CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Zain Saidin Nak Terjun Bidang Muzik Untuk Comeback, Apa Kata Che Ta?

27-4-2019 10:24 AM| Diterbitkan: Lilrose| Dilihat: 9733| Komen: 78|Original author: Oleh: LilRose

Description: Eh, dengar cerita Zain Saidin nak buat comeback dalam industri hiburan, betulkah?
Kredit foto: IG Zain Saidin


Eh, dengar cerita Zain Saidin nak buat comeback dalam industri hiburan, betulkah?

Menurut GEMPAK yang memetik laporan H Live, suami kepada pelakon dan usahawan terkenal Rozita Che Wan itu masih dalam perancangan untuk kembali dalam dunia seni.

Katanya, dia mahu melakukan sesuatu yang baru untuk peminatnya. Baru macam mana tu Zain?



Dalam temu bualnya itu, Zain mendedahkan dia masih ingin berlakon cuma tidak banyak menerima tawaran berlakon seperti dahulu.

Zain bagaimanapun enggan memberi komen lanjut berhubung kemunculan kembali dalam indudtri buat masa ini.

"Apa yang boleh saya katakan, ia mempunyai kaitan dengan muzik," ujarnya.



Eh, Zain nak menyanyi pula ke? Bagaimana dengan vokalnya? Kalau dulu Che Ta mengkritik suara seorang pereka fesyen yang terjun bidang nyanyian seperti tercekik sudu, apa pula komennya berhubung isu comeback suaminya ini? Itupun kalau Zain menyanyi jugalah. - CARI

Bagus
1

Marah

Terkejut

Sedih
1

Lawak
1

Bosan

Friends Rank (3 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote top5complete 27-4-2019 10:39 AM
tengah sendu, cuba cari jalan untuk up kan diri ke abam haha
Quote kucingitam 27-4-2019 10:43 AM
takyah la..sora bukan sedap pun..
Quote Andyscenes 27-4-2019 10:51 AM
Haha.. no comment. Sbb zain kenal aku, n ada org dia dlm ni so, aku comment murni2 je
Quote Kitty_catz 27-4-2019 11:01 AM
Dah sendooo... next!
Quote lee_sakura 27-4-2019 11:10 AM
Opkos cheta support lakinya walopon suara tercekik sudu...rasanya zain akan amik genre hip hop kot sbb senang je lagu bercakap
Quote kecikgurl 27-4-2019 11:14 AM
die nih penyanyi ek dlu? lupe trus
Quote SherryZass 27-4-2019 11:42 AM
Berlakon jelah zain, rindu mr. Middletown
Quote mrsLucky 27-4-2019 11:56 AM
Dia ni ada peminat Ker?
Quote kiyudi 27-4-2019 12:17 PM
mcm sendu je laki cekta skang ni

Quote buapakperut 27-4-2019 12:18 PM
sore kalau nyanyi karaoke baik takyah. duk rumah jadi isteri yang solehah macam mbak oki
Quote Tukul.Besi 27-4-2019 12:18 PM
Dah kurus ke belum mamat ni?
Quote miracle_forever 27-4-2019 12:47 PM
kakak dia yg sah2 penyanyi pun nyanyi hauk.. jgn la tambah lagi statistik penyanyi bersuara sumbang
Quote Kurex 27-4-2019 02:10 PM
Tak payah comeback la
Quote nishikido 27-4-2019 02:28 PM
Senduuu..org dah lupa pon kewujudan heolls selain jadi bini cheta.lulz  
Quote sleepandream 27-4-2019 02:46 PM
Andyscenes replied at 27-4-2019 10:51 AM
Haha.. no comment. Sbb zain kenal aku, n ada org dia dlm ni so, aku comment murni2 je

adakah chuols dropshipper kasut zatos ke apatah heols

















Quote ikanmasin 27-4-2019 04:10 PM
nak jadi penyanyi pl dah ke
Quote mohdcrow 27-4-2019 04:24 PM
Dia berlakon citer apa lg yer dulu...yang aku perasan kiah pekasam je
Quote Kahla 27-4-2019 04:29 PM
Peminat? Ada peminat ke beliau
Quote gummiebear 27-4-2019 04:34 PM
Jual kasut jah lah zain. Sedap ke suara kalau chuols nak jadi penyanyi pun

Lihat semua komen(78)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-7-2022 07:03 AM GMT+8 , Processed in 0.080334 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top