysia sepatutnya bersyukur tidak dilayan sedemikian....buat kuil secara haram pun boleh mintak pampasan...wakakakakakakkakakakakakakaka
Quote shamsadis 9-5-2019 05:16 PM
sementara itu di tanah air


Quote Victorioussss 9-5-2019 05:28 PM
aijinmisaki: Akak ingatkan sistem kasta ni dah tak ada.Vodohnya..kat yindia sana memang extreme ya.Patutlah kalau kat malaysia ni mana2 kelly.ng yang ada pangkat/b ...


Hahaha baru jadi channel leader terus eksen rs dia slg kasta brahim

Padahal once pariah forever pariah
Quote tobby 9-5-2019 05:29 PM
September14 replied at 9-5-2019 04:41 PM
Ni baru sorg kt malaysia berjuta kena kencing

Hahahaa....lencun
Quote pengecatbintang 9-5-2019 05:29 PM
Kenapa golongan Indean ni wujudkan sistem kasta?  

Agaknya nak mudahkan pemimpin memerintah..

Agaknya pemimpin sukar nak tadbir sbb mgkn semua rakyat pandai cakap putar2...

Senang cerita wujudkan kasta, so last rendah ikut jer arahan kasta atas
Quote Buritan 9-5-2019 05:31 PM
ninjago replied at 9-5-2019 04:21 PM
sedihnya hidup berkasta2 camnie.. tak adil langsung.

Tp bila mai kat mesia kena tindas dgn meleis pulak kata mereka la
Quote Buritan 9-5-2019 05:32 PM
tobby replied at 9-5-2019 04:39 PM
Bagus...berita sempena setahun raykat kena kencing

Kek india mkm tahi.. kek mesia mkn nasi gomok gomok tp still kena tindas dgn meleis.. hihihi
Quote otai_g 9-5-2019 05:50 PM
elok hntr menteri perpaduan kat sini. Br dia sdr skit asal usul.
Quote Sham143 9-5-2019 06:35 PM
Edited by Sham143 at 9-5-2019 08:17 PM

Bukan nk racist.. tapi kalau mcm ni lebih baik pilih Islam sbb dlm islam manusia semuanya sama.. Islam tak membezakan kasta, warna kulit, status kedudukan dn sebagainya..Yg mulia di sisi Allah ialah iman dan takwa seseorang..
Quote umbut 9-5-2019 06:52 PM
Bkn diorang selalu kata malay racist.. now.. sapo paling racist berabad lama
Quote giyomi 9-5-2019 07:14 PM
kasta tinggi or rendah, klu dah kaya akan dipandang mulia tak macam balaci2 dedak kat sini, ttp miskin yg kaya idola depa bersama bini depa

Lihat semua komen(33)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.301875s Gzip On
To Top