CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Fokus Lihat artikel

Gara-gara Kucing Comel Ini, Surau Keluar Notis Nasihat Jemaah Pakai 'Spender'

29-4-2019 10:53 AM| Diterbitkan: bawangkecik| Dilihat: 11156| Komen: 52|Original author: Oleh: intan kamil

Description: Lucu! Itu kata-kata yang terpacul dari mulut netizen apabila seorang pengguna laman sosial Twitter memuat naik gambar seekor anak kucing yang menyebabkan kekecohan di sebuah surau di Subang Jaya.

Sekadar gambar hiasan

Lucu! Itu kata-kata yang terpacul dari mulut netizen apabila seorang pengguna laman sosial Twitter memuat naik gambar seekor anak kucing yang menyebabkan kekecohan di sebuah surau di Subang Jaya.



Anak kucing comel tersebut menyebabkan riuh-rendah apabila 'menyerang' jemaah surau yang sedang menunaikan solat dengan masuk ke dalam kain jemaah ketika sedang sujud. Aduhai! 

Yang menjadikan peristiwa itu kecoh apabila ianya menyebabkan kain pelikat seorang jemaah bergelar haji hampir terlucut gara-gara kucing tersebut.

Ini menyebabkan ahli jemaah surau terpaksa menaikkan notis memberi amaran kepada jemaah yang datang ke surau tersebut supaya memakai seluar dalam apabila mengenakan kain pelikat ke surau. Ini adalah untuk mengelakkan sebarang peristiwa tidak diingini daripada terjadi. Boleh trauma, okey!





Comel, tetapi berbahaya! Disebabkan seekor kucing, hampir semua jemaah kena berhati-hati. Yang peliknya, lelaki jika ke surau memang tak pakai seluar dalam ke? Ada siapa siapa boleh tolong jawab? - CARI
4

Bagus
1

Marah
3

Terkejut
3

Sedih
6

Lawak
1

Bosan

Friends Rank (18 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • edmorita79

  • afieyra

  • kroit92

  • haliamerah

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Orix 29-4-2019 10:59 AM
Euw. Selama ni lobai yg pakai jubah n kain pelikat tak pakai spender ke kt dalam?
Quote HujanBatuTiga 29-4-2019 11:00 AM
Alaaalaa comeynya dia
Quote shernazz 29-4-2019 11:12 AM
Udah nampak terjuntai
Dia igt.mainan dia
Mana tak terlompat
Quote moonbug 29-4-2019 11:20 AM
Comelnya diaaaaaaa

Motip tak pakai spender pegi surau?
Quote Catpaw 29-4-2019 11:22 AM
{:smile              
Quote kucengcomel 29-4-2019 11:23 AM
comelnye ank kucing tu...

tp mmg betul la eh kebanyakan lelaki yg pakai kain pelekat x pakai suar dalam? ayo...g surau/masjid tu kan, pakai le...kalua stakat dlm umah xpe..kalau Jemaah pompuan nmpk? mimpi ngeri wooo
Quote buragazz 29-4-2019 11:25 AM
Bayangkan dia dah masuk dalam kain pastu dah petik buah.. tiba2 makcik2 yang memang suka kucing e eh comel nya pastu cium... kepam dik....
Quote Kurex 29-4-2019 11:31 AM
Tolonglah pakai spender.. Selalu nampak imbasan telor layut pakcik lobai ni.
Quote namieamuro 29-4-2019 11:38 AM
okey..bru i tau yg pakai kain pelekat tu takde ape2 didalamnye tak takut terlucut ke kain tu pakcik


comelnye si kucing..jemaah surau x halau pulak kucing2 kt kwsn tu..ade kwsn siap buang jauh2 tak bagi kucing duduk area surau
Quote Artemesiaa 29-4-2019 11:41 AM
Kalau manusia yang tegur nanti boleh jadi sentap tapi sebab kan anak kucing ni ramai yang akan ikut nasihat
Quote missinpiece 29-4-2019 11:44 AM
Meow ni mmg suka duk atas sejadah
Quote RatuDunia94 29-4-2019 11:53 AM
Seeloknya pakai seluar pjg.  Atau boxer ke.  Pakai spender kalau terlucut segan gak..
Quote prettyuglybabe 29-4-2019 11:56 AM
comeynya awak sayang.. noti pulak tu

bagus la dorang tak campak kucing tu..
siap warning jemaah lagi
Quote saviour_09 29-4-2019 12:03 PM
anak kucing memang suka main benda2 bergoyang ni

mendapat leerrr
Quote haliamerah 29-4-2019 12:11 PM
BAHGIA KUCING KT SITU ye....alhamdulillah...para jemaah xletak notis jgn buang kucing kt surau or jgn bagi kucing jalanan makan...and so on..

pakcik2 pakai kain pelekat,dlm pakai la seluar panjang..mcm makcik2 yg berjubah,,biasenye dlm ade seluar panjang yg jnis mcm kain dalam tu..selesa la..klau terkangkang kiap ke xle segan..ni klau pakai spender pun kain tlucut,,tetap malu jgk nnt..hihi..

comel lah berita ni...smg para jemaah disitu dikurniakan rezeki dan kesihatan yg baik berpanjangan..
Quote nazzse 29-4-2019 12:12 PM
Sebab kucing jemaah kena warning..hahaha dah la comel
Quote mohdcrow 29-4-2019 12:14 PM
pembarisnya...tukang post tu buat lawak je pasal suruh pakai spender tu...kmon la
Quote bobo_beck 29-4-2019 12:22 PM
Quote Perk77 29-4-2019 01:36 PM
Oh ya..mmg kalau lelaki Pakai Kain pelekat tk Pakai spender..burung2 bebas berterbangan gitu...

Lihat semua komen(52)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

22-5-2022 09:21 AM GMT+8 , Processed in 0.070399 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top