CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Mia Ahmad Sebak Sarung Baju Kahwin Di Majlis Hari Jadi Suaminya, Dah Kenapa Tu?

29-4-2019 12:14 PM| Diterbitkan: bawangkecik| Dilihat: 11625| Komen: 51|Original author: Oleh: intan

Description: Mia Ahmad sebak sarung baju kahwin di majlis hari jadi suaminya,dah kenapa tu?
Walaupun telah hampir dua tahun melangsungkan perkahwinan bersama suami tercinta, pelakon cantik Mia Ahmad berasa sebak kerana baru berpeluang untuk memakai gaun pengantinnya. Eh kenapa pula tu? 

Rupanya-rupanya dua tahun dahulu, majlis resepsi yang sepatutnya dilangsungkan terpaksa dibatalkan kerana kesibukan suaminya, Ahmad Izham Tarmizi, seorang pemain bola sepak untuk negeri Johor terpaksa berkhidmat pada waktu itu. 


Namun ianya bukanlah majlis resepsi tetapi sempena majlis hari jadi suaminya, Mia akhirnya berpeluang untuk memakai gaun pengantin yang 'gojes' itu. Mia Ahmad yang manis menggayakan gaun tersebut diiringi suaminya Izham yang segak bergaya dengan persalinan sut. Seperti pengantin baru pula pasangan ini!


Setelah terpalit dengan isu rumah tangga sebelum ini, nampaknya pasangan ini sudah berbaik-baik. Netizen pun ramai mendoakan kebahagiaan mereka berdua dan memuji kecantikan Mia Ahmad pada malam itu. Ramai juga memuji kesabaran Mia melupakan sementara majlis resepsi gara-gara komitmen suaminya kepada arena sukan negara.



Mia Ahmad dan Ahmad Izham Tarmizi telah selamat bernikah pada Januari 2016 dan telah dikurniakan seorang cahaya mata lelaki, Sayf Issa. -CARI
1

Bagus
1

Marah
1

Terkejut
1

Sedih
1

Lawak
1

Bosan

Friends Rank (6 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote manehnya 29-4-2019 12:16 PM
laki dia sorang je le yg sibuk sampai x sempat nk pakai baju kawen..
Quote EvieWanKenobi 29-4-2019 12:34 PM
sedihnyaaa..
Quote chikumanis 29-4-2019 12:51 PM
tak nak komen lelebih...kang katanya kubur lain2...pesyen tak in...tak ikut trend terkini..

cuma nak komen, senteng la lagi tudung tu sampai terjojol segala bentuk...
Quote ira_229 29-4-2019 12:51 PM
nak ikut cara david & victoria beckam je klu tak salah...dulu diaorang almost nak cerai...n masa bdae si david sarungkan cincin...ala2 wedding sekali lagi..
Quote RatuDunia94 29-4-2019 12:52 PM
Deols lahwin 2017 la.. 2016 mcm dh lama sgt plak..
Quote chikumanis 29-4-2019 12:56 PM
RatuDunia94 replied at 29-4-2019 12:52 PM
Deols lahwin 2017 la.. 2016 mcm dh lama sgt plak..

TT masih kompius tahun tu...kalkulator tak ada ka TT??
Quote mieymiey 29-4-2019 02:20 PM
Sebak pula iols baca gosip ni
Quote zuuu 29-4-2019 03:53 PM
Nmpk pelik la mia pakai turban...rasanya kalo pakai shawl lagi ok
Quote munchkin 29-4-2019 03:53 PM
Bebtuk Dada dan bentuk badan elok terpampang. Asal bungkus kepala. Dah ok kan? Itu teori penonggeng pengecam retis.
Quote haryatie 29-4-2019 03:57 PM
selps 2 tahun bru dpt pakai
pelik nyaa
Quote simatakucing 29-4-2019 04:02 PM
Aduhai sedih pulakkk
Quote SherryZass 29-4-2019 04:08 PM
TT deolls kawen 2017 le bukan 2016. Kalau pakai shawl mesti lagi cantek dari turban ala2 serkup tuh
Quote sweetgirl 29-4-2019 04:19 PM
x cantik la sheols pakai turban mcm tu.... nampak pelik sgt lah... kalau dia pakai tudung bawal pun syantik ape...
Quote mrs_adr 29-4-2019 04:20 PM
p bercuti sempat ....
Quote gopal 29-4-2019 04:24 PM
comel..tapi nti jgn meroyan2 lagik eh...kawin ni kene byk SABAR...
Quote fushimi 29-4-2019 04:24 PM
chikumanis replied at 29-4-2019 12:56 PM
TT masih kompius tahun tu...kalkulator tak ada ka TT??

kakulator tt rosak kot
asik duk tekan je hari hari
Quote acikbajuhijau 29-4-2019 04:41 PM
tetiba rsa kesian.
Quote doubleA 29-4-2019 04:48 PM
semoga semuanya bertambah baik dan bahagia utk miakayu. iols sian jugak kat sheols kes kecurangan dulu
Quote aleesyasofia 29-4-2019 05:21 PM
moga bahagia hgga jannah..

Lihat semua komen(51)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

7-7-2022 12:40 PM GMT+8 , Processed in 0.072718 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top