Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Tak Sudah-Sudah Sorokkan Muka, Ruhainies Tak Mahu Kekasih Terkena Tempias Selebriti

9-5-2019 12:43 PM|Oleh: Saiful| Komen: 123

Foto: IG
Dari dulu sampai sekarang bercinta, tak pernah sekali pun Ruhainies tayang muka kekasihnya dengan jelas.

Bukan sebab apa, rupanya Ruhainies tak mahu kekasihnya berasa tak selasa bila mendapat tempias selebriti.


"Nak kata sorok tu bukan sebab saya selalu je keluar bersama dia. Cuma saya belum bersedia nak kenalkan dia dengan peminat.

"Lagipun kehidupan seorang selebriti ni, ke mana sahaja kita pergi, apa sahaja kita lakukan orang akan perhati. Saya tak mahu dia rasa perkara sama," jelasnya kepada mStar Online.


Aktres ini juga berkata dia bersedia nak bertunang bila-bila masa sahaja.

Bercinta jarak jauh ni banyak dugaannya. Iyalah Ruhainies di Malaysia, Mr.E pula ahli perniagaan di London.

Tapi katanya dia bersyukur kerana kekasihnya adalah seorang yang penyayang dan setia kepadanya.



"Dia seorang yang kacak, penyayang, budiman, setia dan sangat pentingkan keluarga. Dia bukan jenis bergaul dengan perempuan dan kebanyakan kawannya juga lelaki."

Mr. Perfect 10 ke ni? Untunglah Ruhainies. Sekarang ni kentut pun terasa wangi kan. Semoga kekal hingga ke Jannah ya. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
2
Bosan
1
Komen: 123
Komen

Previous : Hidup Linda Rafar Tak Tenang, Mohon Maaf Kepada Netizen

Next       : Artis 'Berlumba' Cabut Tudung, Itu Tak Normal! - Ummi Nazeera

Komen Terbaru

Quote wirazam 15-5-2019 04:03 PM
TerataiMelur02 replied at 9-5-2019 01:01 PM
makin ramai la bbnu tkejar2 nak jadi retis, pakai semua mewah2, bercuti asyik ke luar negara je

mmg pun...tp kalau bbnu yg lawa2 dipersilakan lar..he he

Lain-lain Komen

Quote pilot 9-5-2019 12:45 PM
sorok muka mende tu dah nampak kat cermin
Quote buapakperut 9-5-2019 12:46 PM
sorok pebende,yang kat chermin tu muka jin mana pulak
Quote caplimau 9-5-2019 12:49 PM
"Dia seorang yang kacak, penyayang, budiman, setia dan sangat pentingkan keluarga. Dia bukan jenis bergaul dengan perempuan dan kebanyakan kawannya juga lelaki."


adudududu.. ko tgu lepas kawen semua perangai celake keluar.. hahaahaha
Quote Matakilat 9-5-2019 12:49 PM
Sorok takut kene sondol kot. Semoga berjodohan. Cepat la halalkan perhubungan ya.
Quote uori 9-5-2019 12:56 PM
tak abis2 dengan citer bf la, si kemut ni
Quote Peaches113 9-5-2019 12:59 PM
Untung ler jadi orang cantik, mampu tangkap jerung kaya. Ko patut simpan bf taruk dalam gobok tu haa. X payah tunjuk pun x pe dik
Quote TerataiMelur02 9-5-2019 01:01 PM
makin ramai la bbnu tkejar2 nak jadi retis, pakai semua mewah2, bercuti asyik ke luar negara je
Quote minguk 9-5-2019 01:14 PM
caption semua matleh.
Quote Maz_Jeffri 9-5-2019 01:17 PM
untung jd retis ek. suam2 pun dapat sauk org kaya...

patutla sume bbnu geletis nk jd retis
Quote beatgirlX 9-5-2019 01:23 PM
Moga kekal hingga ke jinjang pelamin la yer
Quote Kurex 9-5-2019 01:24 PM
Sumpah aku tak kenal dia pelakon kah? Penyanyi kah?
Quote putehkundor 9-5-2019 01:34 PM
kekasih kau lebih ramai kawan lelaki pun boleh jadi satu petanda jugak uols... kwn lelaki jenis yg macam mana!
Quote SherryZass 9-5-2019 01:49 PM
Asal keluar cerita dia je mesti tentang boifren. Nampak sangat dah sendu di hari raya dia ni Senyum terkemut2
Quote makton 9-5-2019 01:52 PM
pilot replied at 9-5-2019 12:45 PM
sorok muka mende tu dah nampak kat cermin

kannn..
dia siap tagged ig mamat tu. utk apa? mesti la utk show off sape bf nya..

gigih ckp sorokkkk.. citt!

Quote da_vinci 9-5-2019 01:53 PM
yg kat cermin tu muko sapo cik non kemut? adehhhhhhhh samo jo bengong
Quote makton 9-5-2019 01:53 PM
kenapa bila aku tgk muka minah ni, baca gosip2 dia, aku rasa dia ni sejenis manusia yg bodo alang. ala2 ina naim gitu
Quote zaraaqilah 9-5-2019 01:57 PM
sorok2lah bagus..kot tak jadi naik pelamin nanti xderlah malu sgt
Quote pilot 9-5-2019 02:16 PM
makton replied at 9-5-2019 01:52 PM
kannn..
dia siap tagged ig mamat tu. utk apa? mesti la utk show off sape bf nya..

dia main reverse psycho...sbnrnya dia nak sgt orang tau pasal dia n bf nya itu..

cara dia describe pasal bf dia, pastu siap tag ig bf motif sgt..LAME

oh g skodeng psl gold plated rose tu...sooooo gold digger sgt ayatnya
Quote makton 9-5-2019 02:17 PM
pilot replied at 9-5-2019 02:16 PM
dia main reverse psycho...sbnrnya dia nak sgt orang tau pasal dia n bf nya itu..

cara dia descr ...

dia mmg nak org korek2 sndiri pasal bf dia.. konon2 cerita bukan dr mulut dia, tp netz yg gigih cari.
dia tak penah tunjuk sape bf nya. padahal duk tagged sana sini.

dasar bodoh.

Lihat semua komen(123)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.046899s Gzip On
To Top