Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

TMJ Ini Budak Bodoh- Dr Mahathir

Oleh: Mo Firdaus|6-5-2019 03:46 PM Komen: 43
Perdana Menteri Malaysia, Tun Dr Mahathir Mohamad berkata, Tunku Mahkota Johor (TMJ) Tunku Ismail Sultan Ibrahim 
sepatutnya menghentikan mengeluarkan kenyataan yang di luar pengetahuannya.

Dr Mahathir juga bukanlah mengkritik Sultan Ibrahim Sultan Iskandar tetapi beliau menegur pewaris takhta itu, iaitu TMJ sendiri.

"Saya tidak mahu mengulas mengenai sultan kerana sekiranya saya mengatakan yang tidak baik maka, tidak elok kerana baginda seorang sultan.

Tetapi TMJ, dia seorang budak.. dia ini budak bodoh tidak tahu apa yang berlaku diluar sana.

Jadi jangan cakap, kalau kamu tidak tahu apa-apa dan jangan berkata-kata," jelasnya memetik Malaysiakini. 

Kredit foto: Malaysiakini
Mahathir mengulas mengenai kenyataan TMJ bahawa perbuatan baik ayahandanya, seperti mengurniakan tanah kepada rakyat dan kerajaan tidak ditonjolkan.

Kenyataan TMJ itu keluar selepas suatu laporan mengenai sebidang tanah persekutuan yang diperuntukkan untuk Sistem Transit Rapid Johor Bahru-Singapura (RTS) baru-baru ini telah dipindah milik atas nama sultan.

Sultan Ibrahim mengatakan bahawa baginda bersedia untuk menyerahkan tanah itu tanpa kos.- CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
2
Bosan
1
Komen: 43
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote dua_chzy 8-5-2019 08:53 PM
airmineral replied at 8-5-2019 06:12 PM
Antara 2 irang ni aku lagi xsuka TMJ. Mcm pandai cakap je gayanya berdasarkan pemerhatian aku di med ...

Uols should follow his twider zaman heol gila bercinta dengan Fazura. Punya la low class rempit nak mampus. Memang dasar keturunan buruk perangai. Bergaduh sana sini dengan marhaen, siap artis tahap remaja belia riang ria si Caprice pon dilayannya bergaduh masa tu (di mana si Mael ni yang dulu2 carik pasal). Sekarang jah acah classy. Malang sekali once a rempit, always a rempit tak kira la hada royal blue blood sekalipun.

Lain-lain Komen

Quote HannahMontana 6-5-2019 03:48 PM
Lancangnya   mulut

lim guan eng lim kit sial wayta moorthy kula  hang xmau kata apa2 ke?
Quote JowY 6-5-2019 04:00 PM
kata atuk yg nyanyuk


Quote Meiizu 6-5-2019 04:07 PM
Edited by Meiizu at 6-5-2019 04:08 PM

tapi aku pun tak berapa berkenan dgn si dagu lapis nehhhh....takat abis sekolah  jerr, so nampak lah takat mana je ilmu dia . melatah cepat...dia meme perasan bangsa dia tunduk saja kata dia-
seram plak aku pikir kalau pak dia jadi agong. dia ni mcm anak yg takleh control sambil nyanyi luaskan jajahanmu- apa pelik entah.
bengong2 mahathir pun kalau dia ulas 1 issue atau bagi stmt selalu ada penjelasan.nmpk pandai lah compare sitembum ni membaca pun kurang paaaa
Quote lkick2113 6-5-2019 04:16 PM
berapa banyak thread daa....
Quote dua_chzy 6-5-2019 04:23 PM
Kali ni akak setujuh dengan atok.
Quote tensic~ 6-5-2019 04:30 PM
Tapi xkanlah tmj and sultan tak bincang kat rumah.. or ada benda sultan tak bagitau tmj? Camne mahathir mcm konfidem yang tmj ni bukan orang suruhan sultan
Quote abas8888 6-5-2019 04:45 PM
tahniah TMJ sebab bisa bikin PM7 panas punggung...kah kah kah...
Quote Kurex 6-5-2019 05:34 PM
"Dia bodoh.. Dah lama dah.. Termasuk saya la, bodoh jugak". Kata seorang kutty berumur 93 tahun
Quote BreakingBad 6-5-2019 05:38 PM
Hahahahahahahahahahahahahahahaha.......
Quote teloq 6-5-2019 06:13 PM
memang pun...kenyataan yg sukar sekali utk disangkal.

contoh heshe taboq duit kat pasaraya apa ntah....ujung2 cainis singapurr jua yg huntong, ummah lokal hanya mampo klaim ot susun semula barang yg berselerak persis kandang babi.

Quote apam 6-5-2019 06:27 PM
Atok memamg terer.
Quote Orix 6-5-2019 08:13 PM
Meiizu replied at 6-5-2019 04:07 PM
tapi aku pun tak berapa berkenan dgn si dagu lapis nehhhh....takat abis sekolah  jerr, so nampak lah ...

Pak dia jd Agong dh seram. Cer bayang kalo yg takde leher tu lak yg jd Agong  suatu masa nnt
Quote Fettybombom 6-5-2019 08:15 PM
Direct teruss...
Quote belon 6-5-2019 08:25 PM
Tun... Always the best
Quote clarizsa 6-5-2019 08:26 PM
Aik berita versi bhsa melayu plak

Sekali lagi i setuju dgn Tun
Quote clarizsa 6-5-2019 08:28 PM
teloq replied at 6-5-2019 06:13 PM
memang pun...kenyataan yg sukar sekali utk disangkal.

contoh heshe taboq duit kat pasaraya apa nt ...

Kat aeon tebrau
Tempat orang kaya shopping

Bijak kan beliau

Haha
Quote Cookingholic 6-5-2019 08:56 PM
teloq replied at 6-5-2019 06:13 PM
memang pun...kenyataan yg sukar sekali utk disangkal.

contoh heshe taboq duit kat pasaraya apa nt ...

Yg ni aku setuju. Mcm bodo jer berebut2 penuhkan troli demi nak kejar RM3k. Yg tukang offer tuh satu hal. Yg tukang beli tuh mcm dah takde hari esok. Hujung2 tak sempat bayar jugak kan
Quote kerabuBiru 6-5-2019 09:23 PM
clarizsa replied at 6-5-2019 08:28 PM
Kat aeon tebrau
Tempat orang kaya shopping


Hahaha... apa nk diharap dgn org yg malas belajar.. education stakat sebaris ayat
Quote makneng 6-5-2019 10:24 PM
Mak setuju ngan atok.. {:nose

Lihat semua komen(43)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.319716s Gzip On
To Top