Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Muka Hancur Ditumbuk, Kaki Dipatahkan-Bapa Syaitan Dera Bayi Sampai Mati

Oleh: Myra Rozi|8-5-2019 10:55 AM Komen: 48
Seorang bapa tergamak mendera bayinya sendiri sampai mati.

Detik.com melaporkan, MS,23 dari Jakarta Barat, Indonesia ditangkap kerana melakukan penganiayaan terhadap bayi kandungnya yang berusia 3 bulan.

Pihak berkuasa Indonesia menyatakan, dia sudah mendera bayinya itu sejak berusia sebulan lagi.

Ketua Polis Bahagian Kebon Jeruk AKP Erick Sitepu berkata, "Berdasarkan keterangan pelaku, penganiayaan terhadap anaknya bukan dilakukan satu kali sahaja, tetapi ternyata pernah dilakukan pada saat bayi berumur satu setengah bulan, di mana kaki bayi dipatahkan oleh pelaku dan juga punggung."

Mangsa dikatakan didera setiap kali isterinya meminta suspek untuk menjaganya.

Kredit foto: Detik.com
Tambah Erick, "Antara lain, bayi ini digigit tepat di wajah sebelah kiri, ada bekas gigitannya. Juga kemudian dipukul atau ditumbuk tepat di muka, sehingga menyebabkan hancur pada bahagian hidung dan bibirnya pecah.

"Kemudian tangan dan kakinya dipatahkan, ditarik dan dipulas berulang kali. Menurut keterangan suspek, dipulas hingga berbunyi 'krek' baru dia berhenti."

Mangsa meninggal dunia pada 27 April lepas di bawah jagaan suspek ketika isterinya keluar ke pasar.

Bila ditanya mengapa bayinya mati, suspek hanya menjawab mangsa tersedak. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
4
Terkejut
4
Sedih
4
Lawak
0
Bosan
4
Komen: 48
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote rje 25-5-2019 02:11 PM
Syaitonnnnn

Lain-lain Komen

Quote Kurex 8-5-2019 11:00 AM
Oiiii yindonnn celakaaaaa!!!!!
Mati kau!!!!
Bodohnyaaaaa durjana
Quote Pink_Purple 8-5-2019 11:00 AM
sakit jiwa manusia mcm ni
Quote haryatie 8-5-2019 11:14 AM
gile apa ni
Quote sukacactus 8-5-2019 11:15 AM
Mmg betul gila la
Org waras mesti sayang ank
Quote EvieWanKenobi 8-5-2019 11:17 AM
kenapa tiada perikemanusiaan?
Quote Buritan 8-5-2019 11:17 AM
Eloklaa mati.. kalo tak lg kesian.. ade bpk setan.. biarlah Allah je yg bela..
Quote umbut 8-5-2019 11:22 AM
Bini tak perasan apa ke.. eeee.. goblok lorrrrr.. brengsek
Quote Artemesiaa 8-5-2019 12:08 PM
Jenis yang belum bersedia nak ada anak tapi dah ada.  Baru je semalam ada satu kes yang lebih kurang sama kat negara omputih
Quote minguk 8-5-2019 12:28 PM
SYAITAN   
Quote kokocrunch 8-5-2019 12:33 PM
gila...patut dihumban ke lubuk buaya.
Quote misc 8-5-2019 12:34 PM
Babi pun sayang anak. Harap dpt balasan yg sama. Biar mampus dlm penjara. Geram aku
Quote lemak_masin 8-5-2019 12:40 PM
Sampainye hati buat baby camtu.. tak kesian ker hati tu tgk baby sampai tumbuk muka dia dan pulas tangan baby.. gilerrr
Quote kasibiman 8-5-2019 12:41 PM
*lost for words.
Quote lemak_masin 8-5-2019 12:41 PM
Bini pun satu... dah lunyai bdk tu tiap kali kasi bapak jaga lagi nak tinggalkan ngan bapak camtu..
Quote meteorspeed 8-5-2019 12:46 PM
indooo gilaaa
Quote babyLON. 8-5-2019 12:47 PM
babi lah. pulas sampai krekk baru brenti..ahhhh setannnnn
Quote xtahumenahu 8-5-2019 12:48 PM
Omaiiii...baca description penderaan dia..
Ni setannn nihhhhhhhh
Kita tgk baby nangis pon x sanggup
Quote adik_aza 8-5-2019 01:02 PM
mendadih ke bapak setan ni .. giler macam tu sangat
Quote cik_kuntum36 8-5-2019 01:16 PM
Gila buat anak sndr mcm tu... pe nak jd da

Lihat semua komen(48)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.470084s Gzip On
To Top